Sterkte hommel, ik hoop dat je vandaag nog terecht kunt. Je bent zo goed als zeven weken zwanger nu, dus het excuus dat het nu te vroeg is, is er niet meer. Kun je nog ergens anders in de buurt terecht? Bijvoorbeeld bij een andere vk, en echobureau of een ziekenhuis? Iig dikke knuffel!
Zojuist toch een echo gehad.. En een kloppend hartje gezien.. Ik blijf een beetje onzeker maar ik ga er vanaf nu vertrouwen in hebben
Jeeeeeeeh, fijn meis. Ben zo blij voor je! En inderdaad vanaf nu het vertrouwen erin houden. (ook al is dat soms moeilijk)
Wat fijn!! Gelukkig maar!!! Blijft je afspraak dinsdag nog staan? Pff ben ik de laatste van de 3 musketiers.. ik hoop zo dat ik ook kloppend hartje te zien krijg dinsdag...
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD - lijsten Maart > Logan - 1 maart > Cosy - 15 maart > Bakegirl - 22 maart > Mandy3 - 25 maart Onbekend > Itakepictures > Mamayo > Blloempje Zwanger! ♡ > XmoonlightX - 17 mei 2015 - ♀ it's a Girl! ♡♡ > Daantjuh85 - 2 juni 2015 - ♂&♂ they're Twin-boys! ♡ > Linky - 6 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Naa - 23 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Missjuul - 25 juli 2015 -♂ it's a Boy! ♡ > Wensje88 - 31 juli 2015 - ♂ it's a Boy! ♡♡ > Liana84 - 27 augustus 2015 - ♂♀? Twins! ♡ > Erikatje - 7 september 2015 - It's a surprise! > LianneE - 13 oktober 2015 -♂♀? ♡ > Sun123 - 15 oktober 2015 -♂♀? ♡ > Hommel82 - 19 oktober 2015 -♂♀? > ButterflyNova - 7 november 2015 -♂♀? We already have 4 boys, 5 girls, 1 surprise & 2 twins! ♡ De toppers die Moeders voor Moeders steunen met hun bijdrage: Moonlight, Linky, Daantjuh85, Naa, Liana84. Erikatje en ButterflyNova. Afspraken > LianneE - 1e echo - 3 maart > Naa - 20 weken echo - 3 maart > Linky - groeiecho - 3 maart > Daantjuh85 - controle gyn - 5 maart > LianneE - intake vk - 9 maart > Missjuul - controle vk - 10 maart > Logan - gesprek na de HSG - 10 maart > ButterflyNova - MvM intake - 11 maart > Xmoonlightx -groeiecho - 11 maart > Linky - controle vk - 13 maart > Elf84 - controle vk - 17 maart > Daantjuh85 - groeiecho gyn - 17 maart > Wensje - controle vk - 17 maart > Hommel82 - 2e echo - 18 maart > Missjuul - 20 weken echo - 18 maart > Wensje - 20 weken echo - 19 maart > Liana84 - controle gyn - 20 maart > Sun123 - 2e echo + prenatale screening - 20 maart > Erikatje - controle gyn - 24 maart > Linky - 2e groeiecho - 31 maart > Hommel82 - termijnecho - 2 april > Liana84 - verpleegkundig spreekuur + GUO - 2 april Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Januari 2015, Blloempje. (10+2) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost.
Oh wat fijn hommel! Wat zal er een last van je af zijn gevallen! En je hoeft je ook niet "druk" te maken dat het er twee zijn Missjuul veel plezier! Lianne met jou komt t vast ook wel goed! Hoe is het met de misselijkheid en de moeheid?
Ben vandaag zombie-pil-loos en het gaat wel goed eigenlijk. Wel beetje misselijk maar niet hinderlijk (en dat baart me dan natuurlijk meteen weer zorgen ) en moeheid haha ik heb vannacht 11 uur geslapen dus voel me nu prima het kaarsje gaat alleen rond 20.30 uit elke avond edit: Missjuul, ja veel plezier, ben benieuwd!!
Lieve lianne .. Ik snap de angst! Maar hou vast aan je goede gevoel! Kwalen wisselen ook gewoon per dag.. Dat is hier ook .. Ik leef met je mee meid. Nee mijn echo is twee weken verzet.. Wauw weer een hartje bij mini hommel.. Zouden we dan echt een broertje of zusje voor dl krijgen.. Ze is zo lief met baby's.. En idd geen tweeling.. ( ergens een beetje jammer .. Moet toch heel bijzonder zijn.. Maar ook dubbel zo spannend) ik heb nog veel aan jou verhaal moeten denken linky.. Wat een emotionele rollercoaster was dat
Ik heb 'm in de lijst gezet naar 17 maart, is dat de juiste dag? Durfde je te kijken op het scherm? we hadden het afgesproken toch.. alledrie een sterretje in augustus, een positieve test begin feb in oktober een baby ! Ben redelijk rustig hoor, begint alleen spannend te worden nu dinsdag nadert. Nog 3 nachtjes..
Hommel wow ik lees nu alles.. wat een schrik zeg. Gelukkig heb je een hartje gezien ♡ Thanks voor de lieve woorden dames. Doet me goed.
ohhh Gelukkig hommel! Goed dat je gebeld hebt en nu proberen te genieten! Ik kom net vd beurs. Had mn mams getrakteerd op een dagje uit en door de kaartjes te geven laten weten dat ik zwanger ben. Mams huilen en wilde helemaal los gaan maar heb haar bedwongen ook even op de hhb gelopen maar omg wat is dat vreselijk. Zo druk en al die herrie en die k...t trolleys! Pfff.. Liana nog 3 nachtjes is snel!! Fijn dat je je weer beter voelt.