Oja, de rest van de ochtend was echt vreemd. We leken wel op de verkeerde afdeling te zitten! In de wachtkamer kwam elk kwartier iemand binnen die een kop koffie uit de automaat haalde, deze op tafel zette, op zijn horloge keek en weer weg ging. Toen we terug kwamen stonden er zeven onaangeroerde kopjes koffie op de tafel. En een kwartier voor we eindelijk aan de beurt waren kwam er een rare snuiter binnen, die -alsof het de normaalste zaak van de wereld was- een mandarijn uit zijn binnenzak haalde en hem in de aanwezige magnetron stopte Na vijf minuten kwam hij terug, haalde hij een soppige bruinoranje mandarijn uit de magnetron, riep "gatverdamme" en gooide het ding in de prullenbak. Mijn vriend en ik keken elkaar aan... Alsof we in een of andere verborgen-cameraprogramma zaten ofzo. Toen werd ene mevrouw Hoks geroepen. Die was er niet. Dus vroeg de arts "bent u niet mevrouw Hoks?" -"nee" "Weet u het zeker? Mevrouw Hoks zoek ik. Hoks of Spijker." Ik schudde mijn hoofd. "dus u bent dat niet?" (oh ja! Ik was vergeten dat ik zo heette! ) Nee. En toen waren we eindelijk aan de beurt.
hahaha Linky wat gek... Wellicht verborgen camera maar dat lijkt me erg ongevoelig.. wellicht zat daar ook de psychiatrie afdeling om de hoek? Bloempje, fijn wat van je te horen.. ik hoop dat jullie snel een plakker hebben meid!
Hahaha ik moet echt hard lachen. wat een rare bedoeling... waarom staat daar sowieso een magnetron en zat de psychiatrie niet om de hoek
Itakepictures wie weet heb je idd net op het juiste moment geklust. Ik duim toch voor je hoor! Linky jaa wat een goed nieuws meis! 'Weet je echt zeker dat je geen hoks of spijker heet? Lianne wij zijn al uit de naam! Die kleine meid lijkt ineens sinds gisteren bodybuilder te zijn geworden. Je ziet haar nu voor het eerst ook vanaf de buitenkant bewegen.
Okeee, wat voor ziekenhuis was dat??????? Lach me slap over hoe je het opgeschreven hebt, zie het ook compleet voor me! Dank daarvoor!! Echt geniaal!! En ieuwl die mandarijn............. !!!
Psychiatrie zat idd in de buurt X'D Er staan ook een oven en een koelkast in de wachtkamer. Het ziet er uit als een huiskamer. Wij zijn ook uit de naam Lianne!
Wat een opluchting Linky! Fijn voor jullie meis En zat je inderdaad niet vlakbij de afdeling psychiatrie of iets dergelijks?! Of we zie je inderdaad binnenkort terug in een verborgen-cameraprogramma. Dit is wel heel apart!!
linky wat super fijn dat het nu gewoon helder is en dat het fijne dames waren om mee te praten! Wat een verhaal over de afdeling haha je omschrijft het erg grappig 😂 De naam zijn wij nog niet helemaal uit dus nog fijn discussiëren haha
Whahaha Linky, wat een situatie zeg in die wachtkamer 😂. Super fijn dat het nu allemaal duidelijk is!!! 😊
Linky, oh wat een goed nieuws! Fijn ook wat socialere mensen! En natuurlijk dat alles er gewoon goed uit ziet! En wat bizar in die wachtkamer! hahaha, zie jullie als meneer en mevrouw hork (familie van?) al helemaal zitten edit: o nee Hoks..haha..zal mijn ziekenhuis trauma wel zijn
Oh linky wat fijn zeg, moet een hele opluchting zijn. Haha wat een taferelen in de wachtkamer ga helemaal stuk hoe je t ook beschrijft. Lianne qua namen zijn we dr nog lang niet uit Hebben wel zo,n namenboek liggen maar nog niet zoveel meegedaan. Af en toe denken vl en ik volgens mij dat we nog alle tijd hebben. Maar morgen alweer 20 weken dus moeten echt een beetje op schieten.
He, wat vervelend Erikatje dat je zo hebt moeten spugen afgelopen nacht. Ook al is het voor een goed doel, spugen is blehhhhhh! Hopelijk gaat het vanavond beter! Fijn even iets van je te horen Blloempje . Er met iemand over praten gaat je vast helpen, goed hoor dat je die stap hebt gezet! Het is ook echt niet niks wat je hebt meegemaakt in korte tijd! En Itakepictures, goed te horen dat het goed met je gaat! Je laat het ons wel weten he als je getest hebt!!! Ohhh Linky, wat ben ik blij voor je!!!!!!! Het gaat gewoon helemaal goed komen met dat meisje van jullie. (Zal je zien dat ze nog een eindspurt gaat maken en je er een 9-ponder uit mag persen) En dat verhaal over de wachtkamer, OMG . Ik denk ook dat ze de deur van de PAAZ per ongeluk open hadden laten staan . Wat cool Naa en wat vroeg dat je dat al ziet!!
Pff, grapjas hier had de koelkast op koudste stand gezet met als gevolg dat mijn druiven bevroren waren. Had ik niet gelijk door dus nu voel ik die bevroren druif nog in mijn slokdarm.. fijn..
Hahaha linky! Die mandarijn hahahaha Wat fijn dat alles goed is! En ach.. Meer echo's is alleen maar goed. Hoewel ik ook een beetje gespannen word van die groeiecho's hoor.
Namen zijn wij ook al uit. Maar goed we hebben er langer over kunnen denken dan dat je zwanger kan zijn. (Heerlijk, galgenhumor )