Och je bedoelde de verkeerde lijst! Sorry ik ben echt wazig. Ik dacht de verkeerde persoon. Volgens mij heb ik er ook nog een extra enter in gekwakt bij nod-lijsten... (hoe wazig ik ben voorbeeld: ik ben gisteravond zelfs door rood gereden vlak voor de neus van de politie . Verkeerslicht totaal over het hoofd gezien, terwijl ik er al ruim een jaar wekelijks langs rij! Ik lette meer op de weg, die -gelukkig- helemaal leeg was. Geen idee hoe ik me daar uit heb geluld, maar het is gelukt. Heb het uit schaamte nog niemand verteld)
Haha, Logan onze MvM stijder Vl vroeg hoe ik daar nu weer bij kwam, ik zeg: van het forum! Haha die blik van hem
hoi meiden, daar ben ik weer. Na vrijdagochtend gewoon niet meer op zp geweest. Het gaat niet zo lekker met mij. Nog steeds geen ei kunnen vinden met temp, dus net maar eerste ovu test gedaan. Die digitale van cb. een leeg rondje. Geprobeerd terug te lezen en ik zie 3 kloppende hartjes erbij.
Ja. Hij sprong op het moment dat ik erdoor reed op groen, omdat de weg verder leeg was en de sensor reageerde op mijn aankomende auto... Maar serieus, ik had dat ding echt gemist!
Herkenbaar ik maak mezelf wijs dat mijn ei wacht tot ik 100% beter ben ofzo maar tis dik balen Welke cd zit je nu?
Haha ik zat er al op te wachten.. ik denk het wel. Tot wanneer mag je ook alweer meedoen? Ennn nog een leuk nieuwtje, ik heb net vrijkaartjes gewonnen voor Billy Elliot voor vanavond nou ik win dus nooit wat dus het moet echt mijn geluksdag zijn!!! Bakegirl, balen zeg is ook echt niet leuk... kan je niet nog een keer naar de gyn (een andere gyn dan je vorige?). knuff!
Mijn werk is aangesloten bij het Bedrijfcultureel abonnement, dan krijg je allerlei kortingen op culturele dingen en ik doe er zelden wat mee maar je kon vrijdag opgeven voor deze actie en ik dacht why not Leuk hoor Usher, waar heb je dat mee gewonnen.
ik zit er aan te denken om weer een afspraak te maken, maar ben nog niet eruit of ik naar andere gyn in zelfde ziekenhuis of ander ziekenhuis zal gaan. Zit nu op cd 25
Ah lieve Bakegirl, wat rot zeg die onduidelijkheid! Ik zou inderdaad gewoon kijken of je een afspraak kunt maken. Lianne, ik moest ook sjanken hoor, toen ik de kloppende hartjes zag. Trouwens, over MvM gesproken, ik had laatst een lekke fles. Dat is dus niet grappig, want ik kon mijn zeik dweilen . Heb maar even een briefje op de fles geplakt met de mededeling dat dat kreng lek was. Had jullie dat helemaal nog niet verteld bedacht ik. Ik moet nog twee weekjes plassen en dan ben ik klaar!
Wat een stelletje #@/:+*<+%* lui daar!! En ander ziekenhuis is natuurlijk weer een takken end weg?? Wel fijn dat de groei er goed.uit zag, maar daar kwam je niet voor..... Stom!!!