Nee we hebben heerlijk vakantie en geen testen of kruidvat in de buurt.. Ik heb nog pijnlijke boobs en mijn geur is nog versterkt maar verder niet echt vermoeider of zo.. Net even een momentje dat ik dacht dat de kwaaltjes minder werden en toen sloeg mijn hart over.. Dat gevoel van een miskraam verlies je nooit meer vrees ik.. Maar daarna rook ik mijn vis weer en toen werd ik licht misselijk.. Dus je he t er niks over te zeggen.. Had ik maar mijn eerste goede echo achter de rug
Shame on me! Jij testte natuurlijk ook positief! Ik ga morgen speuren, wie weet is er nog wel eentje bijgekomen na nog een dagje in de broeikas
Ja... Ik merk dat ik het niet kan geloven of zo... Nee een zwangerschap zonder zorgen zou nooit meer kunnen.. Maar daarom waardeer ik alle kwaaltjes die ik maar kan krijgen.. Ik zal ook nooit klagen .. Dat deed ik bij mijn dochter wel 😞
Klagen mag best hoor Zwanger zijn is nou eenmaal niet altijd een roze wolk. Maar dat is mijn mening Fijne vakantie nog!!
Lieve Logan succes morgen! En hommel nog fijne vakantie! En logisch dat die angst niet helemaal weg gaat! Knuffel.
Lieve Logan, fijn dat je ei nog even op zich laat wachten. Hier wordt er ook aan je gedacht. Succes morgen en ik hoop dat het meevalt. Elf, hebben het nieuws al gedeeld ja. Zo fijn dat het nu geen geheim meer is! Hebben t nog niet op fb gedeeld. Volgende week denk ik, na een goede echo. Hommel, fijne vakantie nog. Logisch dat je nog wat angstig bent, dat zal ook nog wel even zo blijven. Kom het maar gewoon lekker delen hier.
Oh leuk! Heb je al een idee hoe je het op FB gaat delen? Hier geen FB-aankondiging gedaan maar soms twijfel ik of ik er toch niet wat op moet zetten maar het mag niet van ml, haha, dus pech voor mij. Eigenlijk zijn alle belangrijke mensen wel op de hoogte. En al die andere 'vrienden'..tsja...
Lianne... Nee .. Dat wil ik maandag gaan doen.. Twijfel alleen over de wanneer.. Als het kan, dan ga ik vragen voor 7 weken.. Voor mij is het vooral belangrijk dat termijn overeenkomt.. Bij de miskraam hadden we een kloppend hartje.. Dus dat zegt ook niks meer voor mij.. Daarna ga ik ook pas mee doen met mvm..
Weet nog niet precies hoe ik het op fb ga zetten. Maar ben ook niet van plan om er al teveel over op te zetten. De mensen die voor ons belangrijk zijn, zijn toch wel op de hoogte van hoe het gaat.
Succes morgen Logan...! Bah ik kan niet slapen.. Vl is verkouden en ligt vreselijk te snurken.. En ik zit nu maar op de bank.. Stom, want ik heb een lange dag morgen.. Pfff hoop dat ik toch nog wat slaap kan pakken zo...
Succes vandaag lieve Logan! Ik denk aan je! En daantje wat vervelend zeg hopelijk heb je nog wat geslapen!
Ah wat naar lieve Daantje. Hopelijk heb je nog wat slaap kunnen pakken! Logan, hoe gaat t met de zenuwen? Heel veel succes straks! Knuff.
Lieve Logan, veel succes!!! Ik denk aan je een hoop dat t meevalt!! Daantje balen zeg, succes met de dag doorkomen
Succes vandaag Logan!! We denken aan je!! Het komt goed!!! Oew, Daantjuh, dat is wel vervelend... Heb je op de bank nog een beetje slaap kunnen vatten? Succes vandaag met de lange dag!!