De kaarsjes branden, denk ook aan jullie dames! Kwam deze prachtige tekst nog tegen: Ik had je willen laten lopen Laten fietsen, laten lachen Laten zingen, laten dansen Met de kinderen in de kring Had ik je willen laten spelen Laten hollen, laten gooien Laten vallen, omdat je wist Dat ik je dan toch wel ving Ik had je zo graag maar even Een seconde laten leven.
Lieve butterfly, mooi gemaakt! Dikke knuffel Hier branden de kaarsjes ook en ik denk aan jullie. Groepshug! En een knuffel voor jullie allemaal
Mooi! Mooi gedicht ook! Vind het soms wel jammer dat ik de echo niet heb meegevraagd.. maar ja niks meer aan te doen. Heb ook kaarsje aangedaan Knuffel voor jullie allemaal!
Knuffel! Heerlijk zo'n sentimentele avond. Weinig slaap, voel me nog steeds niet fit. In gedachten bij alle sterretjes.
Echt heel mooi! En ook wat je gemaakt hebt. Liep vanmiddag in de intratuin, en had ineens zo,n momentje dat het afgelopen jaar door m'n hoofd heen flitste. Sta je dan met je tranen pff. Dikke knuffel voor jullie allemaal, hier ook de kaarsjes aan en denk aan jullie.
Zit ik net lekker rustig op de bank met de kat op schoot, krijg ik me toch een buikkramp links onderin. Is nu al zo'n 20 minuten en af en toe ebt het weg. Ik wil geen valse hoop krijgen, voor hetzelfde geld betekent het niks
Ik heb ook geen echo van de bbz, terwijl daar echt een mooi frummeltje zichtbaar was... Jammer... De echo van de mola heb ik wel, maar is gewoon een groot zwart gat. Knuffel voor jullie allemaal dames! Zag mooie dingen voorbij komen, Butterfly
Hmmm.. heb je dat eerder gehad? Ik ga voor je duimen meid!! Hoe zit het met NOD's komende week? Zal even het lijstje tevoorschijn halen
Zou mooi zijn.. al had ik het de afgelopen ronde ook was helaas niks maar zal uiteraard voor je duimen dat het bij jou wel wat betekent pff mijn vriend is echt een schat hoor maar hij wilde op de tafel met z'n laptop zitten, blaast ie zo hoppa mijn kaars uit..(die stond op tafel) de lompe donder over die echo.. ja ik heb er ook geen moment over nagedacht het te vragen.. was zo van slag Elf... zat daar laatst nog aan te denken.. dat je dan indd gewoon een goede frummel hebt die een afslag te vroeg heeft genomen. heel zuur stom dat ze die niet kunnen 'verplaatsen'
Ehm, heb er nooit zo op gelet. Maar moet pas over een week ongesteld worden, dus dat kan het niet zijn. Mijn nod is trouwens 2 dagen eerder, de 22e. Zit nu op 5 of 6 dpo.
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD In December > Itakepictures - 20 december > Liana84 - 22 december > Bakegirl - 29 december > Logan 31 december NOD In Januari > LianneE - 6 januari > ButterflyNova - 7 januari > Mamayo - 9 januari > Cosy - 9 januari NOD Onbekend > Sun123 > Mandy3 > Hommel82 ♡ ZWANGER ♡ ♡ > XmoonlightX - 17 mei 2015 - ♂♀? ♡♡ > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂♀? Twins! ♡ > Linky -6 juni 2015 - ♂♀? ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♂♀? ♡ > Elf84 - 13 juli 2015 - ♂♀? ♡ > Naa - 22 juli 2015 - ♂♀? > Missjuul - 31 juli 2015 -♂♀? > Wensje88 - 1 augustus 2015 -♂♀? > Blloempje - augustus 2015 -♂♀? >Littmestphnie - 23 augustus 2015 -♂♀? ♡Moeders voor moeders toppers: Moonlight, Linky, Daantjuh85 en Naa.���� AFSPRAKEN > Blloempje- echo gyn - 15 december > Sun - follikelmeting/echo - 15 december > Elf- termijnecho en prenatale diagnostiek gyn - 16 december > MissJuul- 2e echo gyn - 16 december > Wensje88 - 1e echo en intake - 23 december > Gerindarupsje - controle vk - 23 december > Linky - pretecho - 24 december > Naa - termijnecho vk - 6 januari > Moonlight 20 weken echo - 7 januari > Linky - 20 weken echo - 13 januari > Daantjuh85 - 20 weken echo - 13 januari > Logan - hsg - 13 februari Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost
ohhh Liana en je hebt de lijst niet bijgewerkt.. foei nee even zonder grappen.. wanneer ga je testen dan
Het schijnt wel uitzonderlijk te zijn, een intact vruchtje met hartslag (volgens de meting ook 6w5d groot). Meestal stopt het heel snel met groeien... Ja die mini wilde te graag.. arme stakker.. Ik was na de operatie ook enorm van slag omdat mijn 'kind' gewoon medisch afval was geworden :x terwijl ie misschien gewoon goed was geweest.... *zucht* (hihi.. je vriend met dat kaarsje )