Ik hoop het ook!! Zou wel fijn zijn.. Ja inderdaad, zelfs al heb je 2e afspraak.. dan moet je nog vaak een half uur wachten. Het schijnt dat ze gewoon 'overboeken' omdat veel mensen niet komen opdagen
Nog even liana en je bent aan de beurt. Veel kijkplezier! Schiet aardig op daantjuh en je buik is echt heel mooi. Klote dat je nog best veel last hebt met werken. Hopelijk kunnen ze je goed helpen bij het bronovo. Butterfly, ik hoop dat je het ovulatietesten inderdaad los kunt laten en dat je, je snel beter voelt.
En ze beginnen ook gewoon te laat. Laatst met ml een afspraak om 8.30. De arts kwam om 8.40 rustig binnen wandelen en minstens 5 minuten later werd ie binnen geroepen. Hij was de eerste patient van de dag! Daantje, hoop dat ze je kunnen helpen! Erg fijn die 24 weken Ik juich mee!
haha bijna nooit! Maximaal 5 minuutjes. Ik haat het echt om achter de feiten aan te lopen. En als het gebeurt bied ik ALTIJD mijn excuses aan. Want dat vergeten die arrogante artsen ook nog wel eens
Wow Lianne, hardlopen! bikkel! hahaha *niet lopen miepen als ik nog niks gegeten heb* Goed zo schat, positief blijven Fijn Moonlight dat je bloedsuiker helemaal goed was! Butterfly ik hoop dat je snel beetje opknapt, knuffel! Wat een mijlpaal Daantjuh Hopelijk worden je bekken ook wat beter meis. Ik ben echt dood en doodmoe, word met de dag erger.. kan wel huilen van de vermoeidheid en val zowat in slaap op mijn werk.. bah
Lieve Naa, als je lichaam aan geeft dat het niet meer gaat moet je toegeven meis. Die vermoeidheid wordt straks hopelijk minder. Liana, ben jij iedereen weer aan het bellen dat alles ok is ? Ik hoop het! *nieuwsgierig*
Dank jullie wel meisjes, net mijn leidinggevende gemaild en ga me denk ik zowiezo volgende week een week ziekmelden.