Paasei-kletsclubje DEEL 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Heel begrijpelijk lieve Blloempje. Knuff!

Logan, ook een knuffel voor jou lieverd!

Elf, wat schattig van vl :)

Naa, fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben!

Hier helemaal kapot. Hield de training nog maar net vol. Net of ik een heeeele slechte conditie heb, heel irritant. Zaterdag nog even een wedstrijd spelen. Hopelijk winnen we, zijn we mooi kampioen. Trainer vroeg na de training nog hoe het ging. Ik heb wel aangegeven dat ik het niet lang meer volhoud en dat zaterdag in principe mijn laatste wedstrijd is, zeker als we kampioen worden.

2. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Logan dikke knuffel voor jou. Ik duim voor je dat je ei na de hsg komt en je begin maart een hele mooie positieve test in handen mag krijgen.

Blloempje ook voor jou een dikke knuffel meis.

3. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry voor de afwezigheid gisteravond. toen ik thuis kwam, ben ik gelijk naar bed gegaan en daar lekker widm gekeken. Had enorm last van onderrug, bovenbenen en hoofdpijn. verwachte daardoor vanmorgen de rode zee, maar nog helemaal niets. Maar misschien was het ook wel vermoeidheid. gisternacht niet goed geslapen en heel veel spanning i.v.m. werk.

Hommel, volgens mij had ik al wel op je gereageerd, maar je nog niet gefeliciteerd. dus als nog GEFELICITEERD.

Mandy, fijn dat je nu verder kan met clomid. Maar krijg je tussendoor geen echo's om te kijken of de eitjes goed groeien en er niet te veel enz.

Bloempje, Dikke knuffel. Gewoon je tijd nemen

Logan, het gaat jou ook lukken meid. dikke knuffel

4. LianneE

LianneE Niet meer actief

Blloempje, ik vind je een dappere topper! Neem je tijd! Dikke knuffel!!

Logan, het gaat jou ook lukken, het moet gewoon!! Ook voor jou een knuffel!

Bakegirl, mn duimen draaien!!

Liana, verstandig, hopelijk zaterdag kampioen :)

Hommel! Nog getest :D?

5. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Hommel, ik is ook benieuwd!😀

Lianne, t is ook een goede keuze om te stoppen. Mooi moment ook. Toch valt t me zwaarder dan ik had verwacht. Speel al vanaf mijn 16e in de selectie, waarvan toch al 7 jaar in het eerste team. Het is toch wel even pittig om daar een punt achter te zetten, al heb ik het er natuurlijk graag voor over.

6. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Logan en Blloempje, een hele dikke knuffel voor jullie.
    Jullie tijd komt nog wel, dat weet ik zeker! Maar het is ook dubbel al dat positieve nieuws :(
    heeft het sporten een beetje geholpen Logan?

Bakegirl, dat wordt dan toch wel spannend met die klachtjes van je...

@autocorrect: dat was een typfout van mij, die maak ik wel vaker met die ipad :)

Hommel, heb je nog een testje gedaan vanochtend?

Moonlight, leuk namen verzinnen!

Elf, ahh wat schattig van vl :)

die van mij geeft nu voor het slapen gaan een kusje op mijn buik. En dan ergens tussen mijn navel en borsten, ook zo schattig alsof het frummeltje daar zit...

7. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    He, waarom telt mijn banner niet door? Voel me weer eens zo'n digibeet :)

8. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Bakegirl ook mijn duimen draaien!!

Lianne.. Ik heb idd getest maar echt te grappig.. Ik moet er dus tien keer uit snachts om te plassen dus ik een testje gedaan omdat ik in de veronderstelling was dat het ochtend was.. Was het 1 u snachts 😳 enfin testje ongeveer hetzelfde.. Lucht streepje binnen de tijd.. Maar ik maak me niet druk hoor.. Voel me enorm zwanger al.. Mijn reukorgaan draait namelijk overuren en alle bekende ranzige geurtjes zijn er weer.. Lig nu in bed de stank van de verf van de verwarming te verdragen.. Zo blij mee!! Dit herken ik van mijn eerste zwangerschap van mijn dochter en had ik totaal niet bij de miskraam.. Ik heb nog twee action testjes.. Die maak ik dit weekend op en dan gewoon lekker op vakantie.

9. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen paaseitjes!

Bloempje hele dikke knuffel hoor meis! Je bent een kanjer.

Liana idd een mooi moment om te gaan stoppen dan, het kost erg veel energie voor je lichaam.

Ik duim voor je hoor bakegirl!

Wat lief van vl Sun! :)

10. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn meis!! :D

11. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Klinkt goed Hommel! Zo blij voor je! 😊

Sun, hihi wat kunnen mannen toch schatjes zijn. ☺

12. LianneE

LianneE Niet meer actief

Wat fijn meis!! wat grappig dat je dat zo hebt met geurtjes. Ik merk er nog niks van maar ik ben zo verkouden dat ik überhaupt niks ruik :D lekker hoor met dit gevoel op vakantie!

Snap ik helemaal hoor! Het is soort einde van tijdperk ofzo. Ik heb dat denk ik ook wel met hockey (al speel niet in het 1e), heb echt een superteam en moet maar zien hoe het daarna gaat (ik hockey nog in mijn studentenstad waar ik niet meer woon). Gemengde gevoelens :)

13. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Wow enorm opgelopen voor 11dpo.. Zou ik verder zijn?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,6 KB
      Weergaven:
      1
  14. LianneE

LianneE Niet meer actief

Wauw! super hoor! ik vind het tijd voor een UD op de lijst :D waar kom je zelf op uit? en had je nou je ei gevonden met ovulatie-testen?

15. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant

nou vind m idd best dik/ duidelijk voor 11dpo! wanneer dacht je je ei te hebben gehad?

16. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    HOmmel, ziet er mooi uit die test! Hoe lang is je lf normaal gesproken?

Liana, snap je gemengde gevoelens wel wb het sporten. Gelukkig kun je nog wel mooi afronden met een kampioenswedstrijd en de laatste vh seizoen!

17. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Trouwens heel ander vraagje: komen jullie voor/ tijdens jullie eisprong/ menstruatie ook aan? Ik houd mijn gewicht in de gaten nu en vond het heel opvallend dat ik rond mijn eisprong opeens weer wat zwaarder was, nu ben ik benieuwd of dat ook bij mijn menstruatie het geval gaat zijn... (of niet:cool:)
    vond er ook nog een interessant artikel over: aankomen-van-de-lucht.html

18. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Naa, hoe was de verjaardag van je zoontje eigenlijk? Of hebben jullie het (nog) niet gevierd?
    Ik weet nog wel een goede cateraar, ene bakegirl die draait haar hand niet om voor 200 cupcakes ;)

@aankomen: ik had het vroeger wel voor mijn menstruatie dat ik vocht vast hield. Kon soms wel 2kg schelen...

19. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Werkelijk waar geen idee:(
    Had Butterfly dat ook niet laatst?

Edit: 2 kg :$ Note to self: vanaf maandag niet meer op de weegschaal!

20. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Super meis!! Dikke gefeliciteeerd!

Ik ga zo ook maar een testje doen. En dan m'n pillen halen haha.
    Just in case...

Deel Deze Pagina