Mhm Sun klinkt niet best, naar de huisarts jij! Wat een vervelende opmerking van je sm bakegirl.. Meisjes ik ga slapen spreek jullie morgen en in mijn dromen maar even duimen voor Logan!
Morgen pas bloedprikken om m'n progesteron level te bekijken. Aan de hand daarvan kijken of ik eisprong heb gehad en anders menstruatie opwekken en starten met Clomid.
Woow Bakegirl, wat super tof zeg! Ik wou dat ik t geduld er voor had, lijkt me nl reuze ontspannend.. Trusten Naa en klein balletje Ik ga ook onder de wol (nu echt ), vrees dat ik vannacht nog wel wat uurtjes wakker lig.. Slaap allemaal lekker lieve paaseitjes! X
Zo ik ben weer thuis van een dagje werken! Heb weer veel gemist zeg.. en weet even niet waar ik op moet reageren
Wow!! Crea hoor! Daar ben je al ff mee bezig ofniet? Ik heb het ook geprobeerd maar ben er te ongeduldig voor. Ik wilde een uiltje maken voor de babykamer (uiltjes staan symbool voor onze baby) maar die bestel ik wel bij een van jullie. Ik houd het wel op glas verven en schalen e.d. maken.
Wauw bakegirl!!! Mooi!! Stiekem zelfs een beetje jaloers! Hihi!! En de cal15 is een deken waar je iedere week een paar toeren van krijgt. En dat met ruim 20.000 anderen.