Leuk daantjuh dat jullie eruit zijn. Ben erg benieuwd. Sun goed dat je jezelf een Google verbod opgelegd hebt. Hopelijk heb je, je eraan gehouden. Rustig aan meis nog een paar dagen dan mag je, je beebje bewonderen. Hoe goed het ook voelt, het is normaal met onze geschiedenis om zo nu en dan even een onzeker momentje te hebben. Ben ook benieuwd wat voor Hintjes je moest geven elf. Butterfly je mag altijd je ei kwijt meis, daar hoe f je ons niet voor te bedanken hoor. Hopelijk doen we heel snel een dansende banaan voor je. Hommel gefeliciteerd net ml.
Ik kom binnenkort langs bij je, Butterfly Klinkt goed joh! Tom e lijkt me erg mooi ook.. wat een gaaf kado. Hier Divorce en moordvrouw. Daarna mn mandje in, morgen om 9 uur heb ik weer massage.
Hommel, gefeliciteerd met je mannetje Logan, fijn weer een massage, hopelijk is ie niet meer nodig Butterfly, klinkt echt super relaxt zo'n bios kamer met lounchebank. Kijk maar uit, die zit straks vol met paaseitjes Ik zei trouwens vandaag tegen vl: ik heb al aan bijna 20 mensen verteld dat ik zwanger ben. Hij: :x:x Ik ga ook maffen, zodra ik in zitpositie kom begint mijn maag te protesteren. Veel plezier bij de serietjes, ga toch ook maar eens divorce terugkijken..klinkt zo leuk..
logan hopelijk goed resultaat met de massage! sun 😂😂😂 arme jongen, wat zal hij geschrokken zijn, 20 mensen
Lekker meis! Ik mag ook weer accupunctuur. Fijn idee m'n lichaam in balans brengen op 3e dag Clomid! Oke t is psychisch maar laat t z'n werk maar lekker doen!
Haha ja maar ik bedoel meer zo van: ik ga accupunctuur doen midden in de Clomid "week", zo doen die pillen ook weer beter hun werk.. Ach lig soms dubbel om mezelf
Soms werkt het psychische ook goed mee hoor Mandy!! Want als je er zelf in geloofd helpt het volgens mij ook wel iets hoor!! Butterfly!! Lekker zo'n groot scherm!! Hier weten de zusjes en oma het nu ook! Ze waren wel blij maar niet helemaal buiten zinnen!! Mja.. Had ik ook niet verwacht eigenlijk..
Hommel gefeliciteerd met vl! Butterfly klinkt heerlijk zo'n thuisbios Hahaha Sun! Ik hoop het mandy dat het wat doet! Ohh butterfly spannend zeg! Ik duim op goed nieuws!
Ik zit denk ik ook weer op wachtbankje. Zaterdag temp van 36.4 (net als de dagen ervoor), zondag vergeten te tempen en vandaag was me temp 36.7 . Dit zou betekenen dat NOD al 8 maart zou zijn. Verander het nog maar even niet, ik wil eerst nog even een paar dagen doortempen om te kijken dat het niet 1 keertje hoog is en hij morgen weer laag is.
Nou.. ze had de echo al wel gezien, maar niet nagedacht over t lijstje Schoonbroertje vroeg kort daarna 'jullie weten het geslacht toch al?' Waarop ml zegt:'Ja en jullie hadden t ook kunnen weten al'. Toen zijn ze een soort speurtocht gestart in de woonkamer en zag mn schoonvader de kleur van het lijstje opeens. Schoonzusje kwam later hier en stond binnen een paar minuten met die foto in haar hand 'is dit jullie kindje en is die lijst expres in deze kleur?' Ze hadden ook allemaal een jongen in hun hoofd dus waren enorm verrast en blij. @steden: Rome, Florence, Lissabon, Milan, Praag, Budapest, Berlijn, Londen, Stockholm, Kopenhagen, Parijs, Barcelona... Allemaal leuk en de moeite waard! Butterfly, irritant die kwaaltjes... hoop dat het iets betekent!!! In welke ronde zit je nu eigenlijk na de laatste mk?