Dat weet ik! Gun het jullie ook enorm!!! en de andere dames natuurlijk ook!! Duim voor jullie allemaal!
Onee!! Gelukkig heb je daarna weer geslapen!! Bah.. Wat een vervelende droom... Laat die maar nooit meer weer komen!!
Ahh lianne wat een nare droom.. nog wel verder kunnen slapen? Jaaa dankjewel dames ben zoo nieuwsgierig
Ik heb bij de 20 wkn echo ook een inwendige echo gehad om de dikte van de cervix te bepalen. Maar dat is niet standaard. Ik kreeg hm vanwege de tweeling.
Elf, heb je reden om aan te nemen dat het niet ok is? Beetje domme vraag misschien maar ik heb van sommige dingen echt (nog) geen idee Denk je nog steeds een jongetje Wensje?
Om 13u Jaa denk nog steeds een jongetje haha 💙 Cervixmeting.. heb de laatste dagen een beetje te veel enge dingen gelezen hier op zp over verkorte baarmoederhalzen en vroeggeboorten dus ik vroeg het me ook al af elf
Heeft iemand het hier al goed voorspeld bij zichzelf hahaha Niet teveel enge dingen lezen he... hier lees je sowieso alle horrorverhalen
Wensje, succes vandaag! LianneE, he bah WAt is dat toch met die nare dromen hier, echt super vervelend.. *miep modus aan* ik ben me hier toch een partij onzeker...al vanaf gisteren erge buikpijn, steken, werd er zelfs wakker van. En echt op zo'n plek dat ik me afvraag of het nou mijn darmen zijn of niet. Nu is het weer dat zeurderige gevoel, maar dan wel een paar gradaties erger dan de laatste tijd. Ik probeer positief te blijven, er is tenslotte nog geen bloedverlies, maar pfff...die doemscenario's zijn zo moeilijk te onderdrukken *miep modus uit*
Het is wel verklaarbaar hoor dat ik er over droom, had het er ook met vriendin over gehad en het speelt toch af en toe door je hoofd Die onzekerheid word je gek van he? Waar heb je pijn dan? Buikpijn hoort er helaas ook bij. Je darmen werken anders/ minder goed. Het is vreselijk deze weken. Schrijf het maar lekker van je af!! En aftellen naar de echo..
De eerste weken zijn zoo onzeker, daar helpen die vreselijke dromen echt niet bij Wensje succes straks! Ik lees het waarschijnlijk morgen pas, want om die tijd rijd ik naar Amsterdam voor een feest van mn werk. Duurt tot 0:00 Nog even een rare vraag, wanneer zijn "veel harde buiken" teveel? Ik heb het iedere dag wel één of twee keer, maar niet pijnlijk en ook niet vlak na elkaar ofzo. Meestal bij een volle blaas. Is dat normaal?
Ik las zeven in een uur.. Heb er geen idee van hoor. Weet ook niet hoe het voelt... Mijn buik is af en toe wel meer gespannen maar verder niet pijnlijk ofzo, dus of dat het is?
echt vreselijk die onzekerheid...maar goed...ik ben ook erg dankbaar dat ik zwanger ben en wat dat betreft neem ik die onzekerheid er graag bij...maar soms lukt relativeren niet zo goed...ik heb ook pds dus altijd al snel last van mijn darmen. Ik dacht al dat het misschien mijn darmen zijn maar als dat opzet (veel lucht ook) dat het misschien op mn bm drukt waardoor ik denk dat ik pijn heb in mn bm..tja..ik weet het ook niet...steken zitten meer rechts...inmiddels is het wel iets afgezakt...nog 2 weken en 1 dag Hou jij dat wachten nog een beetje vol? Linky, ik kan er niks zinnigs over zeggen ben ik bang
Oooh daar ben ik nog laaaaang niet Bij een harde buik wordt het echt keihard, als een strak opgeblazen voetbal. Niet comfortabel, maar ook niet pijnlijk. Ik ben ook maar ff aan t googlen geslagen zolang ze niet ritmisch komen mag je er max 6 per uur hebben lees ik hier en daar.
Het kunnen ook je banden zijn wachten, tja, ik zal wel moeten.. ben stiekem een beetje jaloers dat je eerder mag nee maar even zonder grappen: ik bedenk me maar: het zit goed, of niet.. en daar verandert een echo niks aan. En ik heb al even gegoogled naar een 8 weken echo en dan zie je echt al een mini-mensje hou me daar maar aan vast. Mijn darmen zijn ook opgezet. VL vroeg gisteren: is ie al volgroeid de mini (de grapjas) Linky, veel plezier!!
klopt, ik had de vorige keer met 8 wkn een echo en toen zag je het echt al duidelijk. met kleine stompjes.. Horkieporkie ging met dat echo apparaat nog in de frummel porren zodat ze ging bewegen voor ons...haha...met 8 wkn is hij/zij al 2x zo groot als met 7 wkn, dus dan is het voor jou straks extra leuk! (om er een positieve draai aan te geven )
Zijn waarschijnlijk je darmen ja. Had ik ook veel last van en nog steeds eigenlijk. Om de zoveel dagen ging het echt pijn doen en vooral aan de rechterkant. Had echt veel lucht maar kwam er echt pas om de aantal dagen uit. Ik dacht dat m'n ontlasting keihard was, maar dat was helemaal niet het geval. Het ging gewoon heel moeizaam. Kon er ook echt onzeker van worden. Maar ging op een gegeven moment een soort van patroon ontdekken, waardoor ik wat meer rust kreeg. Laat de tijd maar snel gaan, zodat je naar je mini kan spieken. Lianne balen zeg van die nare dromen! Wensje heel veel kijk plezier straks, ben zo benieuwd.