10 maart heb ik weggehaald. Dan zou het weer moeten kloppen. Vanavond moet ie toch weer aangepast voor Liana (ze heeft 'm volgens mij vanavond pas). Mijn misselijkheid gaat goed hoor, ik slik nog steeds Emesafene en daarna is het te doen. Alleen als ik heel moe ben dan komt het er 'doorheen'. Vrijdagavond bijvoorbeeld weer lopen spugen. Waar ik meer last van heb is dat ik om 19.00 gewoon uitgeput ben en alleen maar onder een dekentje onder de bank als een dode vogel kan liggen. Ach ja de HCG piek is als het goed is deze week dus hopelijk gaat het daarna beter.
Ik ga toch maar even meelezen vandaag, ben benieuwd naar de geslachtsbepaling Ik gok 2 meiden! Super vervelend die misselijk dames, dat kan zo alles overheersend zijn en je zo ellendig laten voelen.. Hopelijk duurt het niet al te lang meer dat jullie er last van hebben! Ondertussen word ik wel een beetje moe van echt iedereen die maar zwanger is. Echt elke week is er wel weer iemand die het aankondigt. De meest recente is een voormalig goede vriend van manlief. Vond het wel verdrietig, want hij was er echt even van ontdaan toen hij het hoorde. Daarna hebben we de rest van de avond flink op ze lopen zeiken want het is echt een vreselijk stel, dat luchtte wel op Nu aan het aftellen, nog 8 dagen tot testen!
Pfoe Liana ik vind het moeilijk gokken bij jou.. Ik denk in ieder geval 1 meisje.. maar of het er 2 worden of jongetje en meisje.. geen idee haha Itakepictures: fijn dat jullie er goed over kunnen praten. Kan zo oneerlijk voelen ik hoop voor jou op een positieve test over een week! knuffel!
Hoe oneerlijk is het wanneer je zo lang moet wachten voor iets wat je zo graag wilt en waar je niks aan kan doen.. Ik duim en hoop en leef iedere keer weer helemaal mee met de wachtbank dames.. ik hoop zo dat jullie snel volgen lieve meisjes..
Haha ja was echt even lekker We hebben ook een nogal gecompliceerde relatie: toen ik een paar jaar geleden een tijdje in het buitenland was, heeft zij geprobeerd om Erik (mijn man) te versieren. Dat is niet gelukt en een tijdje later kreeg ze een relatie met een goede vriend van Erik. Ik had na die versierpoging niet echt een hoge pet op van haar en zij voelde zich daar blijkbaar ook ongemakkelijk door. Toen zij en die vriend gingen trouwen, hadden ze alleen Erik uitgenodigd (als daggast) en mij niet. Erik was daar zo kwaad om dat hij de uitnodiging voor de bruiloft heeft afgeslagen. Die vriend heeft toen gezegd dat hij er nog eens op terug zou komen, maar dat is nooit gebeurd ondanks dat Erik dat wel geprobeerd heeft. De vriendschap is sindsdien aardig bekoeld het was dus wel even slikken dat uitgerekend zij nu een kind verwachten. Ik ga ze echt geen vreselijke dingen toewensen hoor (hooguit een wat pijnlijke bevalling ) maar wij gunnen het onszelf toch net iets meer Ik ben blij dat het voor jullie wel gelukt is dames! Ik heb er ook vertrouwen in dat dat wachtbankje ooit eens leeg raakt.
Soms kan dat even lekker helpen itakepictures Lekker zeuren hoor meis! Ik hoop zo dat het ook jullie snel gegund is. Maar wat een verhaal zeg! Dat soort mensen gun je het dan een stukje minder..
Ik ga vanavond bij m'n schoonzusje kijken wat zij nog qua babyspullen heeft en wat wij daarvan mooi vinden! Vriendlief wilde van het weekend alvast voor gaan shoppen enz. Hij is er op t moment erg mee bezig. Dus kom dat graag te gemoed haha
haha wat een verhaal itakepictures over dat versieren maar ik weet zeker dat het geluk ook jullie gaat toekomen en jullie kindje 100000 x leuker gaat zijn dan het product van die droeftoeters
oh ja.. donderdag de 12e komt MvM langs.. zie een beetje op tegen de potten geur maar ik hoop dat ik hierdoor kan bijdragen aan een zwangerschap
Itakepictures, wat een verhaal zeg, leuke 'vrienden' ook als ze je vent gaan versieren! Klagen kan soms heeerlijk zijn. Ik duim heel hard dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben. Haha Lianne, droeftoeters , maar het dekt wel de lading Butterfly, leuk zo'n beurs! Al doe je er niet veel nieuwe ideeën op, altijd leuk om in de trouw-mood te komen Hommel, ik zie je al zitten met een knijper op je neus Lang leve het beelddenken! @misselijkheid: zullen we het nu even niet meer over misselijk zijn hebben, ik word er namelijk een beetje misselijk van (lees: zat net mijn overload aan speeksel weg te slikken en heb een cliënt maar snel de deur uitgewerkt )
Vanavond pas!! ik dacht 19.30 of zoiets. laat die arme F5 toets dus nog maar even met rust @droeftoeters.. de letterlijke Engelse vertaling is ook leuk; sadhorns
Jeetje itakepictures (moet toch een afkorting gaan verzinnen ) wat een verhaal. Dat je nog zo rustig blijft Goed bezig Hommel!! Toppertje!! Hahahaa.. what a sad horn, raap me op!