Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD - lijsten Februari > ButterflyNova - 28 februari Maart > Logan - 1 maart > Cosy - 15 maart > Mandy3 - 25 maart Onbekend > Itakepictures > Bakegirl > Mamayo > Blloempje Zwanger! ♡ > XmoonlightX - 17 mei 2015 - ♀ it's a Girl! ♡♡ > Daantjuh85 - 2 juni 2015 - ♂&♂ they're Twin-boys! ♡ > Linky - 6 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Naa - 23 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Missjuul - 25 juli 2015 -♂ it's a Boy! ♡ > Wensje88 - 31 juli 2015 - ♂ it's a Boy! ♡♡ > Liana84 - 27 augustus 2015 - ♂♀? Twins! ♡ > Erikatje - 7 september 2015 - It's a surprise! > LianneE - 13 oktober 2015 -♂♀? > Sun123 - 15 oktober 2015 -♂♀? > Hommel82 - 19 oktober 2015 -♂♀? We already have 4 boys, 5 girls, 1 surprise & 2 twins! ♡ De toppers die Moeders voor Moeders steunen met hun bijdrage: Moonlight, Linky, Daantjuh85, Naa, Liana84 en Erikatje. Afspraken > Linky - controle vk - 20 februari > Elf84 - 20 weken echo - 24 februari > Erikatje - combi test - 24 februari > Liana84 - echo gyn - 25 februari > Sun123 - 1e echo - 27 februari > LianneE - 1e echo - 3 maart > Hommel82 - 1e echo - 3 maart > Naa - 20 weken echo - 3 maart > Linky - groeiecho - 3 maart > Daantjuh85 - controle gyn - 5 maart > LianneE - intake vk - 9 maart > Missjuul - controle vk - 10 maart > Logan - gesprek na de HSG - 10 maart > Elf84 - controle vk - 17 maart > Daantjuh85 - groeiecho gyn - 17 maart > Wensje - controle vk - 17 maart > Missjuul - 20 weken echo - 18 maart > Wensje - 20 weken echo - 19 maart > Erikatje - controle gyn - 24 maart > Hommel82 - termijnecho - 2 april Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Januari 2015, Blloempje. (10+2) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost.
De ruimte is ongeveer 210 bij 250 met nog een hoekje van 60 bij 47 eruit. Ik zal eens kijken of ik een plattegrondje kan maken om te laten zien. Er komen ook 2 deuren in, een naar onze slaapkamer (deze zit er al) en een naar de overloop (wil niet dat gasten en later de kinderen elke keer door onze slaapkamer heen moet). Geen wc, die komt los waar de badkamer nu zit.
Meiden heb alles gelezen en tot twee keer toe van alles getypt en t was weer foetsie. Ik geef het op voor vandaag sorry. Mandy heel erg fijn dat je een nod hebt en hopelijk over 35 dagen een mooie positieve test.
Daantjuh Gefeliciteerd!! Logan, ze hadden hun "geld" op iemand anders in gezet. Haha, maar die gezichten toen ik vertelde dat er al 1 had rond had kunnen kruipen was helemaal erg! Hihi, eigenlijk wel grappig zelfs! Dacht altijd dat ik hints genoeg had gegeven! Maar niet dus.. Bakegirl, ik zal morgen eens kijken! Hoe hoog zit het raam ongeveer?? En de deur naar jullie slaapkamer, moet die blijven?? Aah Misjuul, soms heb je dat. Hihi. Slaap lekker iig!! Sun, goed van je!! Hmm.. Ik zit hier nog heel erg te twijfelen of ik die combi test wel ga laten doen.. Denk dat ik het niet ga doen, omdat down of andere syndromen bij beide van ons niet in de familie zit.. En aangezien ik 25 ben is het ook een.kleine kan.. Maar vind het wel lastig.. Wat zouden jullie doen?? Nu eerst maar lkkr kotsen, douchen en dan slapen... Trusten meisjes!!
Gefeliciteerd daantje!! Erikatje wat betreft combi test, lastig een goed met je vriend over hebben. Wij hebben hem niet gedaan bij ons 1e kindje ook niet. Denk belangrijk dat jullie beide achter de keuze staan.
He dames, Ik kom ook nog effies wat van me laten horen. Lianne, wat naar dat je nog meer gespuugd hebt! Snel die medicijnen ophalen dan maar. Daantje, gefeliciteerd! Veel leuke reacties gehad. Zowel irl als op fb. Heb gewoon meer dan 300 likes en zo'n 200 reacties. Echt heel gaaf. Vanaf morgen ben ik een weekendje weg met 3 vriendinnen. Weet dus niet hoeveel ik online zal zijn dit weekend. Nu snel slapen.
Goedemorgen paaseitjes! Gefeliciteerd Daantjuh met je ondertrouw! Liana veel plezier met je weekendje weg! linky succes bij vk vandaag, hoe laat moet je?
Vandaag.... Had ik je welkom moeten heten Op deze wereld En in ons leven Vandaag... Had ik je in mijn armen moeten houden en de hele dag naar je moeten kijken, gewoon omdat jij de allermooiste zou zijn. Maar vandaag is leeg en koud en stil Je bent niet in ons leven en ligt niet in mijn armen Maar prachtige lieve vlinderdochter, ik ben zo dankbaar dat ik je mama ben en je bent voor altijd in mijn hart