Ik zei het nog tegen me vriend ja zou leuk zijn dat met de mensen waar we nu hier zitten we allemaal rond het nieuwe jaar zwanger zijn. Haha! Ja butterfly ik keek die film en dat kwam door jou plaatje haha. Nu weet ik hoe de film is met je plaatje haha. Ja nee klopt maar dan had ik geweten ronde wanneer nu me nod was.
Stephanie gefeliciteerd! Nu houden zo he? Hahaha er komt een hele serie foute woordgrappen in me op Oh wauw 50/50 al zwanger. Hopelijk is dat goed nieuws voor de rest, dat het zo snel kan gaan. Onderweg naar mn werk werd ik opgehouden door een menigte fotografen, die allemaal hun camera's gericht hadden op de weilanden. Er liepen wel tien ooievaarspaartjes rond en op het weiland daarachter nog meer. Die beesten schijn je normaal maar hooguit met twee te gelijk te zien. Toen moest ik ineens aan jullie denken, zou toch een mooi teken zijn als elke ooievaar voor een van ons stond. Niet dat het echt ergens op slaat, maar toch kwam de gedachte kwam zo in me op en dat wilde ik even delen. En een paar minuten daarna zag ik nog twee mooie felle regenbogen. Jaja, je maakt wat mee in de auto
In ongeveer 3 maanden 50%. Dan zou iedereen voor april weer zwanger moeten zijn in dit tempo pfffff voor april. dat lijkt nog heel veeeeeer weg
littlestephanie: gefeliciteerd! Linky, ik vind t wel leuk hoor die gedachten Doet me weer denken aan mijn tomtom-gooi-actie, maar die stomme beesten kunnen nog steeds de weg niet vinden
Dat was een goede actie idd wel jammer dat ze de weg nog niet gevonden hebben Linky, ik houd van dat soort momenten in de auto, voelt toch alsof je wat extra geluk mee krijgt Stephanie: gefeliciteerd! komt vast goed!
Dat gaat lekker!!! Kom maar op met meer baby's, moet goed komen meiden!!! Stefanie, voorzichtig gefeliciteerd!! 🎉🎉
Op zich al best een goede prestatie, maar we willen meer!!!! Stefanie, voorzichtig gefeliciteerd, duimen voor een plakkerd!!
Hahaha Linky, idd mooie gedachten. Waren het toevallig 10 paartjes? Dan zijn we allemaal heel snel zwanger *Edit: spuit 11 leest net dat t 10 paartjes waren
We gaan voor de 100% dames! Nou de rode duivels zijn in de aanval hoor *pakt pijnstillers* pff.. Vanavond een afspraak met de bank denk ik! Dekentje er bij!
Yeahh dankje dames,, ja heb tot nu toe een opgeblazen buik en wat misselijk en opgeblazen!. de koppijn zit er ook en kramp! Zo naar school zo geen zin pff!...
Kom je onder mijn dekentje die ik van cosy kreeg? kruip jij er onder tegen de pijn en vlucht ik even voor vandaag