Goeiendag Heb net serieus alles terug zitten lezen wat ik gemist heb, was vergeten hoeveel we kletsen zo zie je het toch ineens duidelijk! Ik wil positieve testen zien!! Van het weekend lekker veel gewinkeld en geklust in huisje Wel lief, van schoonouders krijgen we een box (omdat hun andere zoon en dus mn schoonzusje er ook een krijgen en ze willen geen onderscheid maken ) dus daar zijn we super blij mee! Van mijn ouders krijgen we dan een klassieke kinderwagen. Hoeft van ons natuurlijk allemaal niet, maar ze staan er op! Dus super lief en scheelt toch weer een hoop geld hihi Zo. Ik ga even noodles eten
Hmmmmmmm noodles! Heb er ook nog liggen 😍 Ik ben bij mijn beste vriendinneke gaan slapen zaterdag, was gezellig. Ze weet dak zwanger ben en is echt helemaal blij Hebben het nu ook tegen mijn vriend zijn ouders verteld, waren ook super blij Leuk bubbly dat jullie dat krijgen! Wij krijgen kinderwagen of maxicosi van arne zijn vader. Die werkt bij een bedrijf waar ze da maken en we mogen iets uitkiezen van het merk maxicosi, jeej! Van zijn moeder weten we nog nie.... Ik hd weer bloed in mn neus! Heb ik echt kei vaak nu, niet echt een bloedneus maar gewoon bloed erin dat er niet uitloopt! En heb pijjn in mijn lies als ik wandel
Present, en ongesteld geworden, op naar de volgende ronde dus. Cyclussen worden wel vreemd zo. Maarja niets aan te doen!
Idd jammer maar voelde het op een gegeven moment wel aan. Of innestelling dan niet is goed gegaan. Geen idee. Achja. @ananas van jou ook balen zeg Ik lees vanavond de rest nu weer even werken
Gevonden! Bagheera; he balen zeg! Hier had ik wel verwacht.. Ben nu aan het werk en was beetje aan t stoeien met de jongste en die kwam tegen m'n borst aan! Deed best zeer! En ik ben misselijk.. Begon gisteravond al n beetje.. Dus of ik word ziek of er is toch iets anders aan de gang..
Je hebt te vroeg getest en je bent gewoon zwanger , dat gok ik! Ik had gehoord dat de action testen heel goed zijn en knallers geven. Heb nog nooit een knaltest gehad dus ben ik er gaan halen haha. Echt toen het venster begon te verkleuren verscheen de streep al!! Niiiiice! Lekker donkere streep, nog niet hetzelfde als de steeep ernaast, die is nog net iets donkerder, maar het is wel een knaltest hoor! Jaaaaj! Dat moest ik gewoon eens gezien hebben hihi!
Bagheera : jammer zeg!! Ananas geen bloed geeft moed he zeggen ze ook altijd tegen mij hier dus er is nog hoop
Ik ben er ook weer. Jammer meiden! Bagheera, wat apart dat je dan trek in cola krijgt. Hopelijk volgende ronde niet. Op welke dag zit je ananas? Misschien was je te vroeg? Gezellig dat je naast me zit Lorreke Oh meiden wat heerlijk dat klussen en spulletjes krijgen voor de babykamer. Wij gaan de ramen laten vervangen, dat is nodig en gelijk handig en mooi voor de toekomstige babykamer. Maar we moeten eerst wachten tot ze binnen zijn. Ben benieuwd!
Op dag 32.. Geen idee hoeveel dagen na m'n ei omdat ik geen idee heb wanneer die geweest is.. Ben uitgegaan van n cyclus van 34 dagen (m'n langste) dan zou ik 2 dagen voor nod zitten..
Het kan nog steeds dus ananas...spannend! Ik blijf voor je duimen. Irritant he dat je niet weet wanneer je je ei hebt gehad..ik ga toch maar weer ovulatietesten gebruiken haha Ok nu ga ik echt werken, werd zoveel gereageerd dat ik dacht dat er een positieve test was haha