Helpt de code niet die ik voor je gemaakt hebt? In de laatste optie kiezen voor Forum signatures: HTML Babycenter Ezboard PseudoHTML, UBBCode and BB Code
Nou moe ik snap dr ook echt helemaal niets meer van nu edit: die link van jouw sun, das ook weer die kleine banner
Volgens mij heeft Mamayo haar NOD maar wilde ze wachten tot maandag. idem dito Cosy en Bakegirl. ik vrees dus dat de wekker in huize Hommel op de 1e vakantiedag vroeg gaat
O dames, ik word gestoord van mijn melkchocolade craving😅 Waarom nou niet een craving voor fruit ofzo?😜
Haha... ik heb al dagen trek in filet americain.. @Mandy, je kan beheer vragen de foto te verwijderen.. of je bijlages leegmaken bij instellingen, dan verdwijnt ie ook dacht ik (maar weet ik niet zeker).
Ik had voornamelijk last van de hoofdpijn Mandy. en echt zo een hoofdpijn dat me hoofd uit elkaar leek te bartsen 's avonds. gelijk al vanaf de eerste dag. Hopelijk blijft dat je bespaart.
Elite menner Ik geef t voor vandaag maar op met die banner, morgen nieuwe poging... Het ooievaarsnest waar ik langs rij als ik naar huis ga was leeg, dus misschien zijn ze onderweg om voor maandag wat te bezorgen Haha Liana, choco craving, dan zijn t vast twee meiden in je buik Ik ga vanavond lekker sushi eten, kan als vega nl altijd
Ik geef het toe, ik ben zeer goed met paarden mennen, daarom elite nee geintje, heb er nog nooit opgezeten
Mandy wat fijn dat je kunt beginnen! Ik hoop dat je snel resultaat zult hebben. En niet al te veel bijwerkingen, is ook wel zo prettig
Duidelijke test hommel . Ik test ook altijd duidelijk met de action test voor nod. En nee hier geen twee 😝
Ik denk 2 meiden! Of misschien ook wel een jongen en een meisje. Maar heb sws een voorgevoel voor een meisje.