Hier het zelfde, daarvoor droeg ik ze ook geregeld. Maar nu draag ik ze echt elke dag. Logan sterkte nog even met werken. @ boobies, ik had al aardig wat cup g of h ze zijn wel nog iets voller geworden maar kan gelukkig m'n normale bh,s nog aan. Ze zijn nog wel erg gevoelig. Maar gelukkig niet zoals in het begin. Want toen was kijken al teveel Erikatje ben benieuwd hoe de bruiloft was. Ze hadden het jammer genoeg niet getroffen met t weer. Meiden ga spreek jullie waarschijnlijk morgen pas weer. Fijne avond vast!
Gefeliciteerd missjuul hopelijk houd je het vol vanavond!! En jammmm die oreo taart 😍 Ah Logan het weekend wel vrij? Ik had gisteren zo'n dag.. nu helemaal kapot.. Hier nog geen datum daan en jeetje wat k/lote van je suiker zeg Ach boobies pfff ik dacht dat het bij mij mee viel met groeien... maar inmiddels van een gewone F naar een flinke cup G dramaaaaa Hier best moeite om fatsoenlijk te eten zit snel vol..
Sterkte nog even harde werker! (Logan ) Jeetje wat een behoorlijke boobies hebben jullie dan! Ik vond mijn E'tjes al redelijk wat, ben ooit begonnen met een kleine C.
Gefeliciteerd Missjuul! Daantjuh he wat rot zeg! Hoop dat het met alleen een dieet onder controle te krijgen is! Logan succes met werken nog even. Hihihi zie je al aan je shirtje hijsen Lianne! Boobies zijn hier ook flink gegroeid tot groot plezier van vl Hoop op een mooie echo voor je hommel
En zo jullie hebben allemaal een flinke voorgevel Kom ik aan met mijn normaliter kleine C wat een kadootje was van mijn eerste zwangerschap. Daarvoor had ik een B
Gaat het weer over borsten?! Ik heb nog steeds mini-tietjes Wel voller geworden hoor, maar vergeleken met jullie heb ik erwtjes..hahaha GEFELICITEERD MISJUUL!! Fijne avond!! Wat balen Daantje...hopelijk kom je er met een dieet!! edit: Linky, fijn dat alles goed was bij de controle Leuk zo'n beweeglijk meisje. Fijn weekend allemaal! Hebben jullie leuke plannen? Hier verjaardag zusje en verjaardag ml. Hij is trouwens weer heelhuids terug; erg fijn!
Linky, fijn dat alles goed was, leuk zo'n actief meisje! Elf, mag ik bij jou in het erwtenclubje Boobies zijn al wel voller maar passen nog net in hun b-houdertje. Maar je moet er vooral niet naar wijzen auw Veel plezier Liana! Erikatje, hoe was de bruiloft? Tot morgen dames, ik ga met vl proosten op ons meisje..
Haha, dat mag zeker Sun Gezellig! Hoop dat jullie een mooie avond hebben samen. Nieuw leven verzacht de pijn, maar het blijft toch lastig. Heel goed om er bij stil te staan. Knuffel!
Mag ik me ook aansluiten bij jullie? Ben ook blijven steken op een B. Wel prettig want ben een buik slaper Proost jullie, mooi gebaar!
Tuurlijk Het wordt nog druk! Nog meer aanmeldingen??? Buik slapen... dat lukt me nu ook niet meer, maar dat ligt aan iets anders
Haha ik ben thuis.. poeh. was echt zo rustig niet te geloven. Maar goed makkelijk geld verdienen. Ik heb cup e *grijns* dah word nog wah, wah? Hahaha.
Die had ik ook gekocht moonlight. Ik had voor mk D (Sommige merken net E), zat al heel snel op F en nu heb ik echt E nodig. Heel raar, maar heb echt nieuwe bh's moeten kopen na mk, want die andere paste gewoon echt niet meer
Miss juul, gefeli! (Beter laat dan nooit toch?) Daantjuh, das een tegenvaller zeg knuf Sun, mooi gebaar Hier een druk weekend voor de boeg dus ben wat afwezig. Hoop dat jullie een fijn weekend hebben
Butterfly! Gefeliciteerd met je verjaardag!!! @borsten: met c/d kan je ook wel op je buik slapen haha
Hihi ik hoef er niet eens voor geslapen te hebben, ook als ik op de bank lig is mn buik soms scheef. Ze zit erg graag rechts ben benieuwd hoe ze ligt, wat ik tegen mn hand voel, maar dat zal ik dinsdag wel zien.