Hmm logan, misschien een een gevolg van je massages?? Misschien toch een betere baarmoederslijmvlies opbouw gehad
Dat is echt wel heel erg snel Logan!! Hopelijk heb je dan nu ook het meeste gehad!! En ik zou het dinsdag idd even na vragen.. Want zoveel heb ik nog nooit gehoord... Hopelijk heb je er vanacht niet zo'n last van!! Slaap lekker meisjes!! 😘
Inderdaad vreemd Logan, ik herken het alleen uit de tijd dat ik net ongesteld was (dus toen ik 12/13 was). Toen stapelde ik naast tampons nog maandverbanden en had ik lange truien aan wat dat stroomde er ook letterlijk uit. Slim inderdaad om het na te vragen.
Goedemorgen lieve paaseivriendinnetjes. Alles wel gelezen maar ook vrijwel alles weer kwijt... Las iets over rijstwafels, heerlijk! Bloedneuzen heb ik idd ook. Logan wat rot zeg dat je ineens zoveel bloed. Ik ga aan mijn laatste werkdag van de week beginnen. Slaap weer heel slecht snachts dus ben moe! Vandaag wel tijd voor een dansje, we zitten op de helft!!
Hmm Logan toch even na vragen inderdaD (spuit elf) Meiden die ovu testen gebruiken!? Deden jullie het ook wel is met je 2e plasje in de ochtend? Gister was ik t vergeten en toen maar wat plas er uitgeperst en had een vrij licht streepje. Maar vandaag tovh echt wel een mooie streep. Of is die niet betrouwbaar met je 2e plas? Ben wat onzeker want heb nog nooit zo'n streep gehad. Bekijk bijlage 446280
Volgens mij moet je zelfs met je 2de plas testen hoor? Maar mandy.. Begint aardig positief te worden hoor!!
2e plas is prima.. Het gaat erom dat de 1e plas heel de nacht in je blaas gezeten heeft en dus lh opbouwt terwijl dat niet zo is
Deed ik ook wel ja, kan prima. Gaat de goede kant op! Wel merk gebruik je? Naa, dat is zeker een dansje waard!!!
Naa, jeeah!! Op de helft alweer! Mandy, volgens mij idd juist niet met ochtendurine! Maar hij loopt mooi op, gek he om dan een streep te zien?
Bleh... Hier loopt het ook al weer uit in het ziekenhuis.. Irritant !! Bloeddruk is overigens weer eens super mooi! 120/80
Wauw naa op de helft!! Mandy ik hoop dat je ei snel komt! Logan he wat vervelend.. Wellicht door massage? Even een vraagje.. Wij bestellen van hello fresh en nu staat gerookte makreel op het menu.. Weet dat dat niet mag.. Maar wanneer je het warm maakt? Dan wellicht wel?
Mandy ik doe mijn ovulatie testen altijd eind van de dag. Ochtend urine is te geconcentreerd dacht ik. Hij ziet er wel goed uit voor je, zal niet lang meer duren.
Hangt er vanaf wat voor makreel. Koningsmakreel is een roofvis en die mag niet. Gerookte zalm mag bijvoorbeeld wel weer warm omdat het daar puur om bacteriën gaat.. ik hou gewoon het voedingscentrum aan. Wat kan ik wel en niet eten tijdens mijn zwangerschap? | Voedingscentrum
Jeeh Naa op de helft! Logan wat vervelend dat het zo heftig is. Misschien inderdaad door die massage. Oh irritant die uitloop weer. Fijn dat je bloeddruk weer goed was. Succes nog even met wachten.
Ja dat deed ik ook altijd. om 18.00 en als ze gingen oplopen nog een keer met de 2e plas. Piek altijd mee gevonden (de 2x dat ik ze heb gebruikt dan ) edit: succes Daantje met wachten! Fijn dat bloeddruk goed was!
Goedemorgen dames, Nog steeds gesnotter en gekuch hier! Logan wat rot zeg Ik herken het niet. Weet wel dat mijn menstruatie naar de MK veranderd is. Was daarvoor altijd heel licht, kon het vaak met een inlegkruisje af. Ik kan je helaas niet goed adviseren, deed het altijd na mijn werk met een plasje van ongeveer 17:30 uur Loopt wel op meis! Ondanks het minder fit zijn gisteren wel een leuke avond gehad bij Usher. We waren VIP en hadden zitplaatsen in een aparte gedeelte van Ziggo dome. Genoten van een leuke avond!