Spannend meis! Knuff voor jou. Ik weet nog wel toen ik voor het eerst de anticonceptie pil slikte, vond ik het ook zo echt worden ineens.
Ik kan die van jou ook niet aanklikken mijn code ziet er zo uit: [img ] http:// sedf. lilyslim. com/QrwBp1. png [ /img] dus als je de onderstreepte delen weglaat moet hij werken en beklikbaar zijn denk ik
Ik blijf door duimen hoor He getsie, had je misschien iets verkeerds/ iets wat niet goed meer was gegeten? omdat je lichaam het er zo snel uit aan het werken was.. Nog wel een beetje kunnen slapen? wie weet! statistisch is ons groepje er toch al een van de uitzonderingen Cool! had je ook nog een test gedaan voor de zekerheid?
Thanks liefjes.. Zo fijn dat ik dit met jullie kan delen. Kuur duurt 10 dagen, 3 pillen per dag... Clomid net gehaald, word blijkbaar niet vergoed en moest nu naar de apotheek bij m'n gynaecoloog. Kostte me 15,- . Heb er alles voor over hoor. Maar zit dan al te denken als ik een hogere dosis moet en nog een aantal maanden moet slikken.. Toch maar is horen waarom t njet verzekerd wordt! Edit: Oh... Heb er al 15 meegekregen. Das niet helemaal goed gegaan denk ik haha. Ik dacht 5... Want we gaan eerst evalueren enz. Maar goed, Dan is t dus prima te doen!
ik zag later pas op de foto staan 30 stuks 3 per dag haha.. scherp.. mag je dan gelijk beginnen als je ongesteld wordt? of hoe werkt dat?
Inderdaad! Ziet er leuk uit dat spel mandy. Ik heb net even voor de zekerheid naar de vk gebeld. Ze hebben van 2 tot 3 spreekuur. Dacht kan ik beter dan bellen, aangezien we een weekend in gaan en ik t vanavond misschien niet meer zou houden. Wil geen noodnummers gaan bellen om een eventueel griepje. Moest me geen zorgen maken en mocht altijd bellen. Wel goed blijven drinken. En de uitslag van mijn suikerwaardes waren trouwens ook helemaal goed. Zo lekker naar huis me bankie knuffelen
Oh maar dan heb ik Sun misschien voorgelogen.. ik dacht niet klikken = niet doortellen maar dat is dus niet waar (kan bij Cosy ook niet klikken). Oke nieuwe regel: Lianne houdt haar mond over computer/banner/ict zaken
Heel veel suc6 met de kuur. heb er zelf vervelende ervaringen mee. hoop dat jij niet zo veel last hebt van bijwerkingen.
Ja jij was er echt beroerd van toch? Wat voelde je allemaal? Hoor er echt hele verschillende verhalen over
Ah lieve mandy nu is het echt..! Hopelijk ga jij er zonder al te veel bijwerkingen door heen en komt je menstruatie snel op gang en dan op naar dat kleine mini beebje!! ❤️
ik reageer zo nog op de rest, maar die link-frustraties :x ik heb nu en dan geeft ie 'ongeldig bestand' :x
Ja! Dat had ik dus ook en je kan daar dus in dat laatste scherm op verschillende soorten codes klikken en er staat 1 tussen met geloof ik [/url]. sorry helpt niet echt he *Lianne hou je mond maar*