ml kreeg vandaag te horen dat zijn baas en bazin hun 3e kindje verwachten in september. Hij heeft het best moeilijk mee. Dat het bij ons niet lukt en mijn ei ook zo moeilijk doet, doet toch meer met hem als dat hij laat merken. Ik wil hem graag opvrolijken, maar heb zelf met dit alles ook zoveel moeite, dat ik niet weet wat ik nu moet doen.
Snap ik volledig meisje!! Neem rustig de tijd voor jezelf!! Hele dikke knuffel voor jou!! En hopelijk tot snel met ook heel positief nieuws!!
Het is ook heel moeilijk allemaal. Ik denk dat het belangrijk is dat jullie er met elkaar over kunnen praten en elkaar op die manier kunnen steunen. Knuffel.
Logan, je zou best een testje kunnen wagen denk ik. Ik testte bij alle zwangerschappen op 10/11 dpo positief. Hoeft natuurlijk niet perse iets te zeggen over jouw situatie, maar positief testen kan zeker al wel. Spannend meid! Ik duim voor je!
Ik vind dat ook altijd lastig. Een luisterend oor kan al heel fijn zijn maar ik ken je gevoel van willen opbeuren.
❤️❤️ Voor alle dames die het nodig hebben een hele dikke knuffel! Ik gun het jullie ook zo! Ik sta nu ineens aan de andere kant, wat heel onwerkelijk is. Ik hoop dat jullie hier nog steeds jullie gevoelens kwijt kunnen.
Goedemorgen!! Ik was gister nog begonnen met een verhaal typen.. Maar ben ondertussen in slaap gevallen!! Nu ietwiet verhaal kwiet.. Knuffel voor jou bakegirl!! Ik weet dat het moeilijk is!! Blijf goed met elkaar praten! Heel belangrijk.. Op die manier ben je er ook voor hem! De rest ben ik even kwijt... Sorry... Knuffel voor jullie!!! Logan.. Ik ben benieuwd of je getest hebt???? Spannend hoor!!! Ik ga vandaag met een vriendin naar de hhb en loop dan ook even door! Ben benieuwd!! Fijne dag vandaag lieve meisjes!!
Veel plezier vandaag Erika! Logan, ga je vandaag testen? Ik duim voor je! Pff, ik kon er niet van slapen. Gaat van alles door mijn hoofd..
Zo wit als maar kan. Ik ga me nu wel even houden aan mijn eerdere voornemen.. Dit gaat klinken alsof ik een verwend nest ben maar ik begin er echt heel van te balen dat ik iets zo graag wil, het nooit lukt en al 3x bij me weg genomen is.. en om me heen raakt iedereen maar wel zwanger. Ik moet even wat anders gaan doen dus ik verander nu wel echt in een meelezer. Sorry.
Lieve Logan, wat ontzettend k*t zeg . Het is je zo enorm gegund. Ik begrijp je besluit en hoop stiekem dat je je er niet aan kunt houden . Dikke knuffel en veel sterkte.
Getver meis! Ik vind je helemaal niet verwend klinken, snap het juist heel goed! Dikke knuffel.❤
He Logan wat k/lote Maar ik vind het helemaal niet verwend klinken, het is alleen maar heel begrijpelijk. Sterkte en dikke knuffel!
Sun, hoe gaat het met jou? Morgen de eerste echo toch? Spannend!! Mamayo, lees jij nog (stiekem) mee? Ik hoop dat alles goed gaat!
Klotezooi! Je klinkt echt niet verwend hoor logan, het is toch ook niet te bevatten allemaal. Lees rustig mee, en heel snel kom je twee streepjes bij ons laten zien. Dikke knuffel meis, het komt echt goed. Heb d'r goede hoop in, kan je jammer genoeg niet vertellen wanneer.