Ach meid een knuffel voor jou! Helemaal begrijpelijk dat je even genoeg hebt aan jezelf, voel je daar niet schuldig over, ik vind het rot voor je en hoop dat je met die verhoging nu op het juiste spoor zit. Heb je last van die hormonen trouwens? Lichamelijk of dat je merk dat je emotioneler bent oid?
dikke knuf Sun!! Hoeveel eenheden spuit je eigenlijk... soms is het even zoeken naar de juiste dosering (been there ) En herken je gevoel helemaal. Uiteindelijk komt het echt wel goed lieverd!! XX
Lieve sun wat ontzettend rot zeg! dit zijn berichten die je niet wilt hebben! dikke knuffel voor jou hoor!! @kinderspullen: Linky wat een mooi cadeau en idd echt goedkoop als je ziet wat het kan kosten soms. Ik zelf voor mijn zoontje ook veel 2e hands van marktplaats of gewoon ikea. Van mijn ouders toen de kinderwagen gekregen maar ik moet zeggen ik heb dat ding heel weinig gebruikt. Ik ben een draagmama en gebruikte en gebruik nog steeds de draagdoek heel veel.
Dank jullie lieve meiden! Jullie steun doet me goed.. Ik ga straks lekker naar huis (heb een overleg op mijn andere werkplek verzonnen want ik ziet hier echt wortel te schieten ) en ga dan met een dekentje op de bank hele middag series kijken en me misschien nog afreageren in sport. Dan kan ik er morgen wel weer tegen! Daantjuh: ik spuit nog maar 50IE (en nu dus 62,5) dus dat is de minimale dosering. Gelukkig ook geen bijwerkingen (had zomaar gekund aangezien mijn lijf mega sensitief is). Ik hou ook zeker hoop dat het nog goed komt en dat het zoeken is naar de juiste dosering. Maar soms zijn er momenten dat het even teveel is (zoals jullie allemaal weten) en het even niet zo lukt om het positieve te zien. Gyn zei bijvoorbeeld ook dat overstappen op een ander middel geen zin heeft en ik hoor dat dan in zo'n bui alleen 'het is hopeloos' (terwijl t eigenlijk betekende dat ik zelf nog wel wat hormonen aanmaak en dat lijkt me juist positief)... nou ja, komt goed! pffff..
oh ik spoot 75eh.. Maar daarvan ook 1xtje over stimulatie gehad. Het is soms echt even zoeken wat het beste werkt. Gelukkig groeit je BMS nu ook lekker mee! Das positief. Komt goed joh! Knuf!
ooohh die mannenlogica, die van mij zegt ook dat ik zwanger ben, want hij heeft (voor zijn gevoel) raak geschoten. Dat het nu nog veels te vroeg is om dat te weten, maakt hem niet zo uit. Maar ik zou het wel heel leuk en grappig vinden als hij nog gelijk heeft ook. Volgens mij was het lianne die gepost had over de zoveelste serieuze ronde weer zwager, dat spookt nu ook door mijn hoofd. De 2e serieuze ronde was ik zwanger, de 2e ronde na vr.mk. weer zwanger en dit is sinds mk weer de 2e serieuze ronde. Ik vind het echt enorm spannend deze keer, weet niet wat het is. @ liana en itakepictures: de testen in de verpakking laten zitten. Morgenochtend is vroeg genoeg. @ sun: heel jammer van die eitjes. Hopelijk werkt een hogere dosis beter voor jou en heb je snel toch eitjes die willen springen.
Ohhh lieve Sun... dat is zeker een domper.. je hebt hoop dat je daar ligt en dat ze zeggen.. Ja! ze zijn gegroeid!! En dan BAM.. niet dus.. grrr.. Maar.. je bent weer een stapje dichterbij! Ik denk dat je zo moet proberen te denken.. dat er überhaupt eitjes zijn is al een mijlpaal.. nu de juiste dosis vinden .. beetje compost/wat water/beetje liefde/dosis positiviteit van de club en voila.. prachtige nieuwjaar eitjes.. en.. je hebt er maar 1 nodig! Dus groei eitjes groei!!! Testers... ohhhh ik word helemaal zenuwachtig voor jullie!! En ik herken het ook! Ik dacht twee weken terug ook.. zal ik testen? En dat deed ik dus.. te vroeg.. en hoppa een knal witte test.. en maar turen/draaien/turen/draaien.. die ik iets? Nee zei ml.. En hij had gelijk... dus!!! Laat die testen in de la.. als je zwanger bent ben je dat morgen nog En ondertussen duimt de hele bende met jullie mee en weet ik zeker dat we morgen allemaal heeel vroeg op de club zitten te wachten op jullie.. Hier: eind van de week waarschijnlijk ergens een eisprong.. vandaag eens een ovu test uit de kast pakken.. maar zucht.. de eerste maand dat ik erg negatief ben dames. Serieus.. ik geloof er niet meer in.. heel vervelend is dat.. maar die teleurstellingen steeds.. bah.. heb er echt geen zin meer in zo.. zucht.. baal nu al voor het gevoel van het wachtbankje.. ondanks de enorme afleiding die ik opzoek iedere maand blijft het door je hoofd spoken grr
Jep, dat was ik. Sorry als ik je met vervelende gedachtes hebt opgescheept ik ga er vooralsnog vanuit dat ik deze keer langer geduld moet hebben maar ja hoe eerder hoe beter Haha, mannenlogica.. vooral dat nu raak schieten. dat je dan denkt: ehm dat had je ook wel gelijk mogen doen
Die van mij ook hahaha, morgenochtend pas. De kruidvattesten waren op dus ik ben naar de trekpleister gegaan, zijn die ook goed? Ik begreep dat het dezelfde zijn als van de kruidvat 2 voor 5? Bakegirl ik kan me voorstellen dat je het spannend vind! Ik hoop voor je dat het deze keer ook raak is Ahhh lieve Hommel, logisch dat je er even klaar mee bent. Dat hele afwachten is gewoon erg slopend en niet elke dag even leuk. Knuffel!
Hommel, lieverd wat naar dat jij je zo voelt. Het is niet altijd leuk om met zwanger worden bezig te zijn en de teleurstellingen die daarbij horen te moeten verdragen. Dikke knuffel. Bakegirl, het is ook enorm spannend. Als ik deze ronde niet zwanger ben, heb ik hetzelfde: bij de vorige zwangerschappen zaten er steeds twee menstruaties tussen en de derde ronde zwanger. Hoop met je mee op een positieve test deze ronde! Itakepictures, het zijn inderdaad dezelfde testen.
Hier ook en ik was overtuigd dat het niet raak kon zijn... En ook hier 3 rondes toen zwanger, miskraam, 3 rondes en weer zwanger
Ach lieve hommel! Soms kan je ook gewoon niet meer positief zijn! En dat is zo logisch! Knuffel voor jou. Testers succes nog even die laatste uren volhouden! Ben heel benieuwd naar morgenochtend. Ik ga slapen, vannacht weinig slaap gehad en ik en de kleine man voelen ons niet goed. Heb een klein aapje tegen me aan slapen in bed die zich behoorlijk ellendig voelt. Truste voor jullie!