Ben benieuwd Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 6 seconden.
Hahaha ik heb nu echt trek in wijn mja nog 17 weken geduld En chocola is ook mn favorite.. Heb geen gezonde cravings helaas Aah ik kreeg vandaag een heel lief complimentje. Iemand zei dat je van achter niet ziet dat ik zwanger bent! Super lief, want voel me soms echt moddervet. Super spannend die aankomende NOD. Spannend die medicatie Mandy!. Ik vond clomid en primolut erg heftig spul en werd er niet de gezelligste van. Maar het is voor een goed doel. Hopelijk slaat het aan bij je!
Logan, Blloempje, ook van mij nog een (late) knuffel! Liana, snap dat het stoppen met je sport erg lastig is.. Zaterdag is natuurlijk wel een mooi moment, maar je sluit ook een tijdperk af (klinkt misschien erg overdreven, maar je snapt me vast ) edit: zie dat Lianne dat ook al zei..hihi Sun, ook schattig zeg wat jouw vriend doet! Hij moet alleen iets lager mikken Hele mooie test Hommel!! Gefeliciteerd Mooie banner ook. Cosy, voor mn menstruatie ben ik ook altijd iets zwaarder. Missjuul, wat vervelend zeg dat je je zo beroerd gevoeld hebt! Gaat het nu weer een beetje? Linky, wat leuk! Mooi momentje denk ik, die erkenning. Wij zijn getrouwd, dus hoeven dat allemaal niet te regelen. Butterfly, wat naar zeg zo'n nachtmerrie Mandy,succes met de pillen! Hoop echt dat het snel effect heeft! (je bijlagen zijn overigens goed verwijderd ) Bakegirl, succes met bakken! Ben erg benieuwd naar je test maandag
Oh en Liana Ben benieuwd of je voorgevoel klopt! We hebben wel wat mannen nodig in dit clubje Hier: vanochtend ook even een minder momentje. Moest weer zo hoesten dat ik kort daarna mijn wc innig kon omhelzen Had nog niks gegeten of gedronken, dus dat was een beetje akelig. Maar kon gelukkig vrij kort daarna weer verder Ml is nog steeds ziek, met mij gaat het wel wat beter, maar ben blij dat we dit weekend echt kunnen relaxen en uitslapen.
Het gekke is dat ik wel vaker in bepaalde groepen zo'n groot percentage van het een of het ander is. 1 vriendinnengroep is volgens mij 7 meisjes en 1 jongetje de volgende die we weten is Wensje toch? Of Missjuul? Hier het weekend ook eindelijk begonnen, straks nog even naar de bios
En lianne denk ik ook een jongentje En missjuul een meisje En sun ook een meisje En hommel twijfel twijfel, dus tweeling en dan jongen en meisje haha! Nee 1 en een jongetje En erikatje wilt t niet weten toch?
Leuk! Ik ga ook een voorspelling doen! Wensje een jongen. Liana: een meisje en een jongen. Rest zwangeren nu: meisjes. Hommel krijgt er 1. Sun ook. Maar misschien komt er nog wel ergens anders vandaan een tweeling bij...