Kan er iemand in mijn plaats gaan trainen? . Heb zo geen zin, maar moet toch echt met mijn achterwerk van de bank af komen nu.
Liana, sorry aan mij heb je ook niets ik heb vandaag binnen uren in de kou gezeten ivm de kachel montage ben zelfs gaan sporten om het warm te krijgen
Oh wat erg, gelukkig doet ie t weer. @ liana ik ben ook blij dat ik weer binnen ben moest mezelf al net naar de supermarkt sleuren en heel slecht ook nog met de auto gegaan
Ja leuk! Mis vaak wel de maandag/dinsdag aflevering, morgen maar ff herhaling kijken op uitzending gemist, zeker nu het om luckytv filmpjes gaat
Wie controlefreak? Nee toch? Oke hoor mijn tandarts gaf het me mee. Ik ga nog op de kop staan om zwanger te worden, denk deel het ff mee. Gheheheheh Nee. Noooo shit.. Ik snap dat echt niet hoor. Hahahahahaha beter zo dan andersom lekker ingevette fluit Neehh ik zou gaan sporten. Zou.
Heb t nu net niet gezien, kijk ik straks wel ff terug. Maar die filmpjes zijn echt hilarisch. Ik huil echt van het lachen bij Max en Willem
Ohhh Lucky, wat briljant is dat toch. Ik vind al die Willy-filmpjes echt geniaal. En tof toch ook dat we in een land wonen waar dat kan. Er zijn genoeg plekken op de wereld waar je de koning niet belachelijk kunt maken op nationale tv