Zo is hij opgedroogd. Heb even een foto gemaakt in het licht hopelijk zo duidelijk? Begin wel hoop te krijgen.
volgens mij wanneer ik er heel snel over heen blik zie ik iets.. maar het is nog wel een tuurder hoor Spannend Logan! Het zou geweldig zijn!
ik zie hier ook niks op... Maar ik hoop echt met alles in mn hart dat je de komende dagen wel dik positief test.. Het is je zooo gegund
Ik probeer m te rusten. Her en der heb ik hem rond gestuurd via de app en krijg verschillende meningen. Morgen maar weer testen.
ohh Logan ik hoop het ook heel erg. zie op deze ook niks maar oke die kwaliteit is natuurlijk ook gewoon bagger haha nice die paaseitjes
Hey lieve meisjes!! Hoe is het hier?? Ik kom me weer melden! Hier gaat het nog steeds goed, ondertussen op 7 weken en 3 dagen. Wel lichtelijk misselijk en duizelig, gelukkig nog geen overgeven!! Wel vaak naar de wc.. Ik zie het allemaal als een goed teken! Mag ik weer bij op het lijstje???? Ik heb 3 februari mijn eerste echo en als het goed is ben ik op 11 september uitgerekend. O, en als alles goed is, willen wij niet weten wat het wordt. En ik steun mvm ook, al sinds dat ik 4,5 weken was! Liefs Erikatje
Ahhhh Nice paaseitjessss ❤️❤️❤️ Ik denk ook hier weer iets te zien Ik heb ook nog 2 afspraken: 12 februari geslachtsbepaling 💙💗 17 februari controle verloskundige
Nou Logan zou het dan toch!? Lijkt wel op je testje vorige maand vind ik.. Duim voor je lieverd! Leuk wensje!! Geslachtsbepaling!! Zelf een voorgevoel
Die heb ik net gezocht, maar die is echt wat grijzig. Deze is in het licht echt rozig. Stomme foto kwaliteit. :x Haha van die appie dames, lekker twee kilo zakken meegenomen.
Leuk dat je weer mee wilt kletsen en gefeliciteerd met je zwangerschap Erikatje! Zoals je ziet zitten we inmiddels al in onze vierde deel en is er de afgelopen maanden veel gebeurd. We zijn hierdoor inmiddels nog hechter geworden op het forum en vinden het clubje zoals het nu is erg fijn en overzichtelijk. Uiteraard willen we jou niet buitensluiten! Maar het zwaaien met de positieve test en vervolgens niets meer laten horen was een beetje vreemd. Je moet begrijpen dat het, zoals toen jij even weg ging van ZP, best pijnlijk is voor de dames bij wie het nog niet gelukt is. We hebben allemaal een verleden met miskramen en daardoor kan zoiets even confronterend zijn. Uiteraard gunnen we het je van harte maar dit is geen clubje waarbij alleen de leuke berichten gedeeld worden. Als dit je niet tegen houdt dan zou het fijn zijn als je actief met ons mee kunt kletsen. We plaatsen, zoals je ziet, behoorlijk wat berichten op een dag en we zijn er hier, zwanger of niet, nog steeds om elkaar te steunen. Ik denk dat ik namens iedereen spreek met wat ik hier boven aan geef en ik hoop dat je dit begrijpt.
Mooi verwoord butterfly, ik sluit me er helemaal bij aan. spannend logan, ik duim voor je. moet t verder ff kort houden, zit in opleiding