naa fijn dat de echo goed was!! En gefeliciteerd!! mandy yes een behandelplan, kom maar op met dat ei!!! Fijn dat de vk je gerust heeft kunnen stellen linky!
Wat super fijn mandy!! Eindelijk gaat er wat gebeuren. De echo was echt prachtig, de man van echo praktijk verbaasde zich dat hij alles al zo mooi kon zien met 14 weken. Hersentjes, alle kamers van hartje, aorta, blaasje, maagje, lens van het oogje, alle vingertjes en teentjes. En binnen 5 sec geslacht. Ik dacht echt huh? Hoe kan je dat nu al gezien hebben.. Voor de mensen die regio A'dam wonen.. Dr papa als je nog een leuke pretecho wilt 😉
Mandy wat fijn zeg, eindelijk actie! Sun, fijn dat je gesprek goed was gegaan en ze zoveel lof hadden. Beetje jammer van die loonsverhoging.
Ja je geniet echt helemaal. Bizar hoeveel je al kan zien en wat een kindje al kan. Ondanks dat ze van kop tot kont nog maar 8,9cm is
Jee, wat een pech heb jij Bloempje!!! Ik hoop dat je nu snel opknapt hoor! En inderdaad, dat je dit maar noooooooit meer mee hoeft te maken! Gefeliciteerd met je dochter Naa!!! En wat super dat je zo'n fijne pretecho had! Inderdaad best bijzonder ook dat ie alles al zo goed kon zien bij deze termijn! En ook best uniek, een mannelijke echoscopist volgens mij Fijn Mandy dat er wat gaat gebeuren, al snap ik ook dat je het liever anders had gewild. Hopelijk resulteert het heel snel in een succesvolle zwangerschap! Veel plezier Wensje, lekker een weekendje weg met vriendinnen! Dat doet een mens altijd goed Sun, inderdaad alleen een beetje jammer van dat salaris! Goed om te lezen Linky dat je er zo instaat en je vk je nog wat verder gerust heeft kunnen stellen. Klinkt als een heel betrokken vk, fijn hoor! En hopelijk zijn de vervolgecho's alleen maar meer bevestiging dat het goed zit. Vind het toch wel slecht hoor dat zo'n ziekenhuis zo de nadruk op de mogelijke problemen legt. Ik snap dat ze je willen informeren over de mogelijke (grote) problemen waar de gevonden zaken op kunnen wijzen, maar als ik het goed begrijp is de kans op een gezond kindje nog altijd veel groter. Ze moeten het dan ook wel in perspectief plaatsen voor je. En als het zo is, dan is het zo, daar kun je, zoals je zelf ook al zegt, inderdaad helemaal niks aan doen. Ik heb veel respect voor je beslissing om geen vwp te laten doen, dat wil ik nog even gezegd hebben! Bij ons is dat nog wel een onderwerp eerlijk gezegd. Ik zou het nl. absoluut niet willen laten doen, maar m'n man eigenlijk wel als de combinatietest daar aanleiding toe zou geven.... Gezien mijn leeftijd natuurlijk geen ondenkbaar scenario. Ik twijfel uberhaupt ook over de combinatietest, maar zou het ook wel willen weten als er sprake zou zijn van een echt grote afwijking die niet verenigbaar is met het leven.... Ik realiseer me dat ik met mijn leeftijd meer kans heb op een kindje met een afwijking en zoals ik daar nu in sta, zou het dan ook gewoon welkom zijn, tenzij het duidelijk is dat het niet levensvatbaar is of heel erg zou lijden. Probleem is alleen dat je dat vaak niet weet, tenzij het overduidelijk is....Partner had daar nog niet zo bij stil gestaan en dat was tijdens de zwangerschap die misging wel een discussiepunt. Hij zou onze dochter niet willen " opzadelen" met een gehandicapt broertje of zusje. Hoe denken jullie daar eigenlijk over?
wij hebben het bordspel van widm. en ik ben nu druk bezig om zelf een mini widm in elkaar te draaien voor de 50ste verjaardag van sm (ook groot fan)
en natuurlijk al gezien, wij kunnen het dit jaar live op tv kijken. Vorig jaar altijd dansles tijden widm dus dat van ml niet zo leuk. ik begin nu sinds een paar jaar ook fan te worden. Wel heel grappig, ik keek nooit en in 2010 was ik toevallig die avond bij ml en keek ik 1 uitzending mee halverwege. Ik zei toen van kim is de mol en ik weet niet wat ik allemaal over me heen heb gehad, maar ik kon geen gelijk hebben, ik had de rest niet gezien en zij zaten op een ander. Toen bleek een paar weken later dat ik wel gelijk had.
Hi allemaal.. beetje drukke dagen gehad en nu echt ontzettend moe... heb ook niet alles gelezen, maar wil in ieder geval Naa feliciteren! Leuk hoor een meisje Morgen ben ik ook afwezig hier.. zondag vermoedelijk weer van de partij. Fijn weekend allemaal!
En op wie zit je nu Ik heb gister enorm veel punten verdiend in de poule door NIET op de afvaller te zitten (in tegenstelling tot velen )
Ik kan de widm app niet downloaden. Krijg dat hij niet beschikbaar is voor telefoon. en op iPod kan ik hem niet eens vinden, maar dat ding doet ook raar. Ik zit nog niet echt op iemand, wel heel veel aparte dingen gezien, maar je hebt ook altijd kandidaten erbij die enorm mollen.
Yes Mandy! Actie in de toko! Eindelijk weer een beetje perspectief! Sun, wat stom zeg, van die loonsverhoging. Ben ook even een beetje afwezig hier. Oppasmeisje ligt sinds gisteren middag doodziek in het ziekenhuis. Ze is vanaf 5 weken al een zorgenkindje, maar deze week weer flinke koorts. Zo erg dat ze bijna niet meer at en dronk. Amandelen ook flink opgezet. Ze zou eigenlijk woensdag aan haar neusamandelen geopereerd worden, maar dat ging vanwege hoge koorts niet door. In de avond op de spoedeisende hulp beland met 40,5 graden koorts en medicatie gekregen om thuis te proberen. Was niet echt wat, dus gisteren weer naar de SEH. om 13.15 afspraak. Ik ging mee. Hebben er 3 uur gezeten voordat we naar de kinderafdeling konden. Eerst controles en de arts moest een paar keer naar haar kijken en overleggen. Toch besloten om vocht toe te dienen via een sonde op de kinderafdeling. Zou eerst voor 4 uur zijn en dan kijken of ze opgeknapt zou zijn. Ontzettend hoge koorts bleef, dus in het zkh gebleven. Vannacht weer bijna 40 graden koorts. Vandaag weer de hele middag op bezoek geweest. Ze moet sowieso dat zondag avond blijven. Ze heeft er nog een virale infectie overheen gekregen naast de oor -en keelontsteking. Ze heeft ook nog eens een chronische luchtweginfectie. Dus dat schiet allemaal lekker op. Ze krijgt pcm en diclofenac. Eigenlijk mag ze er maar 1 diclofenac per dag, maar omdat ze er zo goed op reageert mag ze er twee. Daarnaast nog antibiotica 48 uur lang. Kan gelukkig ook allemaal via de sonde. Ze drinkt wel weer zelf een beetje en de sondevoeding gaat ook goed. Flinke diarree nu ook, dus de boel komt gelukkig wat op gang. Maar echt, het is zo zielig. Moest echt huilen toen ik dr zag. Mijn vriendin trekt het ook slecht om haar dochter zo te zien. Ze moest er vanmiddag van de verpleging ook even uit, dus we zijn samen even weg gegaan. Haar schoonmoeder bleef bij de kleine. Toen we terug kwamen heb ik nog een knuffeltje voor haar gekocht. Af en toe heeft ze even een opleving en dan speelt ze wat, maar om het minste of geringste is ze helemaal overstuur. Vannacht slaapt haar vriend in het ziekenhuis zodat zij even bij kan komen. Morgen nacht gaat zij er weer slapen. Echt, wat een toestand.
Heftig Liana!!! Zo zielig altijd die kleintjes die zo ziek zijn!! En wat lief dat je zo voor hun klaar staat!!
Jeetje Liana wat een heftig verhaal, wat erg dat ze zo weinig kunnen doen. Dan sta je heel machteloos. Lief dat je hun bijstaat.