fijn logan dat het is meegevallen hopelijk een mooi bevrucht eitje op valentijnsdag Jaa moonlight ik zou hem ook graag willen wat vervelend Naa.. Hoe voelen harde buiken.. en vanaf wanneer zou je dat kunnen hebben?
Ik kijk wel ff of ik het hier wel op de een of ander manier kan krijgen Wordt vervolgd ! Ik vond deze het fijnst van alle lijsten die ik kon vinden
Haha... Ik ben voornamelijk een meelezer op zp ..en een aantal topics volg ik echt zoals deze. Ik ben zelf niet bezig met zwanger worden maar heb wel een zoontje van 2. Ben er bij jullie eigenlijk ingerold omdat ik Logan volgde..met haar testen en aankomende nods..vaak ook ik in spanning spieken of er een mooi streepje stond! Hoop dat dat streepje..wat zeg ik...dikke streep er snel komt meid!! Je hebt veel geduld en kracht. Tja en toen bleef ik meelezen en dan rol je toch in ieders 'verhaal' en die zijn blijkbaar interessant genoeg om te volgen.. Ik wil dan ook iedereen feliciteren met de zwangerschap! En ik duim ook mee voor de rest vd meiden dat die maar gauw een mooie test in handen hebben. Ik blijf jullie volgen maar zal niet meer schrijven hoor haha Succes met alles dames Grtjs Louan
Fijn Louan dat je je even hebt "voorgesteld"! Slaap lekker meisjes! Net een feestje gehad. Morgen samen met vriend een high tea. Hoe romantisch
@elf: heb maandag controle ja. En rusten met een ziek kind is een beetje hetzelfde als zonnen zonder zon maar goed als ik echt verplicht rust moet gaan nemen dan moeten we wat gaan verzinnen voor de opvang van mijn zoontje. Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen. Harde buiken voelen als trekkerig zwaar gevoel en je baarmoeder word dan ook echt hard, ik voel dan een harde bal op de plek waar mijn baarmoeder zit. Je kan ze zo af en toen krijgen vanaf het 2e trimester maar de meeste vrouwen merken het bij een 1e kindje pas na een week of 20/25. Ik merkte het de 1e keer door het hebben van een hele volle blaas.
Dank voor het voorstellen Louan Naa, wat vervelend allemaal, hopelijk knap je deze week een beetje op! Knuff Ik ga valentijnsdag beginnen met een uitje met werk, fijne zaterdag vast!
Haha louan thx voor de info! Naa, hoop dat je je snel beter voelt. Heel vervelend dit! Veel plezier Lianne Wensje, mijn collega zei gister dat een harde buik niet te missen is. Spanning van je buik is redelijk 'normaal' aan t eind van de dag, gewoon een teken van vermoeidheid. Bij een harde buik kun je je buik echt helemaal niet meer indrukken (bij een gespannen buik heb je altijd nog een beetje vering zeg maar) en is ook een beetje pijnlijk.
Bedankt louan! En helemaal met je eens wat logan betreft!! Thanks meiden voor de uitleg.. Ik heb nu vooral een heel gevoelige en strakke buik als men blaas vol zit en ik hou het te lang op Ik ga vandaag dagje werken vanavond eters gezellig
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD - lijsten Februari > Itakepictures - 20 februari > ButterflyNova - 28 februari Maart > Logan - 1 maart > Cosy - 15 maart Onbekend > Mandy3 > Bakegirl > Mamayo Zwanger! ♡ > XmoonlightX - 17 mei 2015 - ♀ it's a Girl! ♡♡ > Daantjuh85 - 2 juni 2015 - ♂&♂ they're Twin-boys! ♡ > Linky - 6 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Naa - 23 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Missjuul - 25 juli 2015 -♂ it's a Boy! ♡ > Wensje88 - 31 juli 2015 -♂ it's a Boy! ♡♡ > Liana84 - 27 augustus 2015 - ♂♀? Twins! ♡ > Erikatje - 11 september 2015 - It's a surprise! > LianneE - 13 oktober 2015 -♂♀? > Sun123 - 15 oktober 2015 -♂♀? > Hommel82 - 19 oktober 2015 -♂♀? We already have 4 boys, 5 girls, 1 surprise & 2 twins! ♡ De toppers die Moeders voor Moeders steunen met hun bijdrage: Moonlight, Linky, Daantjuh85, Naa, Liana84 en Erikatje. Afspraken > Elf84 - controle vk - 16 februari > Naa -controle vk -16 februari > Daantjuh85 - groeiecho - 17 februari > Wensje88 - controle verloskundige - 17 februari > Liana84 - afspraak POP poli - 17 februari > Liana84 - 13 weken echo - 17 februari > Erikatje - echo & intake - 17 februari > Daantjuh85 - glucosetest - 19 februari > Linky - controle vk - 20 februari > Sun123 - 1e echo - 20 februari > Elf84 - 20 weken echo - 24 februari > Liana84 - echo gyn - 25 februari > LianneE - 1e echo - 3 maart > Naa - 20 weken echo - 3 maart > Linky - groeiecho - 3 maart > LianneE - intake vk - 9 maart > Logan - gesprek na de HSG - 10 maart Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Januari 2015, Blloempje. (10+2) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost.
Goedemorgen dames, louan fijn dat je je voorstelt. Wij zijn idd ook reuze leuk en interessant Naa, wat naar allemaal zeg, ik hoop dat het snel over is, zowel je harde buiken en je zieke zoontje. Gaan die harde buiken dan weer weg met rust nemen? LianneE, veel plezier! Logan, hoe voel je je? Nog veel last van de HsG? En is het eitje al onderweg? Mevrouw ei heeft trouwens wel goed geluisterd naar de hooivorken hier, zullen we haar nu gaan lokken? De rest heb ik wel gelezen hoor, gisteren drukke dag en 's avonds met vl gaan eten. Buikpijn is weer erg gezakt, tot zeurderig niveau en ook niet meer continu. Ik denk dat het toch mijn darmen zijn geweest of mijn banden, maar ik kan nergens echt vinden waar die dingen precies lopen Ik voel vooral pijn ter hoogte van het heupbot, als je je handen dan dwars op je buik zet en schuin naar beneden naar elkaar toe beweegt (in een mini-v zeg maar). Nu twijfel ik of ik de echo niet weer moet verplaatsen naar 7 weken, omdat ik me afvraag of je uberhaupt wel iets ziet met 6 weken en of ik daar niet alleen maar meer v in de stress raak als dit niet zo is... Nou sun, lekker aardig weer, nauwelijks reageren op de rest en dan zo'n lang ego verhaal.. Foei.
als je het niet met taart/etc wilt doen, is dat met een roze lijstje wel een leuk idee. Ik zou dan het lijstje echt zo roze mogelijk versieren en met echo foto ophangen en niets zeggen. Kijken hoe lang het duurt voordat het iemand opvalt.
Fijn dat de buikpijn weer wat minder is! Banden voel je vaak thv je liezen. Over die echo: rond de 6 weken kan het idd zijn dat je alleen een vruchtzak en dooierzak ziet. Sommigen zien al wel een vruchtje met vage hartactie. Erg afhankelijk van de apparatuur. Afspraak verzetten kan natuurlijk altijd Anders kijk je t nog een paar dagen aan?
gelukkig is het meegevallen logan. bedankt voor het voorstellen louan. mamayo, hoe is het nu met jou? Ben je ondertussen al ongi geworden? of heb je al weer een keertje getest? Sorry als het er al staat, dan heb ik er overheen gelezen.
let jou sm dan zo goed op? die van mij vraagt soms of we nieuwe dingen hebben terwijl wij die al jaren hebben en ze het toch ook al heeft gezien.