Fijn linky, dat de vk je verder gerust heeft kunnen stellen. Fijn dat je met de andere groei echo,s ook bij hun terecht kan.
Ah lieve Bloempje, wat ontzettend naar weer. Hopelijk is nu alle ellende voorbij. Knuff. Linky, wat fijn dat de vk je gerust heeft kunnen stellen. Fijn dat je daar mag komen voor de groeiecho's en dat ze een persoonlijke groeicurve voor jullie gaat maken. Mandy, wachten duurt lang. Nog ffies volhouden en hopelijk krijg je een goed gesprek met de gyn over de mogelijkheden. Tuurlijk wil je niet de medische molen in, maar als dat de kans op een beebje veel groter maakt heb je er veel voor over. Naa, veel plezier! Ben super benieuwd!!
Blloempje. wat een narigheid allemaal Ik hoop dat je nu je rust een beetje kunt pakken. Dikke knuffel. Linky, wat fijn dat jullie er zo (relatief) ontspannen en positief in kunnen staan. Vooral blijven genieten van jullie wonder! En wat een fijne vk, die lijkt meer te kijken naar jullie persoonlijke situatie dan alleen maar mogelijke afwijkingen. Prettig dat ze zo met jullie meedenken! Naa, succes straks en veel plezier! Ik zeg een jongetje (om het evenwicht te bewaren in de peiling hier ) Zo, ik plof op het wachtbankje
Is er ook nog een plekje voor mij? Vanmorgen toch weer tempje gedaan en was hoger. als hij doorstijgt mag ik ook op de wachtbank en heb ik weer een NOD
Natuurlijk ben je welkom. Ik ben net verwikkeld in een potje scrabble met Logan, Butterfly en Sun dus even hard kloppen als je er bent
Haha jullie maken het gezellig daar! Zal ik hapjes en drankjes komen brengen? Ik was nog helemaal vergeten te vertellen dat ze ook hebben gekeken naar de buikpijn aan één kant. Het is gelukkig (hoogst waarschijnlijk) geen bi maar mijn endeldarm die behoorlijk in de verdrukking zit. Niet gevaarlijk, wel vervelend. Naa ben je alweer terug?