En kunnen ze nog meer zien? Ik bedoel de kans dat de eileiders verstopt zitten zeg maar lijkt me niet zo groot aangezien ze eerder zwanger is geraakt?
Ik heb nog een bol.com bon liggen, zat te denken om een boek over mindfullness en een kleurboek te bestellen wie weet helpt het Logan, dank voor de uitleg.. snap dat je er tegenop ziet
Word niet verdoofd.. duurt niet lang geloof ik. Tenzij echt alles verstopt is, dan kan de vloeistof geen kant op. Ja daar is het voor. Op een echo zie je alles behalve de eileiders.
Snap ik hoor, maar de toon waarop daar kan ik niet zo goed tegen. En om mij een medicijn aan te raden zonder dat je me gezien hebt vind ik ook wat ver gaan, zeker ook als t foute middel blijkt te zijn. Die wachtbank duurt laaaannnng!
En de toegankelijkheid (lees ik net). De kans is niet groot idd, zoals Logan zelf al zei Maar het kan natuurlijk wel ervoor zorgen dat de boel 'schoon' gespoeld is en een nieuwe zwangerschap oplevert.
Kan ook zeker geen kwaad, mss is er eentje verstopt geraakt of is er 1 vd 2 niet goed doorgankelijk en heb je net elke keer aan die kant een eisprong.. Ik hoor hier op zp wel vaker dat de kans op een zwangerschap iets groter is na een hsg. Laten we duimen dat dit ook voor jou geldt!
Is er ook gesproken over een laparoscopie? Of is dat niet aan de orde bij jou omdat alles verder goed is?
Ik mocht kiezen. Maar omdat de kans groot is dat alles open is leek een laparoscopie niet slim omdat dat echt een dagopname is. En waarschijnlijk komt er niks uit. Mocht uit de hsg toch iets komen krijg ik hem alsnog.
Is ook best ingrijpend, vind ik.. Maar ik heb alleen mn bbz-ervaring. Hoop dat het allemaal niet nodig is!! Duimen voor of een verklaring of verhoogde vruchtbaarheid!!
Bij een bbz lijkt het me nog weer anders omdat je dan echt ineens geopereerd wordt. Maar ja we zien het wel.
Jeetje Logan dat lijkt me niet prettig, maar je moet wat hè meis.. Was het allemaal maar wat makkelijker..
Dit is ook laparoscopisch gebeurd. Het enige verschil is dat ze ook weefsel verwijderen en een 3e sneetje maken. Verder is de procedure hetzelfde. Het herstel na bbz zal langer duren door het verwijderen van weefsel. Maar vaak hoor je dat ze tijdens een laparoscopie ook meteen handelen, verklevingen verwijderen bijvoorbeeld. Ik weet niet hoe vlot het herstel daarna is. Maar goed. Laten we hopen dat het niet nodig is!
Monopoly. Dat duurt lekker lang.. dan doe ik nog ff mee om de loze tijd te doden Elf, ik denk niet dat het nodig is. Heb je lang last gehad van het herstel? Ik had het geluk met de bbz niet geopperd te hoeven. Ik was echt als de dood toen.
Ik ga met Logan mee en kies voor Monopoly Vandaag word ik er wel een beetje gek van eerlijk gezegd.. Waarom lijken die menstruatie en zwangerschapssymptomen dan ook zo op elkaar? Daar wordt toch niemand wijzer van Ik stem toch weer voor dat buikluikje, gewoon zien wat er gaande is daar binnen. Ergens heb ik het gevoel dat ik ongesteld ga worden maar toch ook dat sprankje hoop dat het raak is. Hoe gaat het met jou? En met de andere wachtbank dames?