Goede morgen dames, ik heb om 11:45 de afspraak. Eerst een intake volgens mij. Wel weer spannend hoor. Elf succes straks! Finding dory zag t artikel net ja Logan fijn dat je, je beter voelt. Ik ga me denk ik ook inschrijven voor mvm, maar pas na de echo die hier na komt denk ik. Vind het echt een super initiatief en als je andere kan helpen toch. @ liana inderdaad hoe bedoelen ze nog maar? @ sun 0 cliënten is het een inloop? Jeetje word een lange dag anders succes iig. @ lianne is helemaal niet stom, resultaten uit het verleden geven inderdaad geen garantie voor de toekomst. Maar voelt wel hoopvol en met de positieve energie die je uitstraalt, hoop ik dat je je gevoel bevestigd word! Met een mooie positieve test.
Die van mij heeft ergens (geen idee waar) vandaan dat drop slecht is voor zaad. Sinds de MA eet ie ook geen dropjes meer (terwijl hij normaal echt bergen dropjes at).
Elf en missjuul veel succes vandaag! Had bloempje nou vandaag niet ook een echo? of ben ik in de war? @ doppler: weet dat afgeraden wprd Echter heb ik hem ook niet als middel om te checken dat alles goed is maar meer omdat ik het leuk vind. Heb zelf als verpleegkundige op de verloskamers/zwangeren en kraam gewerkt en dat weet vk ook. Weet ook veel erover gelukkig dus maak mijzelf daarin niet gek
Aaaah Liana ik hyper met je mee! DUURT LANG!! Als ik deze ronde zwanger zou zijn ben ik precies uitgerekend in de week dat manlief, schoonzus en mn neefje jarig zijn Ohhhh ik hoop het zo meiden! M'n ongi-krampen zijn grotendeels weg, veel geborrel in m'n buik 's avonds, zere boobies + ze jeuken, zooo irritant! Maar al die dingen kunnen ook gewoon bestaan bij een aankomende menstruatie + mijn allergie voor wasmiddel. Konden we de tijd maar even fast-forwarden... Missjuul & Elf, succes! Hoop dat alles goed is
Ja, al leek het wel een eeuwigheid te duren. Vreemd hè! Er is in ieder geval wel een soort van waas van rust ontstaan. Wel zo prettig! Haha, uit zichzelf! Toppertje hoor Haha, is sowieso niet goed toch. Net als teveel snacks enz. Dus ook dat de deur uit en alleen nog groente en fruit Lief Naa! *stuurt hartjes jouw kant op* Waar is die tijdmachine als je m nodig hebt? Ik duim voor je meis! Dat zou mooi zijn.
Ken je die dropjes in de vorm van dieren? van die varkentjes enzo. VL is helemaal verslaafd aan de apekoppen. Er staat al een hele poos een zak in de keuken waar ie dan zo verlangend naar zit te staren. Ik zeg dan: ja schatje, nog even je best doen Op vakantie hebben we heeeeel veel fruit gegeten en ik maak nu elke avond een verse fruit shake voor hem. T duurt geloof ik een aantal weken voor dat soort dingen effect hebben niet dat hij daarvoor alleen patat at enzo maar goed alle beetjes helpen Ik duim ook hoor voor 2 mooie strepen voor Liana en itakepictures donderdag Naa, dank je wel! lief!!
O echt sorry! Dat wist ik niet. Wel fijn dat ze je wat geven om op te vrolijken. Die van mij die was vol aan de sport spul, en is met alles gestopt omdat hij bang was dat het zijn zaad niet veel goed deed. Dat is zo lief van hem. Nu ik zwanger ben is hij weer begonnen. Bloempje hoe was het met de echo ik las met dat je hem gisteren had gehad?
Oh nee bloempje bedoelde ik, sorry! Allebij met een B Mandy, nee dat weet ik maar het is wel aardig dat ze het doen.
Bloemen, vlinders, klein verschil Had ik maar een echo, eentje om te zien of er een beebje zou zijn maar helaas! Moet het nog steeds met een echofoto doen met een lege vruchtzak.