Lianne snap je angst helemaal hoor! Hoop dat je wat vertrouwen in je lichaam kan hebben en duim dat snel je 1e echo is. Knuffel!
Hmm...gek zeg...kun je niet achterhalen waar dat dan voor is? Je zou denken dat alles vergoed wordt toch? Die primolut lijkt me en niet zo duur en ook nOg erg vroeg voor een rekening hiervoor..
Even bellen!! Bij mij viel mk zorg wel onder de vergoeding, maar zorg rondom onvruchtbaarheid was wel eigen risico ( wat ik uiteindelijk helemaal geen rekening voor gehad hebt, maar goed....) Ahh lieve logan, heel begrijpelijk allemaal!!! Een hele dikke knuf en ik hoop je gauw hier weer te zien!! 💋💋 Laat je ons wel weten hoe je hcg gegaan is??
Goed om er even bij stil te staan. Het blijft toch enigszins verdrietig, ookal ben je weer opnieuw zwanger. Knuff. Wow, wat bijzonder lieve Naa! Fijn dat het goed gaat met beide dames! Zo herkenbaar die angst! Goed om dat even van je af te schrijven. Het is ook gewoon eng, ook na de eerst echo. Jij hebt - net als ik - ook nooit een kloppend hartje gezien toch? Als je dat dan ziet, stelt dat gerust. Maar waarschijnlijk komt de onzekerheid of het wel goed zit gewoon weer terug. Ik probeer maar te accepteren dat dat erbij hoort en dat werkt wel enigszins. Lieve Logan, heel begrijpelijk dat je wat afstand wilt nemen. Er gebeurt momenteel ook ontzettend veel en ik kan me goed voorstellen dat je aan jezelf moet denken. Neem de tijd die je nodig hebt en we zijn er hier voor je! Knuffel! Jeetje, bijzonder! Ik zou inderdaad even bellen. Ik heb nog nooit wat hoeven betalen voor de gyn wat betreft mijn miskramen. Kans zit erin dat ze de verkeerde code ingevoerd hebben. Zorg rond miskraam valt bij mijn weten onder verloskundige zorg en dat wordt vergoed.
Altijd fijn dat ze je daar zo weer even aan herinneren :x Ik heb vandaag weer eens tig telefoontjes gepleegd omdat ik die nekplooimeting nog steeds niet vergoed heb gekregen..
Ja klopt liana. Die van mij was daarvoor al afgehaakt wat je zegt ik moet t accepteren dat t zo is en blijven ademhalen
Herkenbaar hoor lianne.. Ik dacht er ook 24/7 aan, maar hou je vast aan het positieve gevoel. Maar ik hield het ook niet meer bij de 7+0 weken en heb toen huilend de gyn gebeld. Gelukkig kreeg ik toen ook een echo.. partnerles was wel ok.. Niet super boeiend. Dit was de 2de met partner. Ik kan veel bewegingen niet meer ivm BI. Ben er inmiddels ook wel weer klaar mee. Heb nog 2 lessen. linky Toch bizar zo'n datum. Ik had afgelopen donderdag zo'n datum. Toen was het alweer een jaar(!!) geleden dat we het hartje van onze beebje zagen kloppen en waarschijnlijk is het een dag later gestopt. Gelukkig ben ik er niet meer zo verdrietig om. Echt nooit gedacht. mandy kan wel zijn dat je de gyn moet "betalen" omdat je onderzoek heb laten doen naar je uitblijvende mentruatie. Dat gaat van je eigen risico af. Curettage word wel vergoed. Daar weet Linky alles van. Maar het zijn dure rekeningen. Helaas herkenbaar. Loop al 2 jaar in het ziekenhuis ivm pcos en ben dus al 3x 350 kwijt aan eigen risico. piepers Dikke knuf logan.. Ik zag ook zo 123 niet waarvoor jij je excuses moest aanbieden. Maar neem wat tijd voor jezelf! X
Lianne, 'die van mij was daarvoor al afgehaakt' . Die van mij ook, had geen eens zin om te groeien. Sun, jemig, dat je daar nu nog mee bezig bent.