Ik heb altijd gezegd van niet... Maar ik zit nog wel te twijfelen. Heb wel een heel leuk idee van een kalender op de maand september met een hartje om de 7 en dan sokjes oud erbij.. En verder geen tekst.. Mja.. Nog even zien of dat ik dat ga doen. Heb je lekker geslapen vannacht? Na dat iedereen weg was? En heb je het wel gezellig gehad??
OK ben benieuwd of je het uiteindelijk gaat doen. Ik heb heerlijk geslapen ik was zo moe. Ik begin nu een beetje bij te komen. En was heel gezellig ja. Morgen waarschijnlijk naar baby en tiener in capelle a/d IJssel. Die heeft heel toevallig morgen koopzondag. Bijna al die babywinkels zijn op zondag gesloten beetje jammer. Truste dames
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD - lijsten Februari > ButterflyNova - 28 februari Maart > Logan - 1 maart > Cosy - 15 maart > Bakegirl - 22 maart > Mandy3 - 25 maart Onbekend > Itakepictures > Mamayo > Blloempje Zwanger! ♡ > XmoonlightX - 17 mei 2015 - ♀ it's a Girl! ♡♡ > Daantjuh85 - 2 juni 2015 - ♂&♂ they're Twin-boys! ♡ > Linky - 6 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Naa - 23 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Missjuul - 25 juli 2015 -♂ it's a Boy! ♡ > Wensje88 - 31 juli 2015 - ♂ it's a Boy! ♡♡ > Liana84 - 27 augustus 2015 - ♂♀? Twins! ♡ > Erikatje - 7 september 2015 - It's a surprise! > LianneE - 13 oktober 2015 -♂♀? > Sun123 - 15 oktober 2015 -♂♀? > Hommel82 - 19 oktober 2015 -♂♀? We already have 4 boys, 5 girls, 1 surprise & 2 twins! ♡ De toppers die Moeders voor Moeders steunen met hun bijdrage: Moonlight, Linky, Daantjuh85, Naa, Liana84 en Erikatje. Afspraken > Elf84 - 20 weken echo - 24 februari > Liana84 - echo gyn - 25 februari > Sun123 - 1e echo - 27 februari > LianneE - 1e echo - 3 maart > Hommel82 - 1e echo - 3 maart > Naa - 20 weken echo - 3 maart > Linky - groeiecho - 3 maart > Daantjuh85 - controle gyn - 5 maart > LianneE - intake vk - 9 maart > Missjuul - controle vk - 10 maart > Logan - gesprek na de HSG - 10 maart > Linky - controle vk - 13 maart > Elf84 - controle vk - 17 maart > Daantjuh85 - groeiecho gyn - 17 maart > Wensje - controle vk - 17 maart > Missjuul - 20 weken echo - 18 maart > Wensje - 20 weken echo - 19 maart > Erikatje - controle gyn - 24 maart > Linky - 2e groeiecho - 31 maart > Hommel82 - termijnecho - 2 april Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Januari 2015, Blloempje. (10+2) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost.
Ben benieuwd Elf naar de reacties . Lieve butterfly ik herken je gevoel zo. Dit was mijn vorige verjaardag hetzelfde en dat was heel naar. Geen tips wel begrip. Volgend jaar een betere verjaardag!! Verder alles gelezen maar ik ben een beetje een zeef. Heb op de een of andere manier een heel goed gevoel bij dit eitje geen idee waarom. Ik moet sinds een dag of 3 echt steeds plassen maar kan dat zo vroeg al?
Het lastige is met vroege symptomen is dat je nooit weet waardoor ze komen.. het schijnt dat de meeste pre-NOD kwaaltjes door progesteron veroorzaakt worden en achteraf weet je natuurlijk niet of het door progesteron kwam of door een zwangerschap ik duim in ieder geval heel hard voor een pracht-ei! voor jou ook Butterfly, volgende verjaardag wel als moeder! Heb je nog leuke cadeaus gekregen?
Het zou wel geweldig zijn logan.. Ik geef geen valse hoop meer want heb het te vaak fout gehad.. We kunnen alleen maar afwachten.. Wanneer mag je testen?
Nou ja ik geloof ook nooit ergens in maar dit valt me zo op. Al lijkt het me zo onwaarschijnlijk. Maar goed we wachten weer een week
Veel plezier elf, ben benieuwd. Logan, ik hoop het zo voor je. Ik denk eigenlijk wel dat je al vroeg last kan hebben van de kwaaltjes. Ik duim iig keihard voor je!
Leuk elf, ben benieuwd hoe snel ze het zien! Logan, tja ik durf er niks over te zeggen. 7dpo is wel errug vroeg, maar ja het kan vast wel. Ik duim igg dat je een over een week een mooie test in handen hebt! Wachten duurt lang!, Daantjuh, leuk! *doet best om nieuwsgierig modus uit te schakelen* LianneE, hoe is t met de misselijkheid? Missjuul, idd een oreotaartfoto!! Mandy, spannend hoor, nu is het toch een soort van echt-echt begonnen! Op naar een mooi eitje! Hier weer een beetje depri dag. Afgelopen dagen veel vertrouwen in een goede afloop, maar vandaag slaat de onzekerheid weer toe. Heb mezelf maar een google-verbod opgelegd want dat helpt niet mee Ik heb gisteren op croissantjes (die lust ik normaal helemaal niet ) en chips geleefd damn, koolhydraten craving misschien voel ik me vandaag na wat vitamientjes weer wat optimistischer
Ik duim voor je Logan! Butterfly, hopelijk volgend jaar een leukere verjaardag Daantje, wat leuk!!!! Één naam is al lastig haha Ben erg benieuwd hoor. Beetje over de schrik heen van je suikertest?
Hahaha ik ga het niet vertellen hoor Tja wbt suikertest... Ik baal er echt van. Vind het nu vooral eng om iets te eten wat koolhydraten bevat. Eet sowieso alleen volkoren. Maar heb soms gewoon echt trek en durf niet meer dan 2 boterhammen te eten. Mja hoop dat het snel woensdag is. Dan hopelijk wat meer duidelijkheid!
Nee tuurlijk niet! Niet vertellen ik hoor t graag als je mannetjes geboren zijn! Kan ik me voorstellen... zou er ook echt van balen... Misschien heeft Linky nog tips voor je voor de komende dagen?