Sorry Lianne, ik was alweer onderweg, fijn dat jij het hebt aangepast! Wat hebben we veel positieve testen gehad in februari! Nu moet er nog eentje bij (ahum *logan* ahum). Butterfly die banners schelen niet zo veel qua grootte, bij lilypie kun je ze in twee formaten doen en met of zonder achtergrondkleur. Dan verandert de grootte ook
Ach allemaal gekke mensen hier 😂😂😂 Heb nog nooit zoveel trolly's bij elkaar gezien
Hier trouwens bij de dietist geweest en hoef weinig aan te passen op mn eet gewoontes. Was blijkbaar best gezond bezig. Pizza en mac donalds mag niet meer maar voor de rest wel te doen. Volgende week nog een dagje bloedprikken dan weten of mn suiker wel of niet onder controle is. Nja het houdt me van de straat
Leuk moonlight wij wilde van t weekend gaan. Ben inderdaad een beetje bang voor al die hysterische vrouwen. En heb het niet zo op van die hele drukke plaatsen, word ik altijd een beetje kribbig van en dan ineens ben ik er klaar mee
Ja dat vond ik van mezelf ook wel, alleen at wel af en toe een taartje oid. Dat kan nu niet echt meer.. Das wel jammer
Alleen de hhbeurs neemt al een dag in beslag hoor !! Genoeg te doen logan.. Tenzij je natuurlijk twee streepjes plast
Liefjes heb even snel gelezen. Ben doodmoe en niet lekker reageer even niet op alles. Maar butterfly! YES YES YES!!! Gefeliciteerd lieverd!! Logan ik blijf keihard duimen voor jou! Lianne dufheid is bijwerking van emesafene helaas het is een anti-histaminica Mandy hele dikke knuffel voor jou! Het is gewoon zo rot allemaal Liana fijn dat alles weer goed was! Iedereen die ik niet heb genoemd.. Knuffel en sorry!
Dikke knuffel lieve mandy!! Laat je wel weten hoe je op de clomid reageert!! Wil graag weten of je een ei krijgt
Woooow butterfly!! Van harte gefeliciteerd hier had ik ook al een heel goed gevoel erbij ennnn dit beebje was er bij op je verjaardag ahh zoooo fijn! Drie keer is zeker scheepsrecht! ❤️❤️
Ach meisje Speciaal voor jou even een dikke knuffel! Ik begrijp heel goed wat je bedoelt, het is gewoon echt zo k*t om af te wachten, stééds weer nieuws te krijgen dat een ander zwanger is en gewoon geen idee te hebben of en wanneer je zelf eindelijk een positieve test in handen hebt. Het is echt zo frustrerend en emotioneel dit. Dikke knuffel voor jou! Ik hoop voor ons allebei dat we snel ook een positieve test in handen hebben, en in de tussentijd wat rust!