Leuk Daantje!! Lijkt me inderdaad lastig, 2 namen en dan ook nog een beetje 'passend' bij elkaar. Kl*te wel nog steeds van die test :S Misselijkheid is vandaag oke, gisteren had ik wel echt een slechte dag, had vrijdagavond een etentje en iets te 'laat' (lees: 23:00) geworden dus gisteren als een dood vogeltje onder een dekentje gelegen en op tijd weer naar bed. Voel me nu qua energie wel ok maar die misselijkheid moet ik voorlopig mee leren leven (pillen verlichten vooral 's nachts iets, overdag weinig verschil) Sun, probeer rustig te blijven. Het enige wat je kan doen is wachten. Het komt vast goed, iedereen hier duimt en hoopt hard mee! Mandy, fijn trouwens dat je begonnen bent met Clomid: actie, hopelijk snel een ei!!
Wat leuk daantje!! Ben heel benieuwd wat voor moois je hebt uitgekozen. Logan spannend hoor! Hoop dat het iets positiefs betekend dat meer moeten plassen. Rot dat pillen alleen snachts helpen Spannend mandy! Hopelijk snel een mooi eitje! Knuffel Sun! Hier een hang dag, gisteren veel te veel gedaan dus pluk er nu de vruchten van (harde buiken en moe,moe,moe) Zowiezo blijf ik heel moe, val iedere avond om 20.30 op de bank in slaap en sochtends zie ik er nog steeds uit als een lijk.. Vl vind mijn aanwezigheid savonds ook heel gezellig
logan ik hoop het voor je!! Zelf gad ik beide rondes de twee typische kwalen van mij vanaf 10 dpo... Maar het is denk ik ook afh van je lf fase? butterflynova jij bent als eerste aan de beurt, spannend!!
Hele leuke reacties gehad! Ze hadden wel een klein beetje hulp nodig Ben nu helemaal kapot.. dus ik duik lekker mn bedje in. Nog even wat lezen of gewoon slapen.. haha Tot morgen!
Leuk Elf, was sm wat minder in vorm vandaag? Ben benieuwd wat voor hints je hebt moeten geven... Weltrusten!
Leukste cadeau van vl, een weekend naar een stad naar keuze (Europa). Ik denk dat ik voor Rome kies. Maar mochten jullie nog tips hebben De dag begon goed, na een uitgebreid ontbijtje mee naar onze thuis bios waar ik een mooie presentatie kreeg met als laatste het cadeau gepresenteerd, erg leuk! Verder de nodige bonnen, sieraden en geld. Oja en de nodige kindertekeningen van neefjes, nichtjes en lieve kindjes van vrienden van ons. Daarna begonnen de rot gevoelens op te spelen, dank dat ik hier even mijn ei kwijt mocht en bedankt voor jullie begrip dames. Het overviel me echt even.. Die stomme kwaaltjes helpen ook niet mee, nog steeds veel last van de zijkant van mijn borsten. Allerlei steekjes, duizelig, vet haar.. en we moeten nog een paar dagen wachten.. Ik wil gewoon graag nu weten waar ik aan toe ben maar ik zal nog even geduld moeten hebben.. Fijn Daantjuh! Ben heel benieuwd wat jullie keuze is. We lezen het straks als de mannen er zijn!
Lissabon! Ben ik helemaal weg van (al 3x geweest) en London of Boedapest of Kopenhagen of Wenen of... Of... Zoveel moois in Europa Maar Rome ben ik nog nooit geweest, lijkt me ook heel mooi! Thuisbioscoop? Klinkt hip! Hebben jullie ook echte biosstoelen en beamer ?
I love London Rome ben ik nooit geweest, schijnt wel heel mooi te zijn! Wow een thuisbios! Welke film draait er vanavond en zijn er nog kaartjes
Neeeee Moonlight, bzv tijd In bed wel te verstaan, zodat ik daarna ongegeneerd kan indutten *oude taart modus uit*
Dank voor de tips Geen echte biosstoelen, die vind ik namelijk niet fijn zitten Dus wij hebben een heerlijke grote lounge bank waar we lang uit op kunnen liggen, en onze gasten ook als ze mee kijken. Wel een beamer zodat we mooi groot scherm hebben.
Haha wat jij wilt Sun, Netflix biedt veel keuze Londen heb ik ook over na gedacht maar trekt me op de een of andere manier wat minder.
Wat lees ik! Filmpje kijken bij butterfly!? Nice Ik ben ook nog nooit in Rome geweest. Lijkt me heel tof!
Neee London is geweldig je weet niet wat je mist! Ben daar ook al meerdere keren geweest Nice hoor zo'n eigen bios! Sun, ik doe ook mee met Bzv, hier vanaf de bank (geen tv in de slaapkamer )
Oe liesabon!! My favorite city! Ik heb er twee maanden gewoond.. Echt fantastisch !! Praag is ook super mooi! Maar kwam ook door mega luxe hotel dat we hadden! Pff ben kapot.. Ml was jarig en druk feestje gehad.. Nu misselijk op de bank.. Het lijkt wel.. Dat wanneer ik druk bezig ben ik het niet merk.. En wanneer ik stil zit het het ergste is.. Bleh en dat zo vroeg in de zwangerschap al..