Paasei-kletsclubje DEEL 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje hommel, dat is zwaar klote een lekkage. Hoop dat de schade meevalt.

Lianne hoop dat de huis tuin en keukentips een beetje helpen.

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Klopt, laten we hopen dat we beide twee mooie streepjes plassen dan :D

3. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Bah, lekkage en dan ook nog op zolder (druipt alles naar beneden) :x Niet leuk!

Ja, Logan en Butterfly, voor deze vrijdag willen we graag vier strepen bestellen, twee keer twee. (ik zou niet te vroeg testen Logan, tuurders kun je zo onzeker van worden!)

4. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Dank je dames.. we hadden geluk dat schoonmoders thuis was .. want hadden we savonds thuis gekomen dan hadden we de deur geopend naar een rivier schijnbaar.. ach voor alles is een oplossing.. Ik schrok vooral omdat sm begon met er is iets ergs.. nou dan denk ik dus aan mijn dochter en krijg ik het meteen roodgloeiend..

Logan.. wel opvallend dat je zo vroeg wilt testen.. dat doe jij namelijk nooit volgens mij.. houd dit in dat je goede hoop hebt :)

5. Logan

Logan Niet meer actief

Oke ik test niet morgen ;). Geen idee hommel ik ben er niet zo mee bezig en ergens het gevoel dat het wel goed zit. Maar ik heb dit vaker en dan zegt het ook niks dus ik durf ook weer niet te hopen.

6. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik word onpasselijk als ik aan rijstwafels denk ik nu (en dat zegt wat voor mij). Heb wel bij de Aldi maiswafels ontdekt, die zijn ook lekker. Heb net zo'n wit puntje gegeten met een beetje jam. en nip nu aan cola. ergste misselijkheid is wel maar wel een weeïg gevoel.
    Slapen doe ik heel veel, zelfs eigenlijk vandaag de hele dag nog :)

@testen: jaaa 4 streepjes :D

Hommel, das zeker schrikken, fijn dat jullie er op tijd bij waren. veel waterschade?

7. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik ga ook even streng doen! Niet vroeg testen!! krijg je stom getuur van en dat maakt je onzeker! Ok ik zal niet van iedereen verwachten te wachten tot 3 dagen overtijd maar je kan het... synchroonpissen met butterfly, bere-gezellig, toch Sun? ;)

8. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

We wachten nog af wat de expert zal zeggen.. we vrezen vooral schade na verloop van tijd.. structureel aan het huis.. zucht.. ellende.. maar nogmaals.. er zijn ergere dingen he :)

Logan.. ik heb vandaag besloten een dagboek bij te houden, want dat heb ik niet gedaan bij onze frummel (mk) en nu wil ik er meer aandacht aan besteden.. en toen schreef ik: [FONT=&quot]Afwachten dus. Maar ik kan je vertellen, dat iedere maand weer opnieuw, de wachtweken, de zogenaamde kwaaltjes, de negatieve testen en het weer ongesteld worden, eindeloos lijken te duren. Je voelt je steeds wanhopiger worden.. Wanneer dan wel? Gaat het ooit lukken? .. [/FONT]Ik (en wij allemaal) leven dus weer enorm met je/jullie mee! Gewoon doen wat goed voelt! Wachten is zowiezo beter, maar ik snap ook het gevoel van jezelf uit je 'lijden' te verlossen.. na een witte test is je test drang gevoel wel compleet van de baan en is het weer even uit te houden ..

9. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Hommel neee dat meeen je!! Lekker dan :|

Hier nu pas op dag 5, 3e dag Clomid.
    Clomid zijn "ei rijpers" waardoor je ei dus wat later springt dan de "normale" dag 14

10. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik heb er de ballen verstand van Mandy, dat moet ik eerlijk toegeven maar wil wel graag weten hoe je je voelt.

11. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Haaha ik had er ook nu verstand van! Maar je word er zo ingetrokken en begrijpt er in een alles van..
    Voor de rest doen m'n hormonen goed hun werk..
    Lees; knallende koppijn, opvliegers en huil buien :(

12. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ohh echt?. Ik ga eens even in mijn andere clubje loeren, want volgens mij heeft zij altijd rond dag 14 een ei met clomid *op zoektocht*

Edit: even in haar temp lijstjes geloerd en idd een paar dagen later dan dag 14 ;)

13. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    LianneE, ik heb net een vreselijk heerlijk ontspannende oosterse drukpunt massage gehad. Ik vind dat altijd reuze boeiend en ze heeft er veel over verteld. Ze benadrukte dat de oosterse behandelmethoden zeer goed werken tegen zwangerschapsmisselijkheid. En het kan toeval zijn (of ik verbeeld het me), maar de rest vd middag is de misselijkheid als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik zeg, ff onthouden :)

Mandy, maaruuh als clomid eirijpers zijn (mooi woord :D), waarom rijpen ze dan niet netjes op de tijd dat ze normaal gesproken rijpen? Gewoon interesse hoor en aangezien je er nu toch alles van weet ;)

Synchroon streepjes piesen is zeker aan te bevelen ;)

14. LianneE

LianneE Niet meer actief

hmmm misschien wel iets om te onthouden :) de pillen van de huisarts helpen in ieder geval niet echt. en na een kleine opleving vanmiddag voel ik me nu weer belabberd :( fijn dat jij er zoveel baat bij hebt gehad!

15. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Hey Cosy, ja heb besloten dat ik het af en toe ook wel fijn vind om aandacht te krijgen.. Want dat is het eigenlijk met Facebook.. Dus heb hem gisteravond op fb gezet. Wil je de foto ook nog graag zien?? :) Dan upload ik hem even.

En als jij het een fijn idee vind en er rustig van wordt moet je ze lekker blijven gebruiken meid!! :) Niemand die je het verbied hoor!!

Lianne, wat balen dat je zo ziek bent.. :( Als ik er iets tegen wist... Dan had ik het meteen verteld.. Maar volgens mij is het meeste al genoemd... :(

16. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Oew Hommel!! Balen zeg!! :( Hopelijk valt het op termijn ook mee! Nu maar goed de.kachel.aan en hopen dat het goed droogt!!

Spannend hoor Mandy!! Ik duim voor je!!

En dat synchroompissen lijkt me een goed plan!! Met 4 goede streepjes!!! Duim duim duim duim!!

17. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    :( Hopelijk voor het goede doel meis. Knuffel voor jou!

18. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Sun!
    Buj Clomid treedt de eisprong inderdaad op bij 17-19 dagen, dus wat later dan je in een gemiddelde spontane cyclus verwacht. Dat komt doordat Clomid een anti-oestriogeen is dat eerst een soort onderdrukkende werking heeft. Daardoor wordt het op gang komen van de ovulatie ook iets uitgesteld. De meest vruchtbare periode ligt dus bij Clomid ook wat later..

19. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Beetje iets later dan geen ei :D

20. Logan

Logan Niet meer actief

Wat een mooie woorden. :)

Deel Deze Pagina