Hahah Sun, een troep vogels Die ranzige smaak in je mond is herkenbaar, echt een zwangerschapskwaaltje. Hoe het komt weet ik niet, maar het kan geen kwaad gelukkig (behalve dan dat je er wat mensen mee op afstand kunt houden ) Goed idee van dat positieve lijstje in je hoofd maken! Mandy wat fijn dat je alweer zover bent! Dat geeft tenminste vooruitzichten @pregnancy glow: dat schijn je wel vaker te horen, maar of het nou komt dat mensen aan je gezicht kunnen zien dat je een geheimpje hebt of dat er echt wat veranderd... Cosy balen van de ongesteldheid, maar wel weer duidelijkheid. Heb je ook alweer een NOD of ga je je eisprong meten? Dat RUMAG is echt grappig! Ik zag m ook al voorbij komen op facebook. En ook nog een grappig plaatje over waarom de vriendelijke hoffelijke mannen met uitsterven bedreigd worden:
Hahaha Linky dikke glimlach hier! @kwaaltjes, heb alleen veel speeksel.. schijnt er ook 1 te zijn. Nog niet zo erg dat ik moet kwijlen hoor maar valt me wel op
"Hee... ben jij misschien zwanger?" - "Huh? Ja! Hoe weet jij dat? Ben ik aan het stralen?" "Nee, aan het kwijlen."
En als je aan rijstwafels denkt LianneE, begint het kwijlen dan wel? Linky: hier ook hardop gegrinnik!
haha! rijstwafels.. jammie! heb ook weer de liga evergreens ontdekt Jaa ik ook! Naa heeft 'm ook en daar heb ik 'm van gepikt. Maar die van Naa springt uit een ei. Die van mij is ei-loos ik vind die van Daantje met die 2 blije babies ook heel leuk
Haha Sun hormoon ogen Ik denk sommige mensen toch echt wel iets kunnen zien een client zag het aan me en een vriendin ook voordat ik het verteld had.
NOu wedden dat bij de maak van jou beeb toch echt een ei betrokken is geweest Daantjuh heeft nu 2 pinda-baby's toch?
He wat balen cosy! Leuke baby is dat he Lianne! Ik ben nu thuis halve dag ziek en morgen ook en volgende week hele week thuis. Ben echt een wrak.. Gisteren flauwgevallen van vermoeidheid en alles eruit gespuugd. Bah
Haha zo'n vermoeden had ik al bij je banner Beterschap Naa, wat rot voor je dat je je zo beroerd voelt
Beterschap Naa!! Heel verstandig dat je ziek thuis blijft!! Laat je maar lekker in de watten leggen en lekker veel bij slapen!! Knuffel!!