Haha! Nou inderdaad... dat ben ik zeker... en hoe frustrerend is het dan niet precies te weten of je ei al geweest is of nog niet en je DPO of DBO bent ik vind dat iedereen gewoon recht heeft als een cyclus als een Zwitsers uurwerk... waar je de klok gelijk op kan zetten dus
o echt, wat fijn, zo veel al! duimen dat het goed is je bent al ver dus zal wel goed zitten Logan wat rot nou *knuff
Daar zijn nog geen keiharde onderzoeksresultaten van hoor Logan. Er schijnt wel een relatie te zijn tussen parodontitis en een laaggeboortegewicht en vroeggeboorte, maar ook op dat gebied is meer onderzoek nodig. (aldus de parodontologen waar ik mee samen werk)
De moraal van het verhaal is in ieder geval: goed zorgen voor onze tanden (maar niet té goed anders heeft Elf geen werk meer )
btw: super leerzame dag hier vandaag, ben vandaag al wijzer geworden in oud hollandse schrijfstijlen (trieste bedoeNing) en tandheelkunde.. Zijn jullie niet alleen leuk maar ook nog nuttig
en die info kwam allemaal van mij... hihi.... mijn zusje noemt me altijd een betweter enig idee waarom?!
*OPROEP AAN ALLE ZWANGERE DAMES* Hoe is met jullie buikjes??? Mogen we al wat buikjes bewonderen? Ik ben vast niet de enige nieuwsgierige.... Ik heb zaterdag mijn eerste foto gemaakt... haha.. klein vetkwabje te zien, meer niet
Ik heb een darmenbuikje.. waar ik met zoontje tot 18 weken platter dan plat was gaat het nu toch wel veel sneller! Gooi hem in de club vanavond. Klussen lukt hoor MissJuul maar is nog best een werk zeg
Jaa buikjes leuk! Over buikjes gesproken: even strak in het gareel hier na een lekkere (vr)eet vakantie
over buiken gesproken... Ik had dit weekend mn eerste ervaring met iemand die aan mn buik ging zitten. Een "vriendin" van mn schoonmoeder. Die vrouw maar een paar keer gezien. Echt te bizar...
Zal binnenkort (deze week) even een fotootje maken en uploaden, tot voor kort was ik nog pannenkoek-plat
Ehm ja.. ook apart he dat mensen denken dat ze je 'personal space' mogen indringen omdat je toevallig zwanger bent
Ik heb heeeeuuul goed excuus voor die zelfgemaakte speculaas, tiramisu etc, moet tenslotte wel een kwabje hebben om in te prikken Linky, pannenkoekplat Daantjuh, ieeuww, ik zou daar niet zo van gediend zijn geloof ik. Maar ja, als je beseft wat er gebeurt ligt die hand al op je buik.. Raar hoor dat mensen die je amper kent dat zomaar doen.