Paasei-kletsclubje DEEL 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja daarom, gewoon doen wat goed voelt voor jou. En 6w6d maakt denk niet zoveel uit t.o.v. 7w ;)

2. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goed van je butterfly, dat je mee doet met mvm.
    Snap heel goed dat je met 7 weken al naar de gyn wilt. Gewoon doen wat goed voelt.

Elf lijkt me leuk dat zwanger en fit. Heb bij de vk. Ook iets leuks gezien, dan gaan ze buiten sporten en oefeningen doen. Maar weet even niet meer hoe het heet.

Linky beterschap meis, t heerst inderdaad.

3. Logan

Logan Niet meer actief

Och lieverd toch.. Ik lees net jullie berichten en het doet me zo goed! En dit raakt me echt even. Wat super goed van je.
    Wel even je knaller laten zien dan he? :)

Dames bedankt voor jullie lieve berichten. Ik stort me even op mijn voeding en sporten, wil mijn spieren laten groeien ;) en dan zie ik wel waar ik uit kom. Ik lees echt wel mee hier, ik kan zeker niet zonder jullie hihi.

4. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Linky, beterschap lieverd!

Butterfly, goed van je dat je je aangemeld hebt bij MvM. Ik heb me ook gewoon weer gelijk aangemeld met dezelfde gedachtengang. Hoewel ik het ook heel goed begrijp dat je wacht tot een goede eerste echo.
    Ik vond het ook heel fijn dat ik mijn eerste echo vrij vroeg had (7+2). Lekker de eerste echo bij de gyn laten doen inderdaad!

Logan, knuffel lieverd!

Sun, heel veel succes vanmiddag. Goed om je vast te houden aan die 80%. Ik had ook allemaal nare dromen enzo, maar er is geen 1 van uitgekomen :). Komt vast goed!

Mijn moeder komt hier zo. We gaan een middagje shoppen. Moest alleen eerst cadeautjes uitpakken voordat we de stad in gaan :). Tegen het eind van de middag komt mijn vader ook en als mijn vriend thuis is, gaan we met z'n vieren nog ergens wat eten. Gezellig dagje dus.

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Hoop dat het je helpt!! je bent altijd welkom!

Liana, leuke cadeautjes? :D

over cadeautjes gesproken... wij moeten ons met z'n allen in een hoekje gaan schamen... we zijn afgelopen dinsdag allemaal de verjaardag van Mamayo vergeten. foei.. onaardige paaseitjes :(

mamayo, van harte gefeliciteerd nog!!!!

6. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Zeker! :D

Ik / wij kunnen ook nu zonder jou lieverd!! ♥

Gelukkig was het een hele lieve dame van MvM. En ik hoop bij hun een prachtige streep te krijgen.

Veel plezier met je moeder vanmiddag! En gezellig straks wat eten, leuk hoor!

Mijn moeder komt morgen, als ze maar niets er over zegt :)

7. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Potverdorie!

Mamayo, nog van harte gefeliciteerd!!

8. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Getverdemme. Ik zit hier lekker op de bank mijn muesli weg te eten, zie ik ineens de bouwvakkersspleet van de buurman die zijn auto aan het schoonmaken is. :$;)

9. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Wat goed van je butterfly dat je je direct weer hebt aangemeld! En helemaal prima om naar de gyn te gaan ipv de vk, vooral doen waar jij je het meest prettig bij voelt.

Lianne ik zou ook zo nu en dan proberen om te kijken hoe het zonder zombiepillen gaat :D

Liana veel plezier zometeen en eet smakelijk :p

10. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    :$:$:$
    Nu schaam ik mij diep!
    Mamayo, je bent in onze gedachten geweest, maar je verjaardag hebben we helemaal over het hoofd gezien! :)
    Sorry!
    En natuurlijk alsnog gefeliciteerd!

11. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha ja en als het weer zo gaat als maandag zijn ze zo weer ingenomen ;)

12. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh nee, sorry Mamayo. Nog van harte gefeliciteerd! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Logan dikke knuffel!

Vind het ook echt heel jammer dat ik niet mee heb gedaan aan mvm. Ik was te bang. En toen ik me na die laatste echo aan wilde melden was ik ineens 5 dagen vooruit gezet. Waardoor t niet meer ging.

Liana veel plezier in de stad met je moeder. Leuk eerst cadeaus uitpakken :)

13. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ieuw haha 😂

14. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Hahahahaha, bedankt hè! Ik doe aan beelddenken :$:D

15. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    :$:$ O nee Mamayo, wat erg dat we je verjaardag zijn vergeten! Zoals linky al zei, je bent wel in onze gedachten. Alsnog gefeliciteerd en ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Liana, jammie ik heb ook meteen geen zin meer in de lunch :)
    Klinkt als een gezellig dagje, cadeautjes zijn ook altijd leuk! Veel plezier!

Logan, wij kunnen je ook niet missen hoor, wat ik al zei ik hoop stiekem dat je het niet volhoudt (maar begrijp je ook als het wel lukt)

Butterfly, stoere actie MvM nu al! Je bent een topper.

Ik ga vanmiddag bellen.... (hoop ik).
    oohhh....nog 3 uurtjes! Ik ben het afgelopen uur al 3 keer naar de wc geweest, lang leve de prikkelbare darmen en stress :) (liana, je had je lunch al op toch ;))

16. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamayo alsnog van harte gefeliciteerd!!!

Dikke knuffel Logan! Je bent een schat!

Butterfly vind dapper van je meis!

Haha Liana ik moest hard lachen hardop, ik ben best snel aan het beelddenken!

Ik heb na afgelopen week werken en daardoor gisteren de hele dag op mijn werk een gespannen en pijnlijk buik een beslissing genomen.
    Ik ga vanaf volgende week 1 dag minder werken zodat ik op die manier hopelijk kan blijven werken tot mijn verlof.

17. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goed besluit Naa, je moet immers goed voor jezelf zorgen en de kleine. Zo kan je inderdaad nog hopelijk tot je verlof werken.

18. LianneE

LianneE Niet meer actief

Wat goed Naa, hopelijk helpt het!!

19. Gerindarupsje1

Gerindarupsje1 Actief lid

5 jun 2014
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw ik heb heel wat gemist zie ik wel. Butterfly wat een geweldig nieuws!! Gefeliciteerd! Ben heel blij voor je!!!

Ik ben flink ziek geweest van de oorontsteking ’t weekend en de afgelopen week. Vandaar dat ik even een tijdje offline ben geweest. Gelukkig werkt de antibioticakuur die ik heb gekregen goed maar ’t viel me echt tegen, dacht zaterdag dat het weer beter ging maar het werd alleen maar erger en zondag was het helemaal geen doen meer, was zo misselijk van de pijn dat ik steeds moest overgeven, werd heel duizelig en de pijn trok door m’n hele hoofd en kaak. Dus toen zijn we naar de huisartsenpost gegaan. Het gaat nu met de dag beter, de pijn is er nog wel vooral ’s avonds en ’s nachts maar met paracetamol goed te doen. Ga er nog even een keer rustig voor zitten om alles bij te lezen want dat is weer heel wat :)

20. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Jij gaat zeker bellen Sun, hup die positieve vibe er in ;)

Dankje Naa, ik vind het dapper van je dat je besloten hebt 1 dag minder te gaan werken.

Jeetje Gerinda, dat is vervelend zeg! Hopelijk ben je snel weer helemaal beter. Daar kun je goed ziek van zijn zeg.

Pff, dames ik heb nu al dat ik sneller vol als ik iets eet. Vanochtend na 1 boterham al tijdens het ontbijt en nu tijdens de lunch weer. Is dat niet wat vroeg? Ik eet wel netjes ook de tweede boterham op maar het gaat niet van harte.

Deel Deze Pagina