leuk elf. echt grappig hoe het soms niet binnenkomt bij mensen. Wij hadden het in mei aan me schoonouders verteld door ze een rol beschuit en een paar muizen (die speelgoeddingen voor katten) te geven. sv had het gelijk door, maar bij sm duurde het even. sz was toen niet thuis en sm heeft toen een foto van de cadeautjes gestuurd. maar sz snapte het eerst ook helemaal niet. had nog wat hints nodig.
Haha Elf, echt grappig! Ook 'is de lijst expres in deze kleur?' Mandy, lekker genieten van je acupunctuur, je weet maar nooit of de clomid extra gaat werken, zou toch mooi zijn! Grappig wat je jezelf soms wijs kunt maken (hoewel misschien is t wel echt zo ) Logan, geniet van je massage (of had ik dat gisteren al gezegd ) Butterfly, nog even (althans het is even maar voelt als jaren) geduld Bakegirl, spannend hoor, had je al rekening gehouden met een ei of moeten we duimen dat de temp morgen weer gezakt is Iedereen verder aan t werk vandaag? Ik heb een dagje vrij, mn opleiding zou afgelopen zijn en daarom had ik mezelf beloond met een massage vanmiddag. Nu moet ik alsnog 1 lesdag, maar vond ik dat ik de massage toch wel verdiend had
Geniet er lekker van Sun!! Ik begin mijn werkdag (13-21u) ook met stoelmassage (wel een aangepaste massage ivm zwangerschap; heerlijk begin van mn werkdag! Grappig trouwens die opmerking en reactie van je vriend. Hoe voel je je vandaag eigenlijk qua onzekerheid? Bakegirl, dat is ook een leuke manier om te vertellen. Vind m erg cryptisch dus ik denk dat ik m ook niet meteen zou snappen hoor Mandy, ik vind dat helemaal niet raar gedacht! Misschien dat die combinatie het voor jou wel heel goed doet. Ik hoop het in ieder geval!! Hommel nog gefeliciteerd met je man!
He meiden ik heb alles gelezen maar even geen puf. Heb me weer moeten ziekmelden. Kan geen stap zetten zonder te kotsen Wil zo weer wat proberen te eten.. Maar wat? Iemand tips?
Probeer in ieder geval genoeg te drinken. Misschien een theetje? En eten..tsja.. lastig... het is denk ik even zoeken naar wat wel gaat. Voor mij waren dat neutrale dingen, zoals een cracker of geroosterde boterham met kaas of jam. Veel sterkte!!
Ooh wat vervelend zeg lianneE Tja wat kun je eten, misschien geraspte appel, dat kreeg ik vroeger altijd als ik ziek was maar dan met kaneel (die zou ik achterwege laten) Of bouillon, dan krijg je ook wat zout binnen anders word je helemaal zo flauw? Aan de crackers had je zelf ook wel gedacht neem ik aan.. Beterschap meis, knuff
Logan Genietse van je massage. Mandy hopelijk versterkt de acupunctuur de clomid! Hintjes tja soms snappen mensen ze niet al spel je t letterlijk voor ze uit haha. Grappig dat je sz vroeg of het lijstje expres in die kleur was. Sterkte lianne, wat er dat je, je zo naar voelt. Kan je niet echt tips geven. Ik at crackers echt muizen hapjes en dronk veel. Het probleem bij mij was dat het de ene keer wel hielp en dat andere keer moest ik er niks van hebben. Heb vla ook een tijdje geprobeerd. En wat cola schijnt ook soms te helpen. Een appel hielp mij ook goed.
Heb mn crackers vanmorgen uitgekotst dus die durf ik niet meer even. Ga zo maar even thee en appel proberen
ohhh Lianne.. ik weet nog niet hoe je je voelt maar volgens mij gaat dat niet lang meer duren.. vrees dat ik volgende week ook aan het nekken ben.. bij mij helpen mandarijnen engszins.. sterkte
Kaakjes lianne als je crackers ook al uitspuugd. Vervelend meid dat je zo ziek bent. En kleine slokjes cola...
He meiden, sorry dat ik jullie een beetje verwaarloosd heb dit weekend Ik zal alles teruglezen en straks reageren in de pauze op mijn werk..
gelukkig hadden we al een paar keer geklust. heb hier gezegd dat vruchtbare dagen begonnen op dag 10 en ruim 3 weken konden duren. ik zou ook af en toe tempen in v.a. dag 20 ovutesten gebruiken als ik dan nog geen eisprong had. vorige maand was temp hele tijd 36.5 tot een paar dagen voor ei (toen werd hij 36.4) en nu was donderdag temp ook 36.4 dus ik had zo iets van he, zou het nu al?
Ach lieve Lianne, wat vervelend dat je niks binnen houdt. Probeer inderdaad wel genoeg te drinken. Geraspte appel, zou dat lukken? Haha wat leuk Elf! Heel irritant ja.. laatste miskraam was oktober. Begin november ronde 1 Eind november / begin december ronde 2 hebben we 'overgeslagen' i.v.m. vakantieplannen in juni Eind december dus ronde 2 Januari ronde 3 Februari ronde 4 Dus dit is de 4e gerichte poging na de tweede miskraam.
Het voelt natuurlijk wel alsof je alweer heel lang bezig bent... Weet je al wanneer je gaat testen? Logan, bij jou alles nog rustig? Wanneer ga jij testen? Moonlight, is het kaartje al binnen? Helemaal tevreden? Cosy, hoe is het met jou? Lianne, beterschap!! Ik ben vanavond laat thuis en waarschijnlijk weer te moe om te reageren. Morgenochtend om 8.30u de SEO, dus jullie horen me daarna weer!
Erikatje Ben je er al uit of je het nieuws op fb gaat delen? Mandy Cool! wanneer begin je met de testjes? Daantjuh! knap idd, wij vinden één naam al lastig Sun, hoe is het vandaag? wee aan de koolhydraten? Lianne wat balen zeg, dat je zo ontzettend veel last hebt! niet al te schuldig voelen over het ziek thuis zijn hoor. Bij mij wil als, ik misselijk ben soep of vla nog wel eens werken. Crackers trek ik dan ook niet. Dat smaakt dan naar behangplak Elf leuk!!! en spannend weer, morgen een grote controle Butterfly, leuk cadeau zeg! en spannend weer Liana, leuk weekend gehad? en nog iets leuks geshopt? Mamayo, hoe is het met je dieseltje? Hier ook een bzv kijker! heel benieuwd naar volgende week Houden jullie het nog vol op het wachtbankje meiden? Ik ben vandaag weer met ovutestjes begonnen, ja inderdaad, toch maar wel haha . Ik vind het toch wel een rustig idee om te weten wanneer mijn eisprong en nod ongeveer zijn