Lief dat je ernaar vraagt gelukkig heeft de kuur goed gewerkt en heb ik er geen pijn meer aan, ben alleen nog wel doof aan dat oor, hoop dat dat ook snel weer beter is! Logan en Mamayo dikke knuffel voor jullie!! Leuk Liana over een weekje de geslachtsbepaling. Ben benieuwd of je voorgevoel klopt! Wat fijn Hommel super!! Want lijkt me niks om steeds weer met zo iemand geconfronteerd te worden, mooi dat het makkelijk te regelen was. Linky, Lianne en Naa, heel veel succes morgen, duim voor jullie! Bah vervelend Cosy, beterschap!!
Heel veel succes met de echo's morgen!! Ik duim voor jullie allemaal!! Ik zoek mn bedje op... gesloopt van mn werkdag Denk dat ik binnenkort eens ga babbelen om die maandagavond wat korter te werken.. *zucht*
Je hebt de verkeerde gequote haha mijn nod staat nog verkeerd. Bruinverlies is weer weg dus heb hem gelijk maar weer twee dagen opgeschoven.
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD - lijsten Maart > Bakegirl - 22 maart > Mandy3 - 25 maart April > Logan - 2 april Onbekend > Itakepictures > Mamayo > Blloempje > Cosy Zwanger! ♡ > XmoonlightX - 17 mei 2015 - ♀ it's a Girl! ♡♡ > Daantjuh85 - 2 juni 2015 - ♂&♂ they're Twin-boys! ♡ > Linky - 6 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Naa - 23 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Missjuul - 25 juli 2015 -♂ it's a Boy! ♡ > Wensje88 - 31 juli 2015 - ♂ it's a Boy! ♡♡ > Liana84 - 27 augustus 2015 - ♂♀? Twins! ♡ > Erikatje - 7 september 2015 - It's a surprise! > LianneE - 13 oktober 2015 -♂♀? ♡ > Sun123 - 15 oktober 2015 -♂♀? ♡ > Hommel82 - 19 oktober 2015 -♂♀? > ButterflyNova - 7 november 2015 -♂♀? We already have 4 boys, 5 girls, 1 surprise & 2 twins! ♡ De toppers die Moeders voor Moeders steunen met hun bijdrage: Moonlight, Linky, Daantjuh85, Naa, Liana84, Erikatje, ButterflyNova & Sun123 Afspraken > LianneE - 1e echo - 3 maart > Naa - 20 weken echo - 3 maart > Linky - groeiecho - 3 maart > Sun123 - intake mvm - 4 maart > Daantjuh85 - controle gyn - 5 maart > LianneE - intake vk - 9 maart > Liana84 - geslachtsbepaling! - 9 maart > Missjuul - controle vk - 10 maart > Logan - gesprek na de HSG - 10 maart > Hommel82 - 2e echo - 10 maart > ButterflyNova - MvM intake - 11 maart > Xmoonlightx - groeiecho - 11 maart > Linky - controle vk - 13 maart > Elf84 - controle vk - 17 maart > Daantjuh85 - groeiecho gyn - 17 maart > Wensje - controle vk - 17 maart > Missjuul - 20 weken echo - 18 maart > Wensje - 20 weken echo - 19 maart > Liana84 - controle gyn - 20 maart > Sun123 - 2e echo + prenatale screening - 20 maart > Erikatje - controle gyn - 24 maart > Linky - 2e groeiecho - 31 maart > Hommel82 - termijnecho - 2 april > Liana84 - verpleegkundig spreekuur + GUO - 2 april Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Januari 2015, Blloempje. (10+2) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost.
Goed te lezen dat er weer twee dames bijzijn die meedoen aan moeders voor moeders! Toppers!! Succes Lianne, Naa en Linky morgen. Voor Lianne morgen een ♡ op de lijst erbij Ik ga mijn nest in ben bekaf.
Laat het inderdaad maar weer lucky tuesday zijn morgen!!! Succes lieve Lianne, Naa en Linky! Mooi dat je ook mee gaat doen aan MvM Sun! Slaap lekker meisjes!
Ik had een heel verhaal getypt, maar die is ineens weg Ben de afgelopen dagen hier niet zo geweest.. Reden staat in de club. Ben ook op mn werk mijn vervangster aan het inwerken, niet zoveel tijd meer voor zp. Computer typt nl fijner dan een mobiel. Lieve Lianne, Linky en Naa! Super veel succes morgen! Gaat vast goed komen. Hoop dat jullie een beetje kunnen slapen. Ik heb morgen een dagje bloedcurve prikken voor de diabetes. Ben benieuwd. Toevallig vandaag een aparaatje geleend van mn schoonmoeder. Zat op 8.1 na een maaltijd van zilverbliesrijst en roerbakgroentes. Mag niet hoger zijn dan 7.8. Baal er wel een beetje van eigenlijk. Maar goed... We gaan het zien..
Goedemorgen op deze lucky tuesday Succes lieve Lianne, Naa en Linky! Ik ga mijn best doen uit bed te komen, schrok om 5:30 wakker en sindsdien onrustig geslapen.. Óók weer gedroomd dat ik bloed verloor.. fijn die dromen..
Dank!! Ben nu vrij rustig.. Nu maar even opstaan en over uurtje weg. Linky, Naa en Daantje ook veel succes. F5-en kan denk ik vanaf 10.00
Lianne, Naa en Linky, heeel veel succes vandaag! Must be Lucky tuesday Daantjuh, wat balen zeg, wanneer moet je weer terug voor die suiker (je hebt het wel gezegd maar ben t ff kwijt )
Succes met de echo's meiden! En hopelijk kunnen jullie alledrie genieten van de ukkies!! Ik duim voor jullie, voor weer een goede Lucky tuesday!! Daantjuh wat balen zeg, snap best dat je het daar moeilijk mee hebt nu!! Vandaag prikken? Las ik dat goed?? Succes ermee meid! Hopelijk valt het mee! Nu eerst de kat maar eens binnen laten, die zit onder m'n slaapkamerraam te mauwen! Hihi. Het arme dier... Knuffel aan jullie allemaal!!