Snap je hoor Lianne, maar kwaaltjes kunnen nou eenmaal wisselen. En daarnaast hoeft het ook niks te zeggen over hoe het gaat met de zwangerschap. Dus geniet ervan dat je minder misselijk bent!
Nee haha, daar waag ik mij niet aan. Ik leef me gezellig uit op de apparaten en af en toe pak ik eens een lesje Zumba, Steps of Body Combat mee.
Oh lianne (heel klein schopje), dat is héél normaal! Kwaaltjes zijn niet elke dag hetzelfde of even sterk en soms zijn ze wel eens een hele dag weg! Het gaat gewoon precies zoals het hoort bij jou Ik zou zeggen: profiteer ervan, eet wat extra, drink wat meer, voordat alles weer tegen gaat staan...
lianneE, *schopt heel lief* NO WORRIES! Herkenbaar hoor, ik had gisteren zo'n dag en meteen weer een dip. Maar vandaag weer volop kwaaltjes aanwezig, dus dat zul jij morgen of overmorgen ook weer hebben! Het wisselt per dag, komt goed! Aftellen naar de echo!
Lianne ook een (heel licht schopje) van mij. T is al gezegd maar inderdaad het verschilt per dag. Doe er je voordeel mee, lekker wat extra,s eten. Snap je verder heel goed hoor meis. Elke keer als ik dacht omg de misselijkheid is weg, kwam het vaak een dag later of soms zelfs op de dag zelf later even laten weten dat het er nog was.
ik voel me even heel gemeen/onaardig... ik zag een clubje voor wie in 2e helft van oktober is uitgerekend. Maar degene die dit opende was in de 1e ronde meteen zwanger geraakt...ik werd meteen niet meer zo enthousiast
dank jullie wel ik voelde net weer zo'n vlaag opkomen dus ik denk dat ik inderdaad niet moet piepen we tellen inderdaad af, minder dan 2 weken klinkt goed @clubjes rondom UD: ik ben er ook nog niet aan begonnen, zijn zoveel mensen (onoverzichtelijk) en durfde nog niet zo goed. En een gemeenschappelijke UD is geen garantie voor een klik heb ik gemerkt Al kreeg ik wel een aantal meiden uit mijn oude april groepje wat berichtjes her en der in topics om me te feliciteren, dat was dan wel leuk.
LianneE, ik had hetzelfde met die clubjes hoor, zo onoverzichtelijk. Misschien moeten we er eentje oprichten met "UD op 13 en 15 oktober"
ik hou het lekker bij dit clubje.. ik ben helemaal geen forum mens en ik vind het al zo bijzonder dat ik jullie heb leren kennen! Geen zin in nieuwe lol
Ja precies, ik las ook in zo'n clubje dat meerderen na de + test al bakken positiekleding had besteld. Toen dacht ik: mja ik sta er toch wat anders in ik hou het voorlopig bij jullie en alleen maar leuk dat we met z'n 3en zo dicht bij elkaar zitten Blloempje, jij al nieuws?
trouwens... volgens mij begin ik lichtelijk misselijk te worden.. wat voor mij echt nieuw is.. het is nog niet heel erg of kokhalzend.. meer een gevoel van wegslikken? En toen ik net een broodje at had ik na een paar happen genoeg en kon het niet eens meer aanzien.. Niet om te klagen want ik blijf denken in kaders van hoe meer klachten de beter.. maar ik ken dit helemaal niet.. Begon het bij jou ook zo Lianne?
Ja, bij mij begon het ook met een soort weeïg gevoel. Alsof je dacht bij het kerstdiner: nah dat laatste hapje toetje was iets teveel later ging het over in een soort constante misselijkheid en oprispingen en nu is het vaak het gevoel van heel vol zitten en gevoel te moeten overgeven (gelukkig gebeurt het daadwerkelijke spugen nog weinig). maar mijn spijsvertering doet sowieso moeilijk. darmen zijn ook traag en pijnlijk enzo.
oeehhhh... doe het me niet aan.. ik zit op mijn werk en echt niet dat ik toegang heb tot chocola ik heb gisteren in de supermarkt van die zure perziken gekocht (van die snoepjes) maar die liggen thuis
hahaha herkenbaar! Ik heb echt honger als een paard, maar na 2 happen zit ik bomvol. Gisteravond in de sligro lagen daar van die zure perziken, nou die gingen er dan weer wel in
Oehhh zuur! Het kan mij niet zuur genoeg zijn, zure matten! ❤️ Heel normaal die wisseling in kwaaltjes Lianne maar snap dat je dan even toch weer dat nare gevoel krijgt. Hoop dat die laatste weken tot echo heel snel gaan voor je!
hoe vaak zat jij goed met de jongen/meisje voorspelling? ik denk dat VL een hartverzakking krijgt hahaha. Oeh zure matten.. jullie hadden me moeten zien in de supermarkt gisteren. kwijl kwijl kwijl *nee dat mag je niet kopen*