Paasei-kletsclubje DEEL 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahaha, dan doet ie de badkamer en dweilt hij enzo, klinkt enger dan t is ;)

En ach, je hebt maar 1 zaadje nodig toch? Misschien komt het wel als je het minst verwacht? Is t trouwens wel bevallen om t wat relaxter te doen wat dat betreft?

Edit: de dag na een positieve ovu test is toch juist goed?

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hahaha wil ook een poetsnicht 😂

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

het is zo heerlijk dat er met regelmaat je huis schoongemaakt wordt

4. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Inderdaad, die luxe hebben we onszelf gegund sinds we in het nieuwe huis wonen. Helemaal omdat ik dus echt de schurft heb aan poetsen :)

5. XmoonlightX

Hier ook hoor :D

6. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ohhhhhhhhhhh, valt idd reusachtig mee!!! :D

Hmm ik dacht dat na een beetje laat was. Dat de dag van de positest beter zou zijn... :).
    Het relaxte beviel best goed, maar een paar maanden geleden was het me niet gelukt. Nu heb ik eindelijk meer rust lijkt het, ik zei tegen ml, wat maakt een maand extra nou nog uit? En ik meende het ook nog. Hij begon natuurlijk tegen te sputteren en te zeggen dat een maand extra toch stom is :p de schattebol.

Edit: Das trouwens best wonderlijk, 1,5 jaar bezig en nog twijfelen over het juiste moment :)

7. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ben ik weer! Was van 19.30 tot 20.30 en nog naar huis rijden (lees: waaien). Was erg tof! En zwaar haha dus voel me helemaal goed :D
    Of ik morgen nog kan lopen is een 2e ;)!

Sun: hehe die poetsnicht.. Ik haat ook huishouden maar 3 kamer appartement is nog te doen vind ik.

Cosy, fijn dat je rust hebt gevonden!

8. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn dat het lukt om een beetje meer zen te zijn....
    Ik dacht dat 24-36 uur na de positieve ovutest een eisprong is en t eitje leeft ook nog wel even....wie weet?
    Jemig....als je het er zo over hebt begin ik spontaan te twijfelen of t wel klopt wat ik zeg :)

9. XmoonlightX

Binnen 24-48 uur :)
    Ik had altijd al binnen 12 uur een eitje na de pos test..

Eitje blijft 12 uur leven..zaadje meerdere dagen afh v kwaliteit

10. Logan

Logan Niet meer actief

En daar belt hij voor?! Oke...

11. Logan

Logan Niet meer actief

Lekker! Ben jaloers, heb de hele week nog geen tijd gehad.

12. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer even een berichtje van mij lieve paaseitjes. Lief dat jullie naar me vroegen Lianne en Butterfly! Heb bijna elke dag wel even gespiekt hier en ben ook een paar keer aan een berichtje begonnen, maar ja, niet afgemaakt dus :).... Het gaat een beetje op en af, maar over het algemeen wel wat beter dan toen ik nog aan het werk was, dus het is een goede beslissing geweest denk ik dan maar. Ik zal proberen weer wat actiever mee te doen hier :).

Blij voor je Liana dat je een goede echo had vandaag en dat je frummels het zo goed doen :)! Echt super!

Logan, je houdt het wel spannend....... Hoop het zo voor je!!!!! En wat fijn dat je gesprek goed ging, hopelijk ook snel een nieuwe baan! Heb je btw nog iets ondernomen richting je huisarts?

Erikatje, welkom terug en gefeliciteerd!

Bloempje, ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt, snap dat het er behoorlijk inhakt! Knuffel en veel sterkte meis!

Ik kom er graag bij in de spelletjescorner, ik heb wel zin in een potje Carcasone ( weet niet meer wie dat mee had?). Denk niet dat het raak is trouwens deze maand, of we moeten wel heel toevallig net raak hebben geschoten. De klusfrequentie was niet helemaal optimaal vrees ik door mijn stemming:). Plus dat ik het ook wel lastig vind nu: het is misschien niet zo'n goed moment, maar tegelijkertijd heb ik het gevoel dat ik geen tijd meer te verliezen heb......

En sorry voor iedereen op wie ik niet heb gereageerd :)

13. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil ook een poetsnicht!!!! :D

14. XmoonlightX

Fijn dat het iets beter gaat en neem vooral je tijd mamayo! Knuf

15. LianneE

LianneE Niet meer actief

Sun kan de poetsnicht ook de wachtkamer schoonmaken? Tis hier een rommeltje met al die paaseipapiertjes :D

16. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik wil ook een poetsnicht :).

Ben de nationale eettest aan t kijken en net gemaakt. Ben benieuwd. De eerste 2 heb ik al fout :(

17. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    *Proest* Lianne :D.

Ik ga nog een afleveringetje Twin Peaks kijken #jeugdsentiment #lovenetflix :).

18. LianneE

LianneE Niet meer actief

Mamayo, fijn weer van je te horen! Hou je taai he? Knff!

19. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Poetsnicht, haha. Ik zeik echt in mijn broek! :p Zal eens even met vl overleggen of wij niet ook een poetsnicht aan kunnen schaffen...

Lianne, fijn dat het leuk was! Ben benieuwd hoe soepel jij morgen je bed uit stapt :D

Mamayo, fijn dat het weer wat beter gaat. Mooi dat de beslissing om te stoppen met werken goed heeft uitgepakt. Knuff!

20. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ik heb mijn eigen poetser aan de haak geslagen. Gelukkig geen nicht :D anders was ik nu niet zwanger :D

Deel Deze Pagina