Leuk Moonlight! Een meisje weten ze nooit 100% zeker he ik dacht er laatst ook aan hoor. Wat nou als het toch een jongen is.. haha
Butterfly gefeliciteerd, fijne verjaardag! Ik ga er toch echt wel vanuit dat we een meisje krijgen hoor, het is al vijf keer bevestigd en door vier verschillende echoscopisten
Dat is dan idd vrij zeker Daantje hoe is met je bekkenklachten? Naa, hoe gaat het nu met jou? Lianne, hoe voel je je vandaag? En Missjuul, groeit jouw buikje al een beetje?? En de andere buikjes? Logan en Butterfly, alles nog rustig op het wachtbankje? Hier net een schoonmaak-aanval Onze hulp is al een tijdje niet geweest (ziek/ziekenhuis) en morgen komt er visite Heb nu wel duidelijk gemerkt wat zij wel en niet doet steeds...
Hahahaha gelijk ff opschrijven dan Elf! Bekken gaat wel ok.. Snachts is best zwaar, maar door halve dagen te werken gaat wel ok. Oefeningen helpen wel iets.
Wauw mooi gedicht Sun, bijzonder! Knuffel voor jou! Wat fijn dat alles goed was Linky, leuk zon beweeglijk meisje Butterfly gefeliciteerd en een fijne dag! Vervelend Lianne dat je nog zo misselijk bent hopelijk gaan die pillen snel hun werk doen! Ah bah Daantje dat is een domper Knuffel! Sorry even ego de klaagmodus aan. Ik blijf en beetje kwakkelen deze winter, ben normaal nagenoeg nooit ziek maar zal toch van de zwangerschap zijn denk ik dat mijn weerstand nu minder is. Gisteren kreeg ik oorontsteking waarschijnlijk nog een nasleep van de laatste keer griep. Heb het nooit eerder gehad maar man wat doet dat pijn. Gelukkig is mn trommelvlies uiteindelijk gescheurd gisteravond waardoor de allerergste druk nu weg is maar vannacht wel de hele nacht wakker geweest van de pijn. Ons lieve meisje was wel de hele nacht gezellig aan het gymmen dus dat scheelde weer gaf een beetje afleiding. Gelukkig gaat het nu ietsje beter, heb t werk voor vandaag maar afgezegd en hopen dat het nu heeeel gauw voorjaar wordt .
@Daantje: opschrijven? Denk eigenlijk dat ik haar binnenkort voor de laatste keer laat komen Niet alleen hierom hoor... hihi Fijn dat het beter gaat!! Wel rot dat die nachten zo pijnlijk blijven
Hahaha ja logisch!! Ik wil ook een schoonmaakster!!! Vervelend die oorpijn Gerinda. ik vind dat 1vd naarste pijnen
Oh wat naar gerinda, dat klinkt best heftig! Fijn dat jou meisje ook wat van zich laat horen (voelen), dan is dat een hele geruststelling. Daantje het blijft vervelend BI, maar wel fijn dat het minder pijnlijk is nu je halve dagen werkt.
Hieper de piep hoeraaaa! Gefeliciteerd butterfly. Ik heb het overleefd gisteren, was heel gezellig. Uiteindelijk veel drukker dan ik had verwacht en iedereen kwam lekker tegelijk zo'n beetje binnen. Daar krijg je even energie van. Rond 1en gingen de laatste weg. En de allerlaatste heb ik om kwart over 1 ofzo vriendelijk gezegd dat ik het niet meer hield. Heb tot 12uur vanmiddag geslapen ofzo @ buikje die groeit aardig. Zal binnenkort wel even een buikfoto maken en plaatsen. Elf gefeliciteerd met Ml. Ben benieuwd hoe snel men het door heeft met het lijstje met de echofoto enz. Fijn daantjuh dat de oefeningen wel iets helpen tegen je bekkenklachten. Vervelend dat je zo blijft kwakkelen gerinda.
Gezellig Missjuul Ben ook erg benieuwd naar je buikfoto! Klinkt vervelend Gerinda Beterschap! Ml was afgelopen dinsdag jarig, maar zijn familie woont aan de andere kant van Nederland. Dus weekend is makkelijker om te vieren. Ben ook heeeel benieuwd of ze het fotolijstje gaan zien en de link meteen leggen Jullie horen het morgen. Zo, ik ben uitgesopt. Wat een werk. En heel eerlijk... ik vond het niet eens zo erg om te doen Nu nog wat wasjes en ik ben helemaal blij met mezelf
🎉🎉💐💐🍰🍰🍰🎂🎂🍔🍷 gefeliciteerd butterflynova!! Fijne dag!