Paasei-kletsclubje DEEL 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Oh lieve meiden ik heb jullie verwaarloosd pff zo druk en zoo moe... :) even de puf niet.. ik haak vanaf hier weer in..

Jeetje lianne wat naar de misselijkheid! Hopelijk blijft het vandaag redelijk gaan! Anders miss idd de zetpillen? Als je ze steeds uitspuugt is ook niks natuurlijk..

Ik ga zo weer een dagje werken :)

2. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Succes lieve elf!!

3. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elf succes vandaag!!

Lianne mijn vk zei altijd dat als je echt niks binnenhoud je moet bellen. En dat drinken het allerbelangrijkste is. Fruit smooties maken ging bij mij vaak ook redelijk.

Erikatje deze zwangerschap wel ook gespuugd maar bij lange na niet zo erg als bij mijn zoontje. Kans dat je weer hg ontwikkeld in een volgende zwangerschap is 70% dacht ik dus heb deze keer mazzel gehad!

4. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Succes vandaag elf!!

En hopelijk heb je je yoghurt binnen gehouden lianne :D

5. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Oh lees dat de yoghurt npg binnen is. Nice:)
    Ga je evengoed je vk bellen?

6. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja klinkt misschien een beetje stom maar ik wil een beetje 'good will' houden, heb al snel het idee dat mensen vinden dat ik me aanstel. Ga wel overleggen met mijn leidinggevende (die weet van zwangerschap) hoe ik mijn tijd wat flexibeler kan indelen met thuiswerken enzo. Stond eigenlijk om 10.00 maar nu heeft hij het verzet naar 13.00 omdat hij het druk had met andere zaken :x zullen hormonen wel zijn maar denk meteen grrr.

@vk bellen, nee ik kijk het nog even aan. Ik kon gisteren voor slapen gaan en vannacht gewoon weer drinken. Denk dat ik mijn eetpatroon ook moet aanpassen, ik at gewoon normaal avondeten en daar krijg ik veel buikpijn van dus ga nu switchen naar brood en yoghurt en kijken hoe dat gaat.

7. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Ben benieuwd elf!!!

Raar trouwens dat klachten per dag verschillen he

8. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Ja lianne dat herken ik wel.. ik kon ook niet meer normaal avondeten moest echt lichtere dingen en kleine porties eten anders was ik meteen misselijk.
    Toevallig gisteren ook weer sushi wezen eten en natuurlijk toch voor mij te veel op en dan ben ik erna ook enorm misselijk en kan ik het nog steeds niet binnen houden.. Hopelijk gaat het met een kleine aanpassing een stuk beter!

9. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Good will is begrijpelijk, maar mijn leidinggevende van vorige baan had me in jouw geval weer naar huis gestuurd, omdat je zo niet de tijd krijgt om wat rust te nemen. Dan kan je weerstand ook een klap krijgen en ben je zomaar (weer) ziek.
    Sterkte iig vandaag!

Ja hommel, gek maar gelukkig wel normaal :)
    Ik zou niet weten hoe dat precies werkt, maar neem het ervan als de klachten wat minder zijn!

10. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Alles is helemaal prima!!
    Zit mooi op de groeicurve en is helemaal compleet :)
    Ze ligt met haar hoofdje naar beneden en lijfje/rug/billetjes is wat ik voel met mn hand. Zo leuk!

11. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Yes elf!!

12. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super fijn meis!!

13. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Fijn, goed nieuws, Elf!

14. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heerlijk Elf, geniet er van! :)

15. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

16. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn elf, wat goed nieuws!

Lianne fijn dat je, je yoghurt binnen hebt weten te houden. Bel gewoon nog even voor de zekerheid zou ik zeggen. En wat betreft t eten. Ik heb weken lang niet kunnen avondeten. Of maar een paar hapjes. Ik probeerde gewoon van alles, maar het beste lukte fruit en met name appels. En niet vergeten veel te drinken.

17. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Goedemorgen dames,

Elf, fijn dat alles in orde is! :)

Lianne, lieverd ik hoop dat je nu meer binnen houdt maar liever een keer teveel bellen dan een keer te weinig. Als je echt niets binnen houdt en je niet meer normaal kunt functioneren is dat niet normaal meis.

Liana, wat vervelend dat je last hebt van je hormonen. Kunnen wij je een beetje opvrolijken?

Erika,
    wat leuk zeg! Ik ben benieuwd hoeveel likes en reacties wij op FB krijgen als we ooit onze zwangerschap bekend mogen maken. Toen we onze status veranderde naar verloofd kregen we meer dan 400 reacties ;)

Hier zijn we overgestapt op wit ondergoed voor de komende dagen, kan ik tenminste goed zien of er wellicht bloedverlies is. Hoop het niet. Heb er geen enkel gevoel over..

18. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    ‎sanneh1984, leuk dat je meeleest. Kunnen wij je misschien helpen?

19. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Fijn nieuws Elf!!! Jeeeee

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Thx lieverds :)
    We zijn ook heel opgelucht en blij!!
    Ze liet ook even 3D/4D-beeld zien, we zijn verliefd... hihi :)

Deel Deze Pagina