Paasei-kletsclubje DEEL 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Haha begrijpend lezen :p Gefeliciteerd! Gelukkig staat februari al te popelen ;)

Logan, is het al rekbaar? Ik ben benieuwd naar het resultaat van de ovu test. Hoop het zo voor je meis!

2. Logan

Logan Niet meer actief

Haha lieve butterfly ik ben 12 dpo :)

3. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Spannend Logan! Niet zo gek dat je hoopvol bent, maar ik snap dat de hoop op zich al eng kan zijn na zoveel rondes.

4. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oohhh spannend Logan, de duimpjes worden hier weer actief :)
    Heb je ook wel eens gevoelige borsten voor je ongi of is dit echt nieuw?

Butterfly, ja het wachtbankje is nog reuze gezellig :) nog wel ;)
    Ik ook nog geen klachtjes (ook niet van de Ovitrelle), maar het is ook pas 3 dpo dus zou ook wel heeeel vroeg zijn..

Linky, gefeliciteerd met je vriend!

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Oei ik loop een beetje achter dus kan zijn dat ik wat oversla :)

Blloempje, dikke knuffel, ik zei dat van die klap en begrijp helemaal hoe je je voelt :(
    Sun, beterschap!! hoesten klinkt niet tof!
    Linky, drukke weken ja, gefeliciteerd met je vriend!
    Elf, leuk, paar dagen weg, weet je al waarheen?
    Logan, spannend hoor!! ben errug benieuwd, hoop het zo voor je :)

Hier: gaat goed op het wachtbankje, heb geen idee hoeveel DPO ik precies ben en dat geeft hoop rust (kan je ook niet op google kijken wat je eventueel zou kunnen voelen). Verder heb ik het gevoel dat mijn geduld nog een paar maanden op de proef gesteld gaat worden dus hoop ik vooral dat ik pas na het weekend ongesteld wordt :D

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ohhhh haha

7. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je vriend linky! Druk weekje hoor meis!

Cosy ik heb de taart afgesmeerd met witte chocolade pasta dat plakt heel goed.

Logan spannend!! Ben heel benieuwd. :)

Bakegirl ik heb dat bij zwangerschappen wel gehad paar dagen voor nod of rond nod maar weet niet waar in cyclus je zit?

8. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap Sun!

9. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden, we moesten even opruimen. Schoonouders komen zo langs en met mijn moeiigheid en het vele overwerken van Vl schoot dat er een beetje in haha.

De ladies night was erg gezellig. Allemaal spannende speeltjes haha. De consulente die het deed was een beetje gehaast en niet heel erg gezellig, wij waren lekker melig met z'n allen. Maar ja wat wil je een stuk of 20 meiden bij elkaar. We kregen af en toe te horen " even centraal" haha alsof ik in een vergadering op t werk zit. Al met al was het zeker wel gezellig. Ik heb niks gekocht, vond sommige dingen toch wel prijzig en aangezien mijn libido op het moment naar een diepte punt is gezakt, heb ik t maar even aan me voorbij laten gaan:)

Huh de smilie,s zijn weer verplaatst.

Naa die taart ziet er jammie uit en erg mooi. Ben benieuwd naar de reactie,s.

Gezellig elf dat jullie met de Pasen nog een paar daagjes weg gaan. Hebben jullie al een idee van de bestemming? Hier is onze babykamer ook helemaal volgestouwd met allemaal rommel, word ook een aardige klus en ik ben echt zo,n bewaar type vreselijk:)

Lieve blloempje, heel begrijpelijk dat je, je zo beroerd voelt op het moment. Geen sorry meis even goed aan jezelf denken. Fijn dat het al iets beter gaat met Vl.

Jeetje sun klinkt erg heftig. Beterschap!

Vaag zeg bakegirl.

Linky gefeliciteerd met Vl, ik ben benieuwd hoe het optreden is. Je hebt inderdaad een drukke week voor de boeg.

@ fifty shades, ik denk niet dat ik er heen ga tenzij vriendinnen heel graag willen. Ik heb de boeken ook niet gelezen.

Logan spannend!!! Ik duim voor je. Ik kreeg gisteren een hele mooie lieve kaart van blond, moest gelijk aan je denken.

10. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Oops dat begrijpend lezen gaat toch nog niet zo goed, sorry! :D

11. Logan

Logan Niet meer actief

Jammer MissJuul dat ze zo gehaast was. Ik heb ook nooit wat gekocht, alleen die scheergel is erg fijn.
    Haha grappig die blond kaart, vind ze altijd erg leuk.

Butterfly ach kan gebeuren haha. Heb het soms (ahum eigenlijk heel vaak) ook.

Sun, nee nooit gehad. Bij de zwangerschappen wel maar toen bleef het continu en waren ze ook echt stevig. Nu heb ik dat niet.

Lianne, heerlijk he die rust? Even niks.. Ik hoop dat het werkt voor je!

12. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou het moet niet gekker worden, komt vl net thuis met een grote bos prachtige rozen :) ik geloof dat dat de 2e of 3e keer is sinds we samen zijn (bijna 9 jaar)! Ik dacht meteen 'zou ie het gelezen hebben van dat rare exemplaar?' :):D nou mijn dag kan niet meer stuk :)

13. Logan

Logan Niet meer actief

Wat leuk sun!! :D

14. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Heeeeel tof sun!

15. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

missjuul misschien had je dan juist wel wat moeten kopen 😂😂
    Wat lief zeg sun!
    naa hoe vonden ze de taart?

16. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wat lief van hem, Sun!

Idd... Naa hoe waren de reacties??

17. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ahhh wat lief!! ik heb ook zo'n weinig romantisch exemplaar :D dan is het extra leuk als er een keer wat komt haha :)

18. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als je het zo bekijkt dan had ik het inderdaad wel moeten doen :), kan altijd nog wat bestellen via internet:p

Super lief zeg dat je vriend met mooie rozen aan kwam zetten sun.

19. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    #419 Linky, 25 jan 2015
    Laatst bewerkt: 25 jan 2015
    Wat lief sun, je gaat je bijna afvragen ;)
    Nee hoor, niet doen :p

20. Logan

Logan Niet meer actief

Naa? Hoe waren de reacties :)?

Deel Deze Pagina