Ik heb zelf de nota voor die nekplooi betaald maar ondertussen heeft zh ook direct bij mijn verzekering gedeclareerd die t ook betaald hebben. Verzekering zegt tegen mij 'ja wordt vergoed, maar wij hebben al betaald aan t zh. Ga zelf je geld daar maar halen, mogen wij niet ivm privacy gevoelige info', Stelletje piepers
Ja eigenlijk pas bij 10 (vl kon niet op de oorspronkelijke datum) maar das niet gek hoor zonder "voorgeschiedenis", hangt geloof ik ook af van beleid vk. Ok nu ga ik echt slapen
Linky, die datums blijven toch dubbel, hier afgelopen vrijdag was mijn UD van mijn miskraam.. Toch wel even bij stil gestaan, ondanks het geluk van wat er nu in mijn buik groeit Lianne, Pff herkenbaar die onzekerheid..! Weinig tips blijft spannend.. Jeetje mandy Pff fijn zon rekening wordt je weer even met je neus op de feiten gedrukt.. En lieve lieve lieve Logan!! Neem je tijd meis en ik hoop echt dat je je snel wat beter voelt!! Dikke knuffel ❤️
Lieve logan, dikke knuffel meis. Neem alle tijd die je nodig hebt. Hoop dat het snel beter met je gaat. We duimen voor je dat je eitje, na de 13 de komt en denken aan je. Heel begrijpelijk lianne, schrijf het inderdaad maar van je af. Ik heb ook geen tips dat betreft, behalve dat je inderdaad je vast moet blijven houden aan je positieve gevoel en d'r vertrouwen in moet blijven houden. Is soms echt moeilijk ik weet het. Zou inderdaad even bellen morgen, hopelijk hebben ze een fout gemaakt. Jeetje wat irritant zeg! Heb je geen rechtsbijstand ofzo die dit misschien voor je kunnen regelen. Eventueel een brief naar de klachtencommissie? Liana succes morgen mag je,je beebjes weer bewonderen. Wat zullen ze weer gegroeid zijn. Jammer daantjuh dat je niet meer zoveel kan bij de yoga, Linky ben jij nog wezen zwemmen?
Naa wat een bijzondere ervaring! Mooi verhaal om te lezen Lianne, (en Sun) heel herkenbaar die angst tijdens de eerste weken. Helaas is het gewoon een kwestie van tijd overbruggen en afleiding zoeken. En vertrouwen hebben, hoe moeilijk ook. Logan je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, je hebt het zwaar genoeg, met de spanning van de aankomende hsg erbij... Ik begrijp dat je even afstand wil nemen van al dat zwangere gedoe. Heel goed om even voor jezelf te kiezen, neem de tijd die je nodig hebt. Hele dikke knuffel van ons allemaal!! Mandy als het een eigen risico is van de curettage dat je moet betalen, dan moet je dat absoluut achteraan gaan. En dat tvprogramna ()ook even op de hoogte brengen via de mail, die kunnen je meteen helpen. Veel gedoe, maar je hebt er in dat geval recht op om het terug te krijgen! Stelletje piepers Het kaarsje brandt nu, om de herinnering warm en levend te houden. Het voelt eerder goed dan verdrietig. Zeker nu er een (wild bewegend) gezond kindje aan zit te komen. 11 maart gaat hij nog een keertje aan, dat doe ik al sinds 2010, omdat dit de eerste UD is. Missjuul ja elke donderdag jij?
Blijft een heel mooi gebaar linky, fijn dat het ergens ook eerder goed dan verdrietig voelt. Ik ben nog niet begonnen, moet even gaan informeren op welke dagen t is. Wil d'r niet al te lang mee wachten. Aangezien ik nu echt gewoon geen beweging krijg en ik al niet tot 1 van de slankste behoor
Mooi gebaar Linky, hoe dubbel het nu ook is <3 Heb gelukkig geen curettage gehad. Maar controles of er nog rest weefsel aanwezig was
Sorry, heb niet helemaal goed bijgelezen.. Dus als ik iemand vergeet.. Sorry!! Naa, wat moet dat een bijzondere ervaring geweest zijn! Wauw! En fijn dat ze het beide goed maken! Mandy, wat stom van dat eigen risico.... Ik heb vorig jaar niets hoeven te betalen... Zat er allemaal bij in! Zeker even bellen morgen!! Logan, ik snap het helemaal hoor meis! Volg je eigen gevoel! Dikke knuffel voor jou! En ik kon ook niet vinden waar je sorry voor zou moeten zeggen... Pff.. Heb hier beetje steken en krampen in m'n buik. Ik hoop echt zo dat m'n darmen met elkaar in gevecht zijn.... Bah.. Stom gedoe zo..... En dan ook nog lichtelijk misselijk..... Nu maar proberen te slapen... Trusten lieve meisjes!
Goedemorgen! Dank voor de bemoedigde en lieve woorden heb lekker geslapen en de dag begonnen met rondje hardlopen voor werk. Fijn om hoofd leeg te maken alleen niet ideaal in combinatie met misselijkheid Liana en Missjuul: alvast heel veel succes!!! Butterfly, wat heb jij eigenlijk uiteindelijk besloten met de ovu-testen? Hoop op een goede week voor jou deze week! Erikatje voel je je al beter?
LianneE, heb je serieus er nu al een rondje hardlopen op zitten? of dacht je 'als ik moet spugen valt t nog niet zo op in t donker?' Petje af hoor! Liana en missjuul: heeeeel veel succes vandaag!!
Wauw Lianne, goed bezig hoor!! Nu al aan het hardlopen!! Nja, nu al klaar met hardlopen! En idd wel fijn om je hoofd even leeg te krijgen!! Komt goed meid!! Knuffel! Ik ben net wakker, voel me wel iets beterder geloof ik.. Op beetje misselijk na.. Maar dat vind ik absoluut niet erg eigenlijk. Dames veel succes vandaag met de echo's! En ik hoop dat jullie er beiden van kunnen genieten!!
Ja ik wakker toen vl de deur uitging. Dus tja waarom niet dan kan ik vanavond lekker niksen. Hoef gelukkig (nog) niet te spugen overigens. Hoe gaat het bij jou met de misselijkheid/moeheid?