Paasei-kletsclubje DEEL 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liana84, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Balen sun!

Linky zo das echt een koopje. Leuk hoor. Lief dat je schoonma al met je ouders van alles heeft besproken.

Liana en ittakesapicture nog even volhouden, ja ik weet dat t moeilijk is. Ben nog volop aan t duimen voor jullie.

Elf succes met de dag doorkomen.

Hier ook erg moe, vanavond uit eten met m'n werk. Gelukkig gaan we niet al te laat eten.

2. LianneE

LianneE Niet meer actief

Och Sun :( stomme eieren, groeeeei...! dikke knuff ik vind je een bikkel!!

Linky, wauw, dat is een goede deal :) lief dat ze je van alles willen geven!

Itakepictures, oh bah, ik duim vrolijk verder hoor :)
    Liana, hou jij het nog vol?

3. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Linky, jemig dat is een koopje en als het ook nog eens mooi is :)

Sun, ah jeetje lieverd. Kan me voorstellen dat je er op zijn zachtst gezegd niet vrolijk van wordt. Stomme eieren ook! Dikke knuff!

Blloempje, goed bezig topper!

Itakepictures, ah wat balen meid. Hopelijk is het niks. Probeer moed te houden zolang je geen bloed ziet (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk).

Hier is het nog wel redelijk vol te houden. Het gevoel dat het niet raak is bekruipt me heel vaak. Ik voel me niet echt anders ofzo. En voel ook niet echt iets wat erop zou kunnen duiden dat het raak is. Afwachten maar.

4. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Awww Sun wat klote :( Ik begrijp dat je hier echt klaar mee bent, steeds naar het ziekenhuis is ook niet niks en dan ook steeds met slecht nieuws.. Sterkte!

Nog minder dan een dag Liana, dan kunnen we los ;) Wel echt spannend dit, ik duim voor ons!

Krampen zijn weer weg en pijnlijk borsten terug, dus ik heb nog hoop ;) Manlief gaat er al een beetje vanuit dat ik zwanger ben, hij vind me 'anders' (Mannenlogica...) Laat het snel morgen worden...

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik dacht toen ik een keer zwanger was geweest oh nou maar dan herken ik het wel de volgende keer. WRONG :D

Nou de meest nutteloze week van de cyclus zit er weer op hier, we gaan weer op eierjacht :cool:

6. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Wat vervelend sun. Ook al is het niet meteen slecht nieuws, ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Zeker als je 4x achter elkaar toch minder ziet dan je had verwacht, breekt het je al snel op. Knuffel en sterkte, je kunt gelukkig nog wat stapjes vooruit.

Itakepictures vervelend he die symptomen die komen en gaan. Het zegt zo weinig! Misschien heeft je man hier wel voelsprieten voor! ;)

Ik duim ook voor jullie morgen!

7. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    De site mijnticker.nl is gehackt dus ik heb even op een andere site een ticker opgezocht. Je weet maar nooit...

8. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Huh jemig. Moet ik mss ook maar n andere ticker doen...

9. Logan

Logan Niet meer actief

Knuffel sun :( het lijkt me inderdaad heel vermoeiend steeds die teleurstelling. Loop je ook achter op schema of hoe gaat zoiets in zijn werk?

10. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    klik maar eens op je ticker

11. Logan

Logan Niet meer actief

Dat is echt goedkoop! Bij ikea zelfs duurder haha

12. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik ben sowieso van plan t.z.t. te shoppen op marktplaats. Dingen zijn vaak zo goed als nieuw en als ik kijk wat sommige vriendinnen van mij er tegen aan gesmeten hebben:$

wow bizar van die ticker!

13. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    wtf:$

14. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ik ben ook wel verbaasd wat sommige dingen kosten, bijv 1100 euro voor een hippe kinderwagen... Ze zijn heel mooi, maar ik denk niet dat ik het er voor over heb

15. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Marktplaats is echt een uitkomst! Er staan prachtige dingen op voor weinig geld, ook veel merkproducten van goeie kwaliteit. Vaak maar 1 a 2 jaar gebruikt en ziet er uit als nieuw.
    De man die dit verkocht had het een paar jaar geleden nieuw van zijn ouders gekregen en had geen idee wat hij ervoor kon vragen. Het stond in de weg in een kamer waar ze een kantoor van wilden maken en ze moesten er vanaf. Ik ben er super blij mee!

16. LianneE

LianneE Niet meer actief

Nou super toch! Had jij al een kinderkamer leeg gemaakt? Of moet het nog op zolder? :)

Ja precies dat. Ik ken mensen die zo 2500-3000 uitgeven aan een hippe kinderkamer... Dat heb ik er dus echt niet voor over ;)

17. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even een kort ego-berichtje: bloeduitslag is bekend, ik heb nog meer hormonale ondersteuning nodig. Ik moet de dosering gaan verhogen en zaterdag weer terugkomen...we houden vol...

sorry, ben even niet zo responsief op de rest, mijn hoofd zit even vol met mijn eigen 'zieligheid'. :)

18. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh sun dikke knuffel. Wat een domper zeg. Hopelijk helpt de verhoging van de dosis en zien jullie zaterdag het perfecte formaat qua eitjes. Logisch dat je hoofd even vol zit met dit rot nieuws. Duim voor je.

19. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Je hoeft niet altijd responsief te zijn lieve Sun. Jij mag hier best aandacht voor vragen. Hoop dat t met n hogere dosering snel de goede kant op gaat! Knuff!

20. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    He wat balen meid! Ik snap dat je in die teleurstelling ff niet ergens anders mee bezig kan zijn. Je hoopt natuurlijk dat het meteen een stuk beter gaat zodra je hormonaal ondersteund wordt en dan is dit nieuws wel een beetje een domper voor jullie. Vindt het knap hoe sterk je blijft, en dat je de kansen die er zijn blijft zien.

Deel Deze Pagina