logan ik zie nog niks, maar als jij al wel wat ziet , hoop ik dat wij dot morgen of overmorgen ook zien.. Tenslotte ben je er vroeg bij dus ik stop nog niet met duimen.... Woensdag een sollicitatie, spannend!!! hommel ik heb er gelijk een compleet plaatje bij haha lianneirritant he die kwaaltjes!! Hopelijk kan je de rust een beetje vinden de aankomende dagen linky lekker hoor! Hier wel een keer maden gehad door de mosselen, getver!! liana spannend!! Nog twee nachtjes slapen! klachten voor nod bij zwangerschap beide keren last van hartkloppingen en mijn vit pillen proefden ineens vies! En het raak gevoel( ookal matchte dat de 2e keer niet met mijn temp in 1e instantie, waardoor ik dus twijfelde) erikaatjewelkom terug en ik heb verder niks bovenstaande toe te voegen. Hopelijk zien we je veel terug nu Hier vandaag weer naar het ziekenhuis geweest en het ❤️ beluisterd
Jeeeeeetje wat gaan jullie hard!! Lieve Logan wat spannend zeg en ik duim heel hard voor je! Hommel, een ei! Jeeh Lianne die laatste periode voor nod is echt killing, niet leuk Liana aan jezelf en je beebjes denken he meis. Erikatje welkom terug en fijn dat je het snapt @klachten voor nod: bijna geen afscheiding, maagzuur, gevoelige tepels en misselijk. Ik lig op de bank moed te verzamelen om naar bed te gaan, en een klein meisje is gezellig een bal aan het vormen onder mijn hand.
Ik lig in bed, beetje lezen...en zo nu en dan ff stikken... Denk dat ik toch maar even langs de ha ga, ik denk serieus dat ik gekneusde ribben heb vh hoesten, zelfs ademhalen doet reuze pijn
Ik verveel me ook. Zit onder een dekentje met laptop op schoot. Links van me een flinke tros rode druiven. Rechts van me de kat die de hele tijd naar die druiven zit te koekeloeren.
Ik ben thuis van partnerles bij de yoga... Hi-la-risch... Dat word wat tijdens de bevalling.. Daarna langs de mac voor een mc flury *blij* Nu lekker op de bank een serietje kijken.. We zijn begonnen met de Soprano's.. Weet nog niet wat ik er van moet vinden...
Ik zit gezellig bij een vriendin! Zijn samen aan het haken! Hihi! Heel gezellig! En ondertussen filmpje aan het kijken! Kun je wel slapen straks??
Ooh liana gezond bezig.. Ik net terug van werken.. hang op de bank links chocotoffees en rechts een kat die de papiertjes aan wilt vallen logan spannend ik kom morgen weer kijken Erikatjee fijn dat je het snapt! Woehoee sun goed bezig hihi Pff ik typ op men telefoon wat een drama.. maar ipad is uitgevallen en laptop kwijt