Ik ben een zeef .. Maar probeer het toch.. Sun en lianne.. Ik denk dat we allemaal onzeker zijn.. Helaas hebben we er geen controle over.. Ik hoop gewoon dat het bij iedereen goed gaat.. Jezus hard lopen ook.. Knap hoor! Naa wat bijzonder! Ik ben ook twee x bij mijn vriendin die BAM is bij de bevalling geweest en ook de tweede x ging het snel en heb ik haar geadviseerd van het toilet af te komen lol .. 5 min later was ze er Logan.. Och meid.. Dat is toch heel begrijpelijk.. Neem alle tijd en doe alsjeblieft wat goed voelt.. Maar ik zou het eigenlijk wel missen als je er minder bent.. Echo's vandaag.. Spannend.. Duim voor jullie Bakegirl.. Is de ongi weggebleven of toch doorgezet? Hier dadelijk naar de pony's met onze kleine meid 😍 en vanavond een massage .. Heerlijk dus
Lianne, goed bezig op de vroege morgen! Hommel, klinkt goed! Veel plezier! Dankje voor de succeswensen lieve dames. Moet nog effies wachten, maar de tijd zal wel snel voorbij gaan. Mag zo weer naar mijn favoriete client, daar vliegt de tijd altijd. Missjuul, jij ook succes!
Wat een dozen in het ziekenhuis... Ik moet bloedprikken voor zwangerschapsdiabetes controle.. Bij vpk spreek uur krijg je een standaard pakket hiervoor mee.. Er stond dus geen artsennaam op, tja niet mijn fout.. Ik moest daar de volgende keer om vragen.. Ik dus: tja als jullie dat eens even lekker communiceren naar de vpk .. Niet mijn taak he... Haha , niet lopen miepen als ik nog niks gegeten heb
Zucht.... En dan gaan ze ook nog lopen klagen.. Getuigt wel van lef.. Tegen een vrouw die nog niet gegeten heeft, Hihi! Maar het is wel gelukt uiteindelijk??
Lekker dan :x is het gelukt uiteindelijk? Even ego: 5 weken vandaag, 1 wachtweek tot de echo gehad, nog 3 te gaan
Cosy, is jouw nieuwe cyclus al begonnen? Die voortekenen van gister zijn geen goed teken natuurlijk... Mandy, gelukkig vallen de bijwerkingen mee. Hoop ook dat het hierbij blijft voor je! Wat rot die rekening, zou er ook werk van maken. Butterfly, vervelend dat je je niet top voelt. Hoop op een vruchtbare week voor jullie (en over 2 weken 2 streepjes natuurlijk) Hihi die zwangerschapsbingo Logan, ik had het idee achter het omdraaien van de lijst gemist sorry... was niet mn bedoeling om moeilijk te doen. Neem je tijd in ieder geval! Hoop dat je je snel weer wat lekkerder in je vel voelt. Linky, mooi gebaar met het kaarsje! Naa, wat bijzonder zeg!! Leuke naam ook! Wat irritant Moonlight! En Lianne... 5 weken..yeah! De wachtweken zijn alweer bijna voor de helft voorbij
Hier gelukkig geen nare dromen meer gehad vannacht. Wel een onrustige nacht.. want.... (jullie mogen lachen) iedere keer als ik me omdraai ben ik me bewust van mn kleintje en vind het zielig dat ze zo heen en weer geslingerd wordt. Ik moet er zelf ook om lachen hoor want het slaat nergens op! Erikatje, voel jij je weer wat beter? Eet je voldoende vezels en drink je genoeg? Misschien heb je last van obstipatie en daardoor krampen ofzo?
haha wat lief over dromen gesproken.. ik had gedroomd dat ik droomde dat ik een miskraam had heel raar een soort droom in droom (inception achtig...) weet iemand welke supermarkt roosvicee laxo verkoopt? Ik kan het nergens vinden en het begint alweer met de obstipatie
Dat is ook freaky Lianne! Geen idee waar ze dat verkopen. Misschien bij de Tuinen ofzo? Je kunt anders ook gedroogde abrikozen eten of pruimen. Enne.. dat hardlopen vanochtend?! Wow!
Ik ben doodsbang dat ik als een soort zeekoe uit mijn zwangerschap kom dus zolang ik kan sporten doe ik het Ben nog niet bij de albert heijn geweest bedenk ik me nu.. maar als iemand nog tips heeft hoor ik het graag
Klote dromen zijn dat, denk je wakker te worden gaat ie gewoon verder. Roosvice laxo verkochten ze bij onze ah iig niet. Heb het bij de Etos gehaald.
Succes straks echo dames! Fijn dat je geen nare dromen hebt gehad elf, en ik moest wel een beetje lachen om je bezorgdheid Beebje zit in vruchtwater, dus die draait rustig mee Rest antwoord ik straks even, ga nu de auto ophalen
Oh dat is een goede tip. ik zat maar te zoeken in het gewone sappenschap Fijn dat bloedsuiker goed was!
Elf, ahhh ik vind het wel schattig van dat omdraaien Moonlight, fijn dat je suiker goed was! Linky, veel auto-ophaal-plezier! LianneE, nare dromen zijn dat...En yeah de 5 weken gehaald! Ik werd vanochtend wakker, keek in de spiegel en dacht 'heej jongens waar komen jullie nu ineens vandaan?' (lees: boobies zijn in actie gekomen )
Ik heb de roosvicee bij de ah gekocht lianne, maar bij ons staat het juist weer bij alle "speciale" voedingsmiddelen zoals glutenvrij enz.. Dus daar kan je ook nog kijken
Fijn dat je suiker zo netjes was, moonlight Haha elf moet wel een beetje lachen ja Hier gedroomd dat ik ineens bevallen was van een tweeling.. jongen en meisje.. en het meisje was echt een schattig klein baby'tje en het jongetje was enorm en kon al praten..