Als dat maar bij 1 vl blijft die gelijk heeft Ik vroeg die van mij gisteren wanneer hij de uitslag vh onderzoek kreeg. Hij: bij jou volgende afspraak, je moet volgende week toch weer? ....zucht.....
Succes met bootcamp Lianne! Lijkt me best leuk. Hahaha en finding egg. Raap me op Ik ga misschien toch morgen maar ff testen dan. Verdorie zul je zien dat ik morgen wakker word met de kraan open.
Bootcampen, coooool lijkt me dat! Dames, ik ben wel weer toe aan wat positieve testen!! Ik duim keihard voor jullie! Ik heb inderdaad bruine meuk gehad toen ik al zwanger was. Gelukkig was dat binnen 24u ook weer gestopt.
Ah... Dat is minder... Lijkt me vooral heel verwarrend.. Je bent een kleintje kwijt.. Maar er zit er ook nog 1.. Als je dan niet even gek wordt in je hoofd.. Wat fijn dat jullie er dan zijn!!
Zo dames, al uitgeteld op de bank geploft? Ik iig wel, maar dan zonder het sport element Onze poetsnicht (dit is liefkozend bedoeld hoor ) belde net, (49-jarige ontzettende gay die om de week zijn 'natte' week heeft )...kwam er op neer dat hij ons maar een stelletje viespeuken vindt uhhm....daarom hebben we jou ook....
Ik ook! Zonder sport, dat deed ik gister al Maar wat is een natte week? Ik durf het echt niet te googlen
Liana, mooi nieuws weer!! Miss juul, die autocorrect is echt heel sneaky Lianne en butterfly, weer heelhuids terug van de sportschool? Nod: zie dat ik hekkensluiter ben verwacht er voor mezelf niet al te veel van. We hebben het twee dagen voor en de dag na de posi ovutest gedaan. Niet ideaal lijkt me . Maaaaar des te meer duimen over om voor alle andere meiden te draaien
Juist goed toch, lagen de zaadjes mooi te wachten op de juiste plek Edit; oh wacht ik zat aan de daadwerkelijke eisprong te denkenc