OOOHHH wat spannend liana. Ook wel heel benieuwd naar de foto. Ik hoop zo voor je dat het streepje de komende dagen op gaat lopen.
Liana, spaaannneeend! Idd, dat vertel je dan niet even ...hihi... Ik snap dat je nog niet te hoopvol wilt zijn, maar klinkt stiekem best goed een tuurder
Ik hoop het ook.. Het kan voor NOD alleen nog 2 kanten op. Ik hoop uiteraard de goede Maaruh wanneer ben je weer thuis dan
Je hebt in ieder geval over vruchtbaarheid niks te klagen En 3x is zeker scheepsrecht met blijven plakken! Dat moet gewoon!
Bakegirl, ja sorry. Wilde ook nog niet vertellen dat ik had getest, maar Lianne vroeg erom en dan ga ik wel eerlijk zijn. Lianne, of ik over vruchtbaarheid niks te klagen heb, zal zich de komende dagen uitwijzen
Spannend Liana.. En wat een naar bericht van je vriendin. Mooie test Bloempje. Snap dat je daar trots op bent! Nu lekker plassen! Topper... Ik ben sinds dinsdag klaar met plassen, wel haar hoor na weken in een kannetje plassen hihihi Hier was de controle weer ok! Placenta ligt ongeveer overal hahaha! Kindjes waren ook vooral elkaar aan het schoppen. Ze heeft niet gekeken naar de geslachten, maar ik kan wel tot maandag wachten Ik zal ff een foto in de club plaatsen. Ben trots op ze!
Fijn dat alles goed was!!😀 Is waar ook, die geslachtsbepaling is maandag, ben een beetje ongeduldig, haha. Ben benieuwd naar de foto!
Liana Nu maak je ons wel heel nieuwsgierig hoor! Met welke test heb je getest? Daantjuh, fijn dat het allemaal goed was. Ben benieuwd naar de foto!
Ik bedoelde het ook niet rot hoor meis! Het is je gegund!!(en het is meer een projectie van mijn eigen angsten/onzekerheden over vruchtbaarheid haha). Oh en voor Lianne hoe je niks verborgen ik wil altijd alles weten
Haha, ze kunnen in ieder geval al goed van zich af bijten als ze ter wereld komen fijn dat alles goed is!!
Bekijk bijlage 434498 Zoiets Liana? Of nog lichter? Deze zijn van mijn tweede zwangerschap afgelopen oktober. Na NOD getest.
Ik wil rust in mijn kop. Nu in de tweede wachtweek en mijn zenuwen gaan opspelen. Gedachtes gaan alle kanten op. Aaahhhhh (sorry is even heel erg ego) Word weer tijd om met ml een testdatum af te spreken. Fijn dat alles goed is daantjuh en ik zou ook enorm trots zijn op 2 van die frummeltjes