Paasei-kletsclubje DEEL 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa Sun wat super fijn!!! :D

Liana wat sneu van je mams zeg!

Lieve hommel, snap dat je je kapot schrikt en bang bent. Probeer positief te blijven meis ook al is dat nu heel erg lastig.
    Ik heb beide zwangerschappen ook bruin gehad meestal de dag na seks. Ging daarna vanzelf weer over. Knuffel!!

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    He bah, wat een stress hommel.. Tis vast niks xxx

Jeeeej sun! Wat fijn :D

3. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Wooow sunnnn blij voor jou!!! Wat fijn meis💖💙

4. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Oh lieve lieve hommel wat een schrik :( wat naar hè dat niemand je nu gerust kan stellen..
    Pff ik duim voor je dat het "gewoon" onschuldig bruinverlies is!! Dikke dikke knuffel

5. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Dank je dames.. Inmiddels uit gehuild en in modus afwachten .. Kan twee kanten op.. Maar mijn originele goede gevoel is foetsie.. Nu weet ik pas echt hoe misselijk zijn voelt..

6. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het nu lieverd?

7. Hommel82

Ik kan niet slapen.. Het blijft bij bruine afscheiding.. Maar mijn borsten zijn minder gevoelig.. Alhoewel ik dat volgens mij vaker sochtends heb.. Ik ben zo nerveus en zou het liefste een echo willen.. Baal dat ze me niet gerust kunnen stellen... Zulke dingen wil je gewoon meteen weten en niet een week moeten afwachten.. Wordt weer een lange dag

8. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een ellende lieverd. Snap zo goed dat je graag nu meteen een echo wilt! Hopelijk kan je de komende dagen wat afleiding zoeken om het een beetje los te laten al is dat moeilijk.
    Probeer vast te houden aan dat positieve gevoel over deze zwangerschap. dat heeft mij altijd erg geholpen als ik twijfelde of me zorgen maakt. 'Diep van binnen voelt het goed.'
    Knuffel voor jou schat'

9. Hommel82

Dank je naa

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

Hommel ik heb aan je gedacht! Ik duim heel hard voor je! Sterkte!!

11. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Oew Hommel, wat vervelend... :( Ik sluit me aan bij wat gezegd is en dat je probeerd positief te blijven!! Hoe moeilijk dat ook is! En we zijn er hier voor je meid!! Dikke knuffel!!

Sun, wat fijn dat er een hartje voor je naam staat!! Geweldig!! Is er nu een last van Je schouders??

En Mamayo nog van harte gefeliciteerd! Hopelijk heb je een fijne dag gehad!!

12. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hommel, hier ook een meelevend paaseitje. Ik wou dat ik je gerust kon stellen, maar ik vrees dat je geduld moet hebben :( ik duim me suf dat alles goed is. Hou je goed vast mini hommeltje! Verlies je nu nog steeds veel of valt het mee? (Elke druppel is er voor je gevoel natuurlijk 1 te veel). Sterkte en een dikke knuff

13. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mandy, ik wilde even laten weten dat ik ook aan jou denk. Ik ben benieuwd hoe het met je eitje gaat, maar snap als je geen zin hebt om te reageren omdat je ff afstand wilt houden. Weet alleen dat ik nog steeds met je meeleef en voor je duim.

En dat geldt uiteraard ook voor de andere 'afstand-eitjes'. Ik zou niets liever willen dan een toverstaf om ons allemaal zwanger te maken. Knuffel voor jullie.

Ik ben vandaag een emotionele hormoonbom geloof ik, maar elk woord is gemeend :)

14. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Je had het niet mooier kunnen verwoorden! Sluit me er helemaal bij aan!!

15. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    +1 op al het voorgaande

16. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat heb je dat super mooi verwoord Sun! Helemaal mee eens.

Lieve Hommel, hoop dat het bruinverlies snel stopt! Die onzekerheid is echt slopend. Knuffel.

17. Hommel82

Dank je lieve meiden.. Ik ben er gewoon niet gerust op.. Ga vanmiddag toch gewoon bellen.. Ik zie liever meteen geen hartje dan nog 4 dagen tussen hoop en vrees leven.. Echt te stressvol.. Ahh mini hommeltje.. Word ik dan weer week van.. En sun voel je niet rot en blijf je blijde gevoel delen he!!! Ik ben super blij voor je!! Helaas gebeuren deze dingen nu eenmaal en we kunnen er niks aan doen.. Dus wees maar een beetje extra blij voor mij ☺️

18. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Dag lieverd,

Ik hou jullie op de hoogte hoor. Lees ook alles mee. Maar wil gewoon even niet overal op "moeten" reageren!
    Ik zit nu op dag 10 en ga vandaag denk ik naar beginnen met ovulatie testjes:)
    Voel me gelukkig niet meer zo moe. Helaas nu heel druk op het werk. Dus de rust word me ook niet echt gegunt:(

Vind t lief dat jullie zo aan me denken!

En lieve lieve hommel. Ik snap dat je de vk even belt. Ik zou ook echt een echo willen in jouw situatie <3

19. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Mooi gezegd Sun!

Hommel ik begrijp je zo goed. Ik wilde ook direct een echo om duidelijkheid te krijgen. Hoop dat je snel ergens terecht kunt en duidelijkheid krijgt.

Ik denk aan je!

20. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sun heel mooi gezegd. Ik sluit me daar ook volledig bij aan.

Hommel ik hoop dat ze je laten komen voor één echo.dat je mini hommel even kan zien en gerustgesteld bent. Dikke knuffel.

Deel Deze Pagina